Olen mies ja häpeän elostelevia ja sikailevia kavereitani
Tuli tuosta dickpic-kejusta mieleen. En ole koskaan tuntenut oloani "kotoisaksi" jos joku kaveristani on paljastunut vaikkapa ko. kuvan lähettäjäksi jollekin naiselle. On tapahtunut. Jotenkin myötähävettää tyypin puolesta ja en halua kuulla asiasta mitään. Toinen mikä yrjöttää on nämä maksullisissa laukkaavat tyypit, jotka ovat mielestäni halveksittavaa väkeä. Valitettavasti harrastukseni kautta näitä on vastaan tullut samassa puulaakiporukassa ja he eivät edes tajua hävetä asiaa, vaan puhuvat siitä avoimesti. Minä ja pari muuta vaihdamme aina puheenaihetta ja viimein nämäkin ovat tajunneet pitää mölyt mahassaan meidän seurassamme. Kolmas mikä ällöttää on pettäminen. En itse ole sellainen yhtään, enkä luota tyyppiin joka pettää omaa puolisoaan. En lisäksi voi ymmärtää miten joku kestää elellä tuollaisten salaisuuksien kanssa.
Näin. Että ei kaikki miehet ole samanlaisia.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap näitä miesfeministejä, jotka suureen ääneen kritisoivat miesten "elostelua", mutta tilaisuuden tullen kohtelet naisia huonommin?
En ole minkään ismien kannattaja, mutta uskon kyllä tasa-arvoon ja oletan, että kaikki käyttäytyvät asiallisesti. Miehet ja naiset. Ei pitäisi olla normaali-ihmiselle mahdotonta. Tietääkseni en ole kohdellut vaimoani huonosti, tai ainakin näin oletan koska olemme pysyneet yhdessä pitkään ja hän vaikuttaa tyytyväiseltä. Kuten toki itsekin.
En minä halua tällä asialla jeesustella, mutta mielestäni on ihan tervettä ilmaista mielipiteensä vaikka nyt tällaisella palstalla. Ne rasvaiset jutut, pettämiset ja muu vastaava ei välttämättä ole kaikkien miesten mielestä siistiä tai ok. Itseasiassa se on lapsellista ja rasittavaa.
Mutta tämä tästä. Tänään taas treenit illalla. Porukka pelaa hyvin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia. Omakin mieheni tympääntyy rasvaisista jutuista, joita jotkut pösilöt viljelevät puheessaan jatkuvasti. Mieheni vaihtaa myös aina aihetta. Tälläkin palstalla saa sen kuvan, että kaikki miehet käyvät vieraissa ja maksullisissa, ja heillä on aina vain yksi asia mielessä. Ei todellakaan.
Kai sinä nyt oikeasti ymmärrät, että aiheen vaihtaminen ja nk. tympääntyminen on vain taktiikkaa?
Ettet sinä epäilisi miehesi olevan samanlainen. Kätevää, olen itsekin yrittänyt kusettaa juuri näine keinoin, vaihtelevalla menestyksellä. Mutta ehkäpä sinä sinisilmäisyydessäsi olet hyvää alustaa.
Suurin osa noista suunsoittajista vetää roolia poikien kesken ollessaan, mutta siihen se sitten jääkin🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitali tulee postissa.
Setan kultainen ansioristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksullisesta seksistä puhuminen on jotenkin kiellettyä kaveripiirissänne, niin harmi jos yhteiset pelisäännöt eivät toimi. Toisaalta onko ne edes yhteisymmärryksessä sovittu vai siten, että yksi sanoittaa toisille mistä saa puhua?
Kaikilla suhtautuminen seksiin ei ole samanlainen; osa miehistä odottaa parhaat vuotensa, että saisi ihailua edes yhdeltä naiselta ja osalla suhtautuminen on mutkattomampaa ja käyttää sen saman ajan maksullisiin, että saa edes jotain kivoja muistoja. Naisena tai superkomeana miehenä asialla jeesusteleminen on mielestäni hyvin lyhytnäköistä.
Mielestäni maksullisissa naisissa käymisellä retostelu ei kuulu nelikymppisten miesten urheiluharrastukseen. Tai muuallekaan. Henkilökohtaisesti pidän sitä myös vastenmielisenä eri syistä. Ymmärrän tuon pointtisi, mutta en silti voi hyväksyä sitä. Toki olen itse parisuhteessa ja näin, mutta vaikka olisin puutteessa, en menisi maksullisiin.
ap
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Toivottavasti ymmärrät myös sen, että niiden muiden miesten ei tarvitse olla kanssasi samaa mieltä, ja että se ei tee niistä muista miehistä yhtään huonompia ihmisiä.
Ihan asiaahan tuossa aloituksessa sinänsä puhuttiin, mutta täytyy myöntää ettei mikään ole yhtä ällöä kuin miesfeministit.
Olet kyllä harvinaisen juntti, jos pitää oikein tehdä numero normaaleista käytöstavoista. Missä ihmeen tynnyreissä tämän palstan porukka oikein elää?
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän hienoa, kun te olette alkaneet tuoda esille tätä vaihtelua, mitä miehissä on. Olet rohkea, arvostan kovasti.
Katsoin dokumentin parisen vuotta sitten, missä tekijä loi luottamuksellisia suhteita miehiin ja haastatteli miehiä sekä ryhmässä ja lopulta yksilöinä ilman ryhmää. Dokumentissa tuli ilmi miten moni mies kärsi "läpästä" mitä miesten ryhmässä kokivat, että on melkein pakko heittää, että ei tulisi syrjityksi ja haukutuksi homoksi tai impotentiksi tms. Miehistä osa uskaltautui myös kertomaan, että eivät oikeasti olisi halunneet menettää poikuuttaan niin nuorena ja yhden yön jutulle, mutta kun teinipoikien ryhmässä painostus oli niin kova, että moni vain meni ja teki, että sai oman asemansa ja rauhan ryhmässä säilytettyä.
No,opiskelin itse yhden seksuaalisuus-kurssin, missä vahvistui tämä miesten parempi puoli. Moni miehistä kertoi miettineensä onko vääränlainen mies, kun ei koko ajan ole seksi mielessä eikä yhden illan jutut kiinnosta yhtään. Myös romanttisia haaveitaan ja toiveitaan moni mies piilottaa ton ihan vääristyneen miesten ryhmäkulttuurin tähden. Toki monella on läheisiä ystäviä, joiden kanssa voi olla oma itsensä ja puhua näistä ja on erilaisia miesryhmiäkin. Joka päivä, moni mies inhoaa esimerkiksi pukukoppikulttuuria, mutta kertovat ryhmän olevan julma ja nopeasti alkaa haukkuminen, jos uskaltaa ollakin erilainen. Surullista. Hyvä, että teitä rohkeita miehiä löytyy ja alatte avata tätä maailmaanne!
Minulle on se ja sama mitä jotkut bro-porukat minusta ajattelee, mutta kun naisetkaan eivät arvosta miestä, joka ei pukukoppiporukoissa ole mukana täydellä statuksella!
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiaahan tuossa aloituksessa sinänsä puhuttiin, mutta täytyy myöntää ettei mikään ole yhtä ällöä kuin miesfeministit.
Aloitus oli aika lapsellista humblebragaamista. Jo päiväkodissa opitaan, että on erilaisia lapsia ja aikuisia.
Jaahas, taas yksi tosikko esittää niin aikuista, että…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli aika lapsellista humblebragaamista. Jo päiväkodissa opitaan, että on erilaisia lapsia ja aikuisia.
Ja jo hiekkalaatikolla uhotaan kuinka ollaan muita parempia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän hienoa, kun te olette alkaneet tuoda esille tätä vaihtelua, mitä miehissä on. Olet rohkea, arvostan kovasti.
Katsoin dokumentin parisen vuotta sitten, missä tekijä loi luottamuksellisia suhteita miehiin ja haastatteli miehiä sekä ryhmässä ja lopulta yksilöinä ilman ryhmää. Dokumentissa tuli ilmi miten moni mies kärsi "läpästä" mitä miesten ryhmässä kokivat, että on melkein pakko heittää, että ei tulisi syrjityksi ja haukutuksi homoksi tai impotentiksi tms. Miehistä osa uskaltautui myös kertomaan, että eivät oikeasti olisi halunneet menettää poikuuttaan niin nuorena ja yhden yön jutulle, mutta kun teinipoikien ryhmässä painostus oli niin kova, että moni vain meni ja teki, että sai oman asemansa ja rauhan ryhmässä säilytettyä.
No,opiskelin itse yhden seksuaalisuus-kurssin, missä vahvistui tämä miesten parempi puoli. Moni miehistä kertoi miettineensä onko vääränlainen mies, kun ei koko ajan ole seksi mielessä eikä yhden illan jutut kiinnosta yhtään. Myös romanttisia haaveitaan ja toiveitaan moni mies piilottaa ton ihan vääristyneen miesten ryhmäkulttuurin tähden. Toki monella on läheisiä ystäviä, joiden kanssa voi olla oma itsensä ja puhua näistä ja on erilaisia miesryhmiäkin. Joka päivä, moni mies inhoaa esimerkiksi pukukoppikulttuuria, mutta kertovat ryhmän olevan julma ja nopeasti alkaa haukkuminen, jos uskaltaa ollakin erilainen. Surullista. Hyvä, että teitä rohkeita miehiä löytyy ja alatte avata tätä maailmaanne!
Minulle on se ja sama mitä jotkut bro-porukat minusta ajattelee, mutta kun naisetkaan eivät arvosta miestä, joka ei pukukoppiporukoissa ole mukana täydellä statuksella!
Tää ei kyllä pidä paikkaansa. Meitä naisia, jotka inhoaa noita pukukoppikulttuuri-mukamacho-miehiä, on paljon. Itse en siedä niitä nykyään enää yhtään, ehkä koska terapiatyössäni olen oppinut sen olevan vain suurta näytelmää ja suurin osa miehistä piilottaa todellisen, aidon minänsä. Odotan vain, koska yhä useampi mies alkaa vapautua ryhmäpaineesta . Onnekseni löysin itse myös upean, älykkään ja romanttisen miehen. On mieluummin vaikka yksin, kuin kuuntelee muka-maskuliinisen miesryhmän ala-arvoisia juttuja. Seksikin on muuten parempaa kuin aiemmissa suhteissa, koska mies kykenee myös aitoon läheisyyteen ja uskaltaa olla haavoittuvainen ynnä muuta ihanaa.
No tämän aapeen emäntä ei saa munaakaan näköjään.
No niin, tässä ketjussa onkin nähty näitä surullisia wannabe-machoja ihan riittävästi. Haukutaan ap lyttyyn, koska hän on inhimillinen, tunteva ja normaali mies. Oma mieheni on samanlainen. Rasvaläppä saa hänet lähinnä ärtymään. Eikä hänkään ole koskaan ollut kiinnostunut yhden illan jutuista ja niitä oli tarjolla paljon hänen nuoruudessaan (oli töissä laivalla). Mutta heti on joukko apinan tasolle jääneitä miehiä lyttäämässä tämän kaltaisia Miehiä. Tai ainakin lällättelemässä vaimolle, että "niinhän sä luulet, pettää kumminkin heti kun silmä välttää". Eivät voi uskoa, että näitä fiksujakin miehiä on. Hallaa tekevät omalle sukupuolelleen.
Vierailija kirjoitti:
No tämän aapeen emäntä ei saa munaakaan näköjään.
Mistähän tämä oli nähtävissä?
Elostelu ja sikailu on tekijämiesten hommia. Nuo mitä mainitsit ovat vähän tuollaista harmaata ja pettäminen ihan mustaakin aluetta, mikäli joku omatunto kuitenkin löytyy. Elämää pelkäävät vänisijät vaan ovat melko alhaisilla portailla tässä suuressa elämänpelissä, minkä pyramiidiksi voi myös hahmottaa.
Jokainen elää vain kerran, joten sitä ei kannata pyhittää pöyristymiselle vaan ennemminkin nautinnolle ja kokemuksille. Tekee muutenkin niin tai näin, niin aina joku valittaa. Siksi on paras unohtaa kunnia ja perintö, kun ei se kiinnosta edes jäännöksiäsi mussuttavia ja röyhtäileviä matosia.
Ap:n kirjoitus palauttaa pienen toivonkipinän mieskunnan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksullisesta seksistä puhuminen on jotenkin kiellettyä kaveripiirissänne, niin harmi jos yhteiset pelisäännöt eivät toimi. Toisaalta onko ne edes yhteisymmärryksessä sovittu vai siten, että yksi sanoittaa toisille mistä saa puhua?
Kaikilla suhtautuminen seksiin ei ole samanlainen; osa miehistä odottaa parhaat vuotensa, että saisi ihailua edes yhdeltä naiselta ja osalla suhtautuminen on mutkattomampaa ja käyttää sen saman ajan maksullisiin, että saa edes jotain kivoja muistoja. Naisena tai superkomeana miehenä asialla jeesusteleminen on mielestäni hyvin lyhytnäköistä.
Miksi nainen kirjoittaa puolustuspuheen maksullisissa käyville ja siitä kerskaileville miehille? Ovat saaneet "edes jotain kivoja muistoja". Omituista...
Kai sinä nyt oikeasti ymmärrät, että aiheen vaihtaminen ja nk. tympääntyminen on vain taktiikkaa?
Ettet sinä epäilisi miehesi olevan samanlainen. Kätevää, olen itsekin yrittänyt kusettaa juuri näine keinoin, vaihtelevalla menestyksellä. Mutta ehkäpä sinä sinisilmäisyydessäsi olet hyvää alustaa.