Mitä ajattelette, kun esim. kaupassa pariskunnan mies vilkuilee sinua?
Kommentit (26)
Jos on komea mies niin toki katsoo takaisin. Sitä en ymmärrä jos pariskunnan nainen takertuu mieheensä tai änkää väliin esimerkiksi kassalla.
en mitään, hymyilen. :) näin käy aika usein
Kiusallista se aina on jos nainen huomaa.
Olen niin ruma ettei miehet vilkuile koskaan ikinä missään :D
Ajattelen että mulla on jotain hullusti, paita väärinpäin päällä tai joku järkyttävä tahra naamassani tms.
En ajattelisi mitään. En ikinä huomaa jos joku katselee mua, koska en itse katsele koskaan ketään.
a) tunnenko miehen jostain töistä tms
b) onko mulla hiuksissa / takissa tms. jotain hullusti
mitäköhän siitä pitäisi ajatella? mä en ajttele mitään. ainahan miehet vilkuilee joka paikassa. ja kaikkia naisia.
Että näytän hyvältä. :-) Saahan sitä katsoa.
Tuntuu ihan kivalta, tiedän kyllä näyttäväni hyvältä
Katson muualle ja toivon ettei nainen näe miehensä vilkuilua. Kiusallistahan se on.
En jaksa välittää. Etenkin jos katse selvästi hakeutuu vaikka persukseen. Mutta jos katsotaan silmiin, niin saatan hymyillä ystävällisesti.
Jos on jatkuvaa, ajattelen että ei sovi ainakaan minulle miesehdokkaaksi tuollainen pettäjä
Ensimmäinen ajatus olisi, että hän on joku tuttu. Kun minä en tunnista häntä, mietin, että hän ehkä luulee minua joksikin tutuksi ja siksi katsoo niin pitkään.
En mitään muuta ajattelisi, kun en tavallisesti edes huomaa kenenkään katseita. En silti, vaikka mulla riittää niin tisseissä kun takapuolessa katsomista yli oman tarpeen.
Ällöttää sellanen ukko, jotenkin vähän säälittää se pariskunnan nainen. Inhoan vilkkusilmiä.
Ja lisäksi "meneeköhän noilla huonosti".
17
No jos useamman kerran vilkaisee niin oletan että näytän hänen mielestään tutulta. Jos tuijottelee selvästi esim. tissejä niin ehkä kiusaannun ja ärsyynnyn vähän.
Mun mies kattoo ainakin sun tissejä tai persusta. Ja kommentoi mahdollisti sitten niitä positiiviseen sävyyn, jos aihetta on. Muuten on hiljaa.