Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua vaateasiaan!!??

Vierailija
25.07.2014 |

Mitä nykyään laitetaan baariin päälle?? Viikonlopuksi luvattu tosi lämmintä. Mitä tyylikkäästi päälle :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytetäänkö baarissa mikroshortseja? Googletin :)

Vierailija
2/3 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime viikonloppuna baarissa farkuissa, en suosittele jollet nyt satu

tietämään kuinka ilmastoitu baari on.

Tyylikkyys ei liene baareissa avainsana vaan avarat maisemat vartaloon kokoon katsomatta tai sitten se oli vaan järkipukeutumista ja lämpöhalvauksen välttämistä. Hameväellä näytti olevan lyhyitä tiukkoja trikoomekkoja, kellohelmaisia minihameita, kankkushortseja ja hauskinta oli katsoa kun kiskoivat niitä hameen helmoja alaspäin kokoaja, että ehkä se paljastelu oli sittenkin vähän kiusallista.

Pue sitä päälle missä et läkähdy, mutta voit olla itsevarma ilman, että täytyy kokoajan miettiä omia kankkujaan ja niiden vilkkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:55"]Itse olin viime viikonloppuna baarissa farkuissa, en suosittele jollet nyt satu

tietämään kuinka ilmastoitu baari on.

Tyylikkyys ei liene baareissa avainsana vaan avarat maisemat vartaloon kokoon katsomatta tai sitten se oli vaan järkipukeutumista ja lämpöhalvauksen välttämistä. Hameväellä näytti olevan lyhyitä tiukkoja trikoomekkoja, kellohelmaisia minihameita, kankkushortseja ja hauskinta oli katsoa kun kiskoivat niitä hameen helmoja alaspäin kokoaja, että ehkä se paljastelu oli sittenkin vähän kiusallista.

Pue sitä päälle missä et läkähdy, mutta voit olla itsevarma ilman, että täytyy kokoajan miettiä omia kankkujaan ja niiden vilkkumista.

[/quote]

Kiitos vastauksesta :) Oli sellaista, kuin kuvittelin tuo pukeutuminen. Vatsa vaan Raskauksien jälkeen sellainen, että se kohta pitää olla ilmavampi. Myös shortseissa en osaa lähteä, vaikka jalat onkin ok.... Tuota itsevarmuutta juuri haenkin pukeutumisella ja siksi pohdiskelenkin asiaa. Jollain vielä kommentteja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan