Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit jos saisit ihan yksin olla pari päivää?

Vierailija
08.07.2014 |

d

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin pitkään, söisin jotain superhyvää ruokaa. Kävisin ehkä shoppailemassa ja ottaisin pari hyvää drinkkiä sekä katsoisin jonkun hömppäelokuvan syöden lempi-irtokarkkeja.

Vierailija
22/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin johonkin kivaan ravintolaan syömään ja sieltä tultuani makoilisin sohvalla jäätelöä syöden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko teille on yksinolo noin harvinaista herkkua? Eikö lapsia (jos niitä on) joskus voi joku muu hoitaa? Sukulaiset, oma mies? Ja eiväthän lapset isompana tarvitse alituista läsnäoloa. 

Vierailija
24/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina tämän tästä ollakin. Teen mitä milloinkin, joskus tapaan jotain ystävää, joskus menen elokuviin, luen, katson telkkaria tai netflixiä tai muita leffoja, surffaan netissä, syön jotain hyvää, kuuntelen musiikkia, kirjoitan, käyn kävelemässä tai uimassa, teen jonkun pienen autoretken... Mikä nyt sattuu fiilis milloinkin olemaan.

Vierailija
25/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toteutuu tuo reilun viikon päästä. Päivät olen töissä, mutta illat saan olla yksin. Luulen että röhnötän sohvalla illat ja surffaan netissä. Katson telkkarista sitä mitä haluan. Käyn ehkä saunassa. En ole tehnyt mitään suunnitelmia. Pesen loput ikkunoista ja parvekkeen kalusteet jos viittiin.

Vierailija
26/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin korvatulpat pois korvista ja laput silmiltä. Sitten kaivaisin keittiönlaatikosta vihkosen, johon olen kirjoittanut "sitku" -listaa ja aloittaisin listan purkamisen ensimmäisestä kohdasta alkaen. Sitku -lista on sellainen, että siihen laitetaan ne asiat, mitkä tulee mieleen tehdä, mutta ei ole sillä hetkellä aikaa tai mahdollisuutta niitä toteuttaa ja jos ei niitä listaa ylös, niitä ei muista tehdä sitten kun on sitä aikaa. Nämä eivät ole mitään kotitöitä, vaan omasta mielestä kivoja juttuja, jotka pitää saada tehdä ajatuksen kanssa ja omassa rauhassa.

Tietysti karkkipussi tai joku muu herkku kruunaa puuhastelun kun kerrankin saa ilman niitä verottajia mutustella.

Vierailija
27/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan suurimman osan aikaa olla ihan yksin.

Vierailija
28/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni menisi yksin syömään ravintolaan? Minä vähän jännitän yksin ravintolassa syömistä, enkä tiedä miten uskaltaisin mennä.

Vierailija
29/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:26"]

Aika moni menisi yksin syömään ravintolaan? Minä vähän jännitän yksin ravintolassa syömistä, enkä tiedä miten uskaltaisin mennä.

[/quote]

Mitä helvettiä.

Vierailija
30/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä yksin, eli teen joka päivä melkein samat asiat. Herään, aamukahvit, koneelle lukemaan uutiset+muut, siivoilen (ei joka päivä), kokkaan, koneella, telkkua, koneella, telkkua, nukkumaan... Yhtenä päivänä viikossa kauppaan.

Vierailija
31/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin ja möllöttäisin sohvalla!

Vierailija
32/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina yksin.

Vierailija
33/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:10"]

Ottaisin korvatulpat pois korvista ja laput silmiltä. Sitten kaivaisin keittiönlaatikosta vihkosen, johon olen kirjoittanut "sitku" -listaa ja aloittaisin listan purkamisen ensimmäisestä kohdasta alkaen. Sitku -lista on sellainen, että siihen laitetaan ne asiat, mitkä tulee mieleen tehdä, mutta ei ole sillä hetkellä aikaa tai mahdollisuutta niitä toteuttaa ja jos ei niitä listaa ylös, niitä ei muista tehdä sitten kun on sitä aikaa. Nämä eivät ole mitään kotitöitä, vaan omasta mielestä kivoja juttuja, jotka pitää saada tehdä ajatuksen kanssa ja omassa rauhassa.

Tietysti karkkipussi tai joku muu herkku kruunaa puuhastelun kun kerrankin saa ilman niitä verottajia mutustella.

[/quote]

Kerro esimerkki sitku-listalta??

Vierailija
34/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samaa kuin muutenkin, en tekisi ruokaa, enkä kävisi ruokakaupassa, kävisin syömässä ulkona ja jotain herkkua kotiin telkkarin ääreen tai kirjan kanssa. Saattaisin siivotakin jos inspiraatio iskisi. 

Vierailija
35/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:05"]Oikeastiko teille on yksinolo noin harvinaista herkkua? Eikö lapsia (jos niitä on) joskus voi joku muu hoitaa? Sukulaiset, oma mies? Ja eiväthän lapset isompana tarvitse alituista läsnäoloa. 

[/quote]

Arvaat varmaan, että vaikka mies hoitaakin lapsia, ei se tarkoita, että saisi olla YKSIN ilman mitään häiriötekijöitä. Sitähän nämä haaveet ovat, että koko muu perhe (niin rakkaita kuin ovatkin): mies, lapset ja eläimet olisivat jossain muualla ja itse saisi olla ypöyksin kotona. Se on arkea, vaikka lapset meilläkin jo isompia (koululaisia 4 kpl) vaikka ovat omissa menoissaan, niin kyllä koko ajan joku menee ja tulee, laitetaan ruokaa, touhutaan asioita yhdessä, soitetaan yhtä lasta kaverilta kotiin ja kuskataan yhtä harkkoihin. Joskus on 10 min. ihana rauha, tai sitten ei. ;)

Meillä ei ainakaan mies ole koskaan ollut mikään äidinpikkuapulainen, vaan kantaa perheen toisena aikuisena tasan puolet vastuusta lasten ja kotitöiden suhteen. Ja vaikka tämä lapsiperheen arkihulina on juuri sitä, missä olen onnellinen karvoineen kaikkineen, on upea tunne kun mies kerran vuodessa pakkaa lapset ja koirat autoon ja ajelevat mummolaan pariksi päiväksi!

Vierailija
36/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, lukisin jotain hyvää kirjaa, herkuttelisin, kuuntelisin lemppari musiikkiani just niin kovaa, ku tekee mieli, ehkä sit joutuis vähän tanssimaankin, saisin kerrankin päättää mitä katsotaan telkkarista, sit perus kalsarihäppändeerukset, jokkii hömppäleffa, jota vois kaikessa rauhassa katsoa tippa linssissä. Ja sit NUKKUISIN. <3

Vierailija
37/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin siivoaisin, sitten menisin pitkään suihkuun. Laittaisin itseni kauniiksi ajan kanssa ja lähtisin yksin syömään ravintolaan. Joisin kännit. Etsisin sopivan miehen ja panisin niin maan perkeleesti. Perus YH settiä siis.

Vierailija
38/41 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuisin, lukisin, tekisin kasvo- ja jalkahoidon, katselisin likkamaisia elokuvia ja herkuttelisin

Vierailija
39/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin manikyyrissä, ulkona syömässä, leffassa. 

Vierailija
40/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:10"]

[/quote]

Kerro esimerkki sitku-listalta??

[/quote]

Sitku -listalla näyttäis kärkipäässä olevan sellaista, kuin katso nämä tallenetut ohjelmat (ei lasten silmille sopivaa). Samalla voi tehdä kohdan kaksi, eli neulo tätä pitsineuletta tai vaihtoehtoisesti perehdy tähän kanavaompelutyöhön (tavallista villasukkaa voi neuloa koska vaan, mutta nämä tarkkuutta ja laskemista vaativat mallikertatyöt vaativat enemmän keskittymistä). Näiden lisäksi listalla näyttäis olevana muuta tarkempaa ompeluhommaa, jotta niiden toteutus onnistuu, pitää saada levittäytyä koko taloon, eikä se onnistu, jos joku on koko ajan keskeyttämässä tai siirtelemässä välineitä tieltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi