Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit jos saisit ihan yksin olla pari päivää?

Vierailija
08.07.2014 |

d

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ihmeitä,nauttisin hiljaisuudesta. Söisin karkkia sohvalla ilman verottajia;)

Vierailija
2/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nukahtamislääkkeitä ja nukkuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin salilla, siivoaisin kerrankin ihan kaikessa rauhassa, makoilisin rannalla lukien hyvää kirjaa tai lehteä ja söisin sipsejä, katsoisin suosikkisarjaani muutaman jakson, tekisin jonkin oikein ihanan salaatin ja söisin lempijuustojani viinipullon kanssa. Terassilla katselisin ilta-aurinkoa ja siemailisin muutaman kivan drinkin. 

Vierailija
4/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin hoidoissa. Jalkahoito, kasvohoito, hieronta.

Vierailija
5/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:50"]Ottaisin nukahtamislääkkeitä ja nukkuisin.

[/quote]

Sama

Vierailija
6/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tietokoneella, joisin kahvia, katsoin telkkaria, kävisin ajelemassa autolla, tupakoisin, tekisin ruokaa, ehkä muutama lonkero, miettisin asioita, nukkuisin yms.

Vierailija
7/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah! Mies on kohta lähdössä yli viikoksi sukuloimaan. Outoa, miten olen jo monta päivää odottanut sitä, että pääsen ihan itse rauhassa ja huolella SIIVOAMAAN :D En yleensä yhtään tykkää siivota, mutta kerrankin pääsee oikein tarkkaan ja ajan kanssa käymään kaiken läpi ja heittämään pois sellaista, mitä ei oikeasti tarvitse.

Suunnitelma: Vien miehen juna-asemalle ja paluumatkalla koukkaan Alkosta puollon punkkua. Ehkä pitää samalla käydä kaupassa hakemassa huomiselle ruokavärkit, teen jotain oikein epäterveellistä, vaikka makkaraa! Aaah, rakastan miestäni yli kaiken, mutta kyllä tuntuu hyvältä päästä siitä hetkeksi eroonkin.

Vierailija
8/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä kävelylenkki, leipoisin pullaa, katsoisin elokuvan, lukisin kirjaa, saunoisin. oikeastaan ihan samoja juttuja joita voi tehdä muutenkin, mutta saisin tehdä yksin.

Vierailija
9/41 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mammat pääsevät olemaan 2-3 pv kokonaan yksin?

Mä silloin kun mies lähtee viikonlopuksi lasten kanssa mökille tai vanhempien luo. Aaaah!

Vierailija
10/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin myöhään. Menisin salille ja sen jälkeen vesijuoksemaan sekä höyrysaunaan. Hakisin jonku subin ja sellasen keksin. Ja sit iso light cola. Ja loppupäivä netflixistä jotain sarjaa.

Vierailija
11/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin tämän viikon. Olen käynyt lenkillä ja nukkunut päiväunet ja nauttinut vain hiljaisuudesta. Jo ajatus siitä, että voin tehdä asioita miettimättä muuta perhettä, on hyvin vapauttavaa mielelle, vaikka en mitään ihmeellistä tekisikään.

Vierailija
12/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes joka päivä. Siis on teini-ikäinen lapsi mutta on aika paljon kamujen kanssa. En tee mitään ihmeellistä mutta tämä onkin arkipäivääni.

Vierailija
13/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:45"]

d

[/quote]

nukkuisin. paljon. ja ehkä katselisin hyviä sarjoja, ja söisin hyvää ruokaa. Jos aika kävisi pitkäksi niin lähtisin keskustaan ostoksille tai tapaisin kavereita :) Olen töissä paljon ja muun ajan vietän tyttäreni ja mieheni kanssa, yksinolo edes kerran vuodessa ei tekisi pahaa, mutta kun sitä niin mielellään tuon tytön kanssa touhuaa :)

Vierailija
14/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lupa, niin viettäisin ne ihmisten seurassa terasseilla, markkinoilla, pubeissa...

Jos ihan yksin pitäisi olla, niin roikkuisin av:lla ja facebookissa

Vierailija
15/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes kuvittelemaan, se on liian kaukainen fantasia. Kai lähtisin ulkomaille.

Vierailija
16/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei eläimetkään olis kotona...nukkuisin, saunoisin kerrankin rauhassa, ehkä voisin vetää kalsarikännit, pihahommia..ja ennenkaikkea nukkuisin :)

Vierailija
17/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAUTTISIN HILJAISUUDESTA!!! Ja rauhasta, ei kiire mihinkään, ei tarvi höösätä lapsia+miestä. Makaisin sohvalla syöden herkkuja ja katsoisin tv sarjoja netflixistä. Kävisin piiiitkissä suihkuissa, saunassa... Tekisin kasvohoitoja ja kävisin shoppailemassa, Tilaisin kotiinkuljetuksella roskaruokaa. Ahhh ku ois ihanaa!!! (tämä ollut mahdollista viimeksi 6v sitten..)

Vierailija
18/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:50"]

Kävisin salilla, siivoaisin kerrankin ihan kaikessa rauhassa, makoilisin rannalla lukien hyvää kirjaa tai lehteä ja söisin sipsejä, katsoisin suosikkisarjaani muutaman jakson, tekisin jonkin oikein ihanan salaatin ja söisin lempijuustojani viinipullon kanssa. Terassilla katselisin ilta-aurinkoa ja siemailisin muutaman kivan drinkin. 

[/quote] Aika samat unelmat täälläkin! :) En tosin varmaan raahautuisi rannalle saakka, mutta makoilisin pihalla. Aijai, se olisi rentouttavaa lomaa ja jos oikein hyvin sattuu, niin saatan saadakin sen.

Vierailija
19/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin hetkeäkään epäröimättä oman seurani sijaan Pertun seuran.

Vierailija
20/41 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin johonkin ihanaan tapaspaikkaan tai kreikkalaiseen ravintolaan syömään rauhassa.

Kävisin tanssitunnilla ja kirjastossa.

Kotiin hakisin vielänoutosushia ja skumppaa.

Illalla katsoisin dvd:lta jonkin Daniel day Lewisin leffan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi