Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teini-ikäinen lapsesi (n.16v) on

Vierailija
08.07.2014 |

lähdössä reissuun (ulkomaanmatka, leiri, mökkiviikonloppu, kylpylä, mummola tms) ja hyvissä ajoin muistutat häntä katsomaan valmiiksi vaatteensa ym ja tuomaan tarvittaessa vaatteet pesuun esim. "viimeistään torstaina", mitä tapahtuu? Tuoko hän?

Entä mitä tapahtuu, jos hän tuo ne esim. sitten perjantaina/ lauantaina, juuri lähtöä edeltävänä iltana, kun pitäisi melkeinpä jo olla pakattu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 16v huolehtivat itse vaatteidensa pesusta ja pakkaamiseta. Oma ongelma, jos ei hoida ajoissa. Teinejä kaksi, joista toinen ei muuten mitenkään mallikelpoinen ole, mutta tämä sujuu.

Vierailija
2/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo valtaosan ajoissa. Sitten keksii viimetingassa vaihtaa jonkun paidan toiseen, ja pesee haluamansa paidan itse pesukoneen pikaohjelmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo. Ja kuvittelee kai että sillä tekosyyllä voi sitten jäädä kotiin. Vanhempi joutuu pakkaamaan jos haluaa että homma tulee tehtyä.

Vierailija
4/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikessa huolimaton poikani, huolehtii kyllä tavaransa aina reissuun.

Vierailija
5/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen kysymys, juuri tänään kehotin tuomaan kaikki pestävät kylppäriin. Ja tiedän että torstai-iltana saan vielä pestä jotain mukaan viikonlopun reissulle. Eipä haittaa, olen tottunut siihen ja meillä kone pyörii muutenkin päivittäin.

Vierailija
6/6 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi teini-ikäistä (15 ja 17v) tyttöä, joilla molemmilla samanlainen tapa.. Muistutamme muutamaa päivää ennen menoa, että tuovat pyykit viimeistään pari päivää ennen reissua (nimeämme tuon päivän) pyykkikoppaan, että ne ehtivät kuivua. Viimeisenä iltana ne sitten tuodaan, ja tunnin päästä kysytään, joko ovat kuivia (meillä ei ole kuivaajaa). Pikkutunneilla usein minä tai isänsä ompelemme puuttuvia nappeja, poistelemme tahroja tms...

Muuten kyllä fiksuja tyttöjä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi