Aku Ankkaa 1980-luvulla lukeneet: Pidittekö Mikin ja Hessun etsivä-tarinoista?
Itse en pitänyt ja sai jopa vieromaan kyseisiä hahmoja. Minusta ne tarinat olivat liian tylsiä ja aikuisia, ihan kuin jotain Berceragia ilman murhia, vaikkei väkivaltaakaan puuttunut. M ja H yritettiin toistuvasti surmata!
Kommentit (31)
En tykännyt, oli tylsiä. En muuten nykyäänkään koskaan seuraa mitään rikossarjoja.
Tykkäsin enemmän kutistumistarinoista
Aloin jo nuorena/lapsena skipata aku ankka lehdistä ja pokkareista mikki hiiri tarinat. Ne vaan on niin huonoja.
Mustakaapu on mun juttu, Se hypnoosipyörä!
Tuolloin sai Aku Ankassakin kertoa totuuksia:
https://static.luolasto.org/file/mahti-bucket/30811/mokkakikkelit.jpg
Mikki (ja Hessu) on aina ollut mun mielestä tylsä hahmo. Akkareista luin Mikin tarinat viimeisenä, jos jaksoin lukea ollenkaan.
Minä tykkäsin. Tavalliset jutut olivat tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloin jo nuorena/lapsena skipata aku ankka lehdistä ja pokkareista mikki hiiri tarinat. Ne vaan on niin huonoja.
Se on sääli sillä kun piirtäjät vaihtuivat 1990-luvulla ja etsivä-tarinat jäi pois Mikki-tarinoista alkoi taas tulla luettavia. Vaikka olihan niissä etsivä-tarioissakin joskus hyviä juttuja kuten Kultanäppi-jengi.
Ihan kuin joku aikansa piilohomo pariskunta. Muka ihmeellisiä seikkailuja - jatkuu seuraavassa numerossa-fraasin jälkeen kauheaa bylsimistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sääli sillä kun piirtäjät vaihtuivat 1990-luvulla ja etsivä-tarinat jäi pois Mikki-tarinoista alkoi taas tulla luettavia. Vaikka olihan niissä etsivä-tarioissakin joskus hyviä juttuja kuten Kultanäppi-jengi.
En minä ainakaan enää ysärillä akuja lukenut.
Uudemmat dekkari tyyliset mikki-tarinat on aika hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rotua mustakaapu oli?
Valkoinen heterosika!
Skippasin. Sen sijaan Taikaviitta-tarinoista pidin. Ankat oli aina parempia kuin Mikki ja Hessu. Super-Hessusta en tykännyt yhtään.
🇺🇦🇮🇱
Mä en oikein Mikistä tykännyt ikinä, se oli jotenkin niin "aikuinen" ja olevinaan parempi kuin muut.
En tykännyt. Ne oli synkkiä, pitkiä, jotenkin kuivan/poliittisen tms oloisia, tai siis sellainen huumori ja keveys puuttui niistä kokonaan. Ihan jo väritys ja kuvien tyylikin oli eämielenkiintoinen.
En.