Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ymmärrät 'korkkarit kattoon'?

Vierailija
08.07.2014 |

Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se on typerä biisi. Eip muuta.

Vierailija
102/111 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se viittaa nimenomaan vaakamamboon auton takapenkillä. Missä muussa tilanteessa ne korkkarit muka katossa olisi?! Tanssiessa?! Miten ihmeessä?! Kertokaa yksikin tilanne takapenkkiskenaarion lisäksi, missä korkkarit on sananmukaisesti katossa. Vanha sanonta, ei Kaija Koo sitä keksinyt, eikä ilmiselvästi myöskään ymmärtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on sitä, että kun on järkännyt juhlat, passannut ja tarjoillut, niin illan päätteeksi saa nostaa jalat ylös. Siis heittäytyä sohvalle jalat selkänojalle, korkkarit kattoa kohti. Paras hetki! Sitten voi jo nauttia rauhassa itsekseen muutaman lasillisen ja heittää korkkarit pois.

Vierailija
104/111 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ensimmäisenä mieleen paneminen, mutta tiedän kyllä että sillä tarkoitetaan railakasta tanssimista/juhlimista.

Panemista se tarkoittaa ja railakas juhliminen johtaa siihen myös. Baarista on siis raahattu jatkoille joku körmy ja ennen kuin ehditty korkkareita riisua, uros kylvää jo lemmenlaidunta tai sauvoo suonsilmäkettä niin että natisee ja vikisee. Biletyksen maksimointia siis pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
105/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh, miten ihmiset ajattelee kun tanssimisesta puhutaan.. Ajatteleeko joku oikeasti, että kun porukalla lähdetään laittamaan korkkarit kattoon, että rivissä ollaan miesten kanssa korkkarit jalassa lähetyssaarnaajassa...???

No mene ruotsinlaivalle katsoon. Kyllä siellä jotku lähtee kesken tanssin panemaan. Eikä se mikään lähetyssaarnaaja asento ole, vaan hohtimet kaivoon asento.

Vierailija
106/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä Kaija Koolta.

Vierailija
107/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista Erika-meininkiä.

Vierailija
108/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kattoon, tää ilta on meille

Mun sielunsiskoille, supernaisille

Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa

Ja auringonnousuun on ikuisuus aikaa

Mä koen tämän vertauskuvana, että nyt ei miellytetä miehiä vaan ollaan siten mikä tuntuu meistä naisista hyvältä.

Vierailija
109/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit kattoon, tää ilta on meille

Mun sielunsiskoille, supernaisille

Laseissa kuohuvaa, silmissä kultaa

Ja auringonnousuun on ikuisuus aikaa

Mä koen tämän vertauskuvana, että nyt ei miellytetä miehiä vaan ollaan siten mikä tuntuu meistä naisista hyvältä.

Juuri niin. Voin 50+ kohderyhmää edustavana eronneena naisena kertoa, että korkkarit kattoon tarkoittaa riehakasta juhlimista ja tanssimista. Seksi ei ole tässä iässä mikään uusi jännä juttu, joka olisi koko ajan mielessä, kuten ketjun näköjään nuoremmilla kommentoijilla (puutteessa olevilla miehillä?) Sen sijaan irtiotto tylsästä arjesta juhlimalla, on se juttu. Jos irtoseksiä kaipaa, sitä saa nainen helposti mistä vain, ei sitä varten tarvitse kännejä vetää. Se riehakas juhliminen ja tanssiminen taas on harvinaisempaa, sellainen bileilta saa olon tuntumaan virkistyneeltä, siis muistuttaa niistä bileilloista, kun oli nuori. Sitä tarkoittaa korkkarit kattoon.

Vierailija
110/111 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta tarkoittaa yökerhosta haettua känniseksiä.

Viittaa laskuhumalaiseen röhnöttämiseen selällään, pikkuhousut puolitangossa ja korkkarit kattoa kohti sojottaen.

Vierailija
111/111 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kattoon, eli käden ulottumattomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi