Miten ymmärrät 'korkkarit kattoon'?
Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..
Kommentit (111)
entäs we funk , be funk. mal funk
taas yksi kiertoilmaus h sanalle. enää ei voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä kun vihreät ovat kieltäneet h-sanankin.
Esiintymistä ja teeskentelyä - kuten koko biisi. Pimpanhajuista idiotismia.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka tanssimalla saa kengät kattoon?
Ihan tavallista esim. balettitunnilla. Tämä on notkeiden tanssijoiden sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on korkkarit jalassa kun häntä nussitaan (mies päällä) pilluun siten että jalat ovat ylhäälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Monesti myös naapurin likka voi antaa persettä.
Kelle antaa, kelle ei. Mulle ei.
Aika notkea nainen täytyy kyllä olla jos on korkkarit katossa ja kikkelit niskassa.
Olen varmaan ymmärtänyt sitten jotenkin eritavalla. Olen ajatellut, että se viittaa hetkeen, kun rasittunut liikenainen tulee perjantai-iltana kotiin, kaataa lasin punaviiniä, laittaa pehmeää jazzia taustalle soimaan ja uupuneena kaatuu työvaatteissa sänkynsä ylelliselle päiväpeitteelle ja nostaa jalkansa ilmaan. Korkkarit ovat toki edelleen jalassa.
Se tarkoittaa panemista, mutta joku nuori on sen käsittänyt väärin ja siitä se on lähtenyt leviämään tämä väärä käsitys että se tarkottaisi panemista.
Eräässä hääohjelmassa nuoripari sanoi että kun on omaa aikaa niin he heiluttavat patonkia porttikongissa!?!
He olivat kuulleet tuon sanonnan ja ilmeisesti käsittäneet sen väärin, luullen sen tarkoittavan panemista, vaikka se tarkoittaa että naisen pimpula on niin iso että reunoja ei tunnu.
Sama ilmiö tuossa korkkarit kattoon jutussa.
Tulee mieleen kannat kattoon. Siis tanssiminen. Ei kyllä mitään tuollaista tule mieleen kuin aloittajalla...
Lihava av mamma kerran vuodessa baarissa ja homma lähtee niin laukalle että levitetään vitttu vieraalle miehelle ja jaetaan haisevaa persettä ilman kumia oikein olan takaa.
Vikingarna: Lördagsafton ....klackarna i taket.
Katso YouTube
Tulee mielee joku ketarat ojossa makaava porsas
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen kannat kattoon. Siis tanssiminen. Ei kyllä mitään tuollaista tule mieleen kuin aloittajalla...
Tanssiminen tulee minullakin mieleen, tarkemmin rock-musiikin tahdissa tanssiminen, vaikka boogie woogieta, vauhdikasta ja kaikenlaiset kärrynpyöränostelut kuuluu settiin, jossa kannat ja ylipäätään koko kengänpohjat menevät kattoa kohti. Tai muut tanssit joissa jalkoja heilautetaan ylös.
Vieläköhän aloittaja palstailee? Aika vanha aloitus löydetty tälle päivää nostettavaksi esiin.
Räkäkänninen naisyksilö velttona jossakin jalat sojottaen. Niin kuin muumeissa se noita, joka tippuu luudalta ja töpsähtää pusikkoon niin, että vain kintut ja kalsarit näkyy.
Tuleeko sulle mitään yksityiskohtia mieleen? Kerro ihmeessä lisää mitä kuvittelet ihmisten kuvittelevan...