Miten ymmärrät 'korkkarit kattoon'?
Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:01"]
Mulle tulee mieleen se että auton takapenkillä heittäytyy selälleen jalat kattoon..
[/quote]
juuri samalla tavalla :D
Kokoomuslaiset leikkimässä heliumilla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 07:00"]Kyllä se minustakin tarkoittaa kovaa panemista.
Lauletaanhan siinä "Korkkarit kattoon tää ilta on meille, mun sielun siskoille spermaisille..."
[/quote]
Supernaisille, ei spermaisille.
Juhlii niin, että sammuu. :D Tiedän kyllä, että laulussa ei tätä tarkoiteta.
Ai miten ymmärrän? No todennäköisesti väärin :D
Minä käsitän tämän siten, että päädyn jonkun kanin pantavaksi ja makaan tönkköshokissa miettimässä elämäni tarkoitusta ja miten se tähän jamaan oikein meni.
No huh huh, miten ihmiset ajattelee kun tanssimisesta puhutaan.. Ajatteleeko joku oikeasti, että kun porukalla lähdetään laittamaan korkkarit kattoon, että rivissä ollaan miesten kanssa korkkarit jalassa lähetyssaarnaajassa...???
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:34"]
No huh huh, miten ihmiset ajattelee kun tanssimisesta puhutaan.. Ajatteleeko joku oikeasti, että kun porukalla lähdetään laittamaan korkkarit kattoon, että rivissä ollaan miesten kanssa korkkarit jalassa lähetyssaarnaajassa...???
[/quote]
Etkö ole nähnyt näitä tyttöjen ilta -kuvia netistä?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:01"]
[/quote]
Juuri näin! Se merkitsee kyseisessä laulussa keski-ikäisen puumanaisen seksuaalista emansipaatiota, jossa korkeakorkoiset kengät sojottavat kohti kattoa, kun naista pannaan oikein voimalla nuoremman miehen toimesta. Miesten mielestä sana "Korkkarit" tietysti viittaa sarjakuvalehteen nimeltä Korkeajännitys...
No kannat kattoon, eli vauhdikasta menoa esim. tanssilattialla. Siis hyvä meno päällä juhllinnassa!
Vauhdikas tanssiminen minullekin, vanhalle tantalle tulee mieleen. Mutta riemastuttavia mielikuvia kyllä tässä ketjussa.
Mä olen aina kuvitellut, että kannat kattoon tarkoittaa että juhlii niin rankasti, että päätyy rennosti makaamaan selälleen jalatkin sojottaen mihin sattuu.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:09"]Naisella on korkkarit jalassa kun häntä nussitaan (mies päällä) pilluun siten että jalat ovat ylhäälle päin.
[/quote]
Ai että ihan pilluun
[/quote]
Ei siis pyllyyn eikä suuhun. Ihan mukavia tosin kyllä nekin
En haluais nähdä kun Kaija Koo heittää korkkarit kattoon. Ois melko kuvottava näky. Kyseinen biisi on myös ällöttävä.
Kuvottava näky ois Kaija Koo ilma pikkareita kirot katossa. Tulis monta traumapotilasta impoiksi näyn seurauksena.
Kyllä mullakin lerpahtaisi jos kaijan nakuna korot katossa näkisin.
Nussin just yhtä huoraa perseeseen korot katossa. Hyvää teki. Sihteeriopistosta niitä löytyy. Unohtakaa kaija koot!
Jaa no pitääkin poistaa tuo fb päivityksestäni. Minä tarkoitan että niin vauhdikasta menoa että lähti korkkarit pois kun on niin epämukavat. Tosin minun päivitys on jo sunnuntailta jolloin menin juhlista talkoisiin.
Tanssiessa kun on oikein hauskaa olen joskus kengät ottanut pois kun helpompi tanssia ilman joten voisi mennä "korkkarit kattoon". Ei liity mitenkään seksiin.