Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi laihduttaa 79 viikkoa, että olisin normaalipainoinen. Miten kukaan voi jaksaa noin kauan nälkää?

Vierailija
05.07.2021 |

Sellaisella 500g viikkotahdilla.
Miten onnistuit, tupakka, laihdutuslääkkeet?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nopeasti voi pyrähdyksinä laihduttaa. Jos kilot ovat kertyneet vähitellen 10 tai 20 vuoden aikana, eivät ne pikalaihdutuksen jälkeen takaisin normaaliruokailuun siirryttäessäkään yhtäkkiä vain hyppää ihmiseen takaisin kuukaudessa, vaikka niin aina väitetään. Itseäni ahdistaa myös ajatus monen vuoden hitaasta laihduttelusta, joten laihdutan mieluummin nopeina pyrähdyksinä pari kuukautta kerrallaan ja esim nyt kesällä herkuttelen jos mieli tekee. Kilot eivät ole tulleet takaisin pizzansyönnistä huolimatta. Toki taas vuosien ja vuosikymmenten kuluessa paino varmasti vähitellen kertyy, jos ei taas joskus ota tiukempaa dieettiä joksikin aikaa käyttöön.

Vierailija
62/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliset thai-ruuat pistää veren kiertään ja ovat yleensä aika kevyitä, mutta pitävät nälän poissa.

"Kevyt" ei pidä nälkää kauaa poissa. Koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko sinulle pätkäpaasto? Eli syöt 8 tunnin sisällä sen 1800 kaloria?

Minulla ei ole koskaan iltaisin nälkä, ja voin hyvin olla syömättä iltaisin, vaikka kalorit ovat alhaalla. Toisilla ihmisillä taas ei ole aamuisin nälkä.

Törkeää olisi löytää se oma juttu. Toiset tykkää karppaamisesta, koska proteiini ja rasva poistaa näläntunnetta.

Vierailija
64/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä sitä olisi pitänyt miettiä ennen kuin lihottaa itsensä.

Kun mätät mässyä masuun, niin muista että tämän pois saaminen on 100 kertaa vaikeampaa kuin sen suuhun tunkeminen.

Tilanteessasi auttaa se, että alat ajattelemaan ruokaa vain polttoaineena. Pidä itseäsi kuin valioluogan ravihevosena, jolle syötät vain parasta. Ethän syöttäisi ravihevoselle Snickers-patukoita, jos haluat sen voittavan kisoja. Kun teet itse samoin, niin siitä parempaan kuntoon tulemisesta tulee automaattista.

Vaikea ajatella itseään hevosena tai ainakaan niin että se motivoisi.

Vierailija
65/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan iltaisin nälkä, ja voin hyvin olla syömättä iltaisin, vaikka kalorit ovat alhaalla. Toisilla ihmisillä taas ei ole aamuisin nälkä.

Törkeää olisi löytää se oma juttu. Toiset tykkää karppaamisesta, koska proteiini ja rasva poistaa näläntunnetta.

Miten se proteiini juuri karppauksessa poistaa näläntunnetta?

Vierailija
66/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitajotain laihdutuslääkettä?

Itse olen tiputtanut mysimban avulla 20 kiloa.

10 vielä jäljellä.

Tämä lääke ei itsessään laihduta mutta vie syömisestä sen ns nautinnon. Hillitsee himoja ja ruokahalua.

On halpompi tehdä järkeviä valintoja.

Varsinkin jos on vähääkään taipumusta ahmimiseen niin siihen toimii aivan loistavasti!

Tarkoitus olisi että lääkkeen kanssa oppisi syömään niin kuin on itselleen parasta ja sitten pikkuhiljaa jättää lääkkeen pois.

Kokemus myös 15 kilon laihdutuksesta Mysimballa ja se oli helppoa, mutta.... Kun lääkkeen vaikutus loppui, niin paluu oli samaan painoon.

Vierailija
67/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minulla pysyy nälkä poissa pidempään, kun syö ison pihvin kuin saman kaloriannoksen verran hiilaria. Ja salaatti, jossa on mukana linssejä, pitää nälkää poissa pidempään kuin pelkkä vihersalaatti.

https://harimaa.com/treenaaminen/12-helppoa-tapaa-nopeuttaa-aineenvaihd…

Vierailija
68/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö arkena vain kaurahiutaleita ja vettä. Näin ruoka ei ole mikään herkku vaan vain pitämässä nälän loitolla. Saat syödä niin paljon kuin haluat. Viikonloppuina sitten proteiinia, kasviksia ja muuta tarpeellista.

Kaikenlaisia neuvoja....

Vierailija
69/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minulla pysyy nälkä poissa pidempään, kun syö ison pihvin kuin saman kaloriannoksen verran hiilaria. Ja salaatti, jossa on mukana linssejä, pitää nälkää poissa pidempään kuin pelkkä vihersalaatti.

Kysyinkin, miten se liittyy juurikin karppaukseen.  Ja miksi muuten sen pihvin pitää olla iso?

Vierailija
70/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viikkoa olet jaksanut ylensyömistä?

Vierailija
71/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyinkin, miten se liittyy juurikin karppaukseen.  Ja miksi muuten sen pihvin pitää olla iso?

En ole oikea ihminen vastaamaan karppaamisesta, mutta pihvistä: minun kohdallani iso pihvi vie parhaiten nälän. Se kun uppoo mahan pohjaan, niin se tuntuu siellä vielä seuraavaan päivään asti, eikä ole sitten yhtään nälkä, vaikka kaloreit tulee alle 500. Pieni pihvi sulaa tiettyn nopeammin.

Vierailija
72/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se urakka kestä 79 viikkoa, vaan koko loppuelämän. Sun pitää tehdä elämäntapamuutos, eikä vain laihduttaa. Ja kyllä, laiduttajan ei tarvitse nähdä nälkää, jos syö oikein. Katselepa vaikka 1800kcal annos esimerkkejä. Veikkaan, että voi tehdä jopa tiukkaa saada kaikki syödyksi. 

Mutta turha sun vielä on aloittaa ap, et selkeästi ole valmis muutokseen.

Joskus kokeillut 1800 kcal päivässä, hirveä nälkä jäi

Ap

Kerro mitä syöt. Kirjoita tähän esimerkki päivän ruokailuistasi. 1800kcal saa karkillakin helposti ja selvää että nälkä jää. Jos syöt ravitsevaa ja täyttävää ruokaa samoilla kaloreilla, et näe nälkää.

Ja kuinka monta aloitusta jaksat tehdä samasta aiheesta, tämä ainakin jo kolmas samanlainen viikon sisällä. Sun kirjoitustyylin ja nuo samat vastaukset tunnistaa kyllä. 

Diabetes ruokavalio 1800, löytyy kuvahaulla ap

Eipä ihmekään, että nälkä vaivaa. Kevyttä, ravinnotonta keinoruokaa sopimattomilla rasvoilla.

Vierailija
73/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se urakka kestä 79 viikkoa, vaan koko loppuelämän. Sun pitää tehdä elämäntapamuutos, eikä vain laihduttaa. Ja kyllä, laiduttajan ei tarvitse nähdä nälkää, jos syö oikein. Katselepa vaikka 1800kcal annos esimerkkejä. Veikkaan, että voi tehdä jopa tiukkaa saada kaikki syödyksi. 

Ap

Kerro mitä syöt. Kirjoita tähän esimerkki päivän ruokailuistasi. 1800kcal saa karkillakin helposti ja selvää että nälkä jää. Jos syöt ravitsevaa ja täyttävää ruokaa samoilla kaloreilla, et näe nälkää.

Ja kuinka monta aloitusta jaksat tehdä samasta aiheesta, tämä ainakin jo kolmas samanlainen viikon sisällä. Sun kirjoitustyylin ja nuo samat vastaukset tunnistaa kyllä. 

Diabetes ruokavalio 1800, löytyy kuvahaulla ap

Eipä ihmekään, että nälkä vaivaa. Kevyttä, ravinnotonta keinoruokaa sopimattomilla rasvoilla.

Mitä on keinoruoka?

Vierailija
74/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten voi olla mahdollista että on vielä nälkä jos syö noin paljon? Mitä oikein syöt? Mistä nuo kalorit tulevat? Jos syö edes jotenkuten terveellisesti, on joku 1500 kcal jo paljon ruokaa. Itse en syö varmaan ikinä tuon enempää, enkä edes laihduta.

Siis syön tuon diabetesohjeen mukaan.

Normipäivä ilman laihdutusta saattoi olla 3000 kaloria päivässä. Siinä vaikka sitten viikonloppuna baarissa kunnon kännit ja yökebab ja seuraavana päivänä krapulaspitsa ja suklaat..

Kyllä sitä maha venyy ja tottuu, että nälkä ei saa tulla

Ap

Vierailija
75/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä mursukyselyt huvittavia. Onhan se puoli tuntia syömättä jo nälkäkuolema.

Vierailija
76/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on oma valinta, haluaako laihduttaa nälässä. Useimmin se kituuttaminen kuitenkin päättyy niin, että laihduttaja painaa enemmän kuin aloittaessaan.

Pitää muuttaa tottumuksia. Mä olen laihtunut 9 kiloa neljässä viikossa. Jätin pois mehut limpparit alkoholin lihan sokerin ja hiilihydraatit. Tilalle pähkinöitä salaattia kalaa.

Kun olen tavoitepainossa syön hiilihydraatteja hyvin vähän, sokeria juuri ollenkaan eikä alkoholia.

Ei ole edes vaikeata.

Vierailija
77/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaiset kyselevät neuvoja kun eivät kuitenkaan tee mitään laihtuakseen?

Vierailija
78/78 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa. 

Mutta pitäs syödä hitaammin jotta ehtii huomaamaan milloin on oikeasti kylläinen. Ja sitten makumaailma pitää muuttaa. Puolikas normipizza riittää hyvin yhdeksi ateriaksi, jos syö jotain salaattiakin. Ja mä olen kuitenkin ns hyvässä kunnossa oleva noin 75kg painava nelivitonen mies. Noin niinq esimerkkinä, ja noita ei ihan joka kuukausi ees tule syötyä. Pahinta heseruuissa on oikeestaan juomat ja ranskikset. Ja ei ole ihan pakko mennä syömään noita. Ja suklaa, älä osta sitä jos se maistuu noin hyvin. Itsekin siitä riippuvuudesta päässyt eroon, sitä ei vaan saa olla kotona yhtään. Kuukauden jälkeen on helpompaa. Unohda herkuttelu. Ei saa syödä tunnepohjaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi