Oletko saanut koskaan lämpöhalvausta
tai onko kukaan tuttavasi saanut? Mitä tapahtui?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:28"]
Olen saanut. Ensin väsyin niin etten jaksanut kävellä enkä edes istua. Sitten menin ihan veltoksi, mies sai kantaa mut ensiapuun. Olin sairaalassa tiputuksessa ja tarkkailtavana. Illalla pääsin kotiin ja menin suoraan nukkumaan. Seuraavaana aamuna en muistanut tapahtuneesta juuri mitään. En ollut juonut alkoholia.
[/quote]
Olitko ottanut aurinkoa tai tehnyt jotain raskasta?
Olin ollut suorassa auringonpaisteessa aamupäivällä muutamia tunteja juomatta, sen jälkeen lähdin suoraan kaupungille. Ja tapahtumapaikka oli Turkissa, lämmitä oli varmaan jotain yli +40c. T.2
Ihan ot, mutta mä luin paskahalvauksen.
Italiassa Riminillä. Käveltiin keskipäivällä kaupungilla. Tuli heikko olo ja vatsa meni ripulille. En pystynyt juomaan enää tarpeeksi. Onneksi lähellä oli turistilääkärin vastaanotto. Join veteen sekoitettavia kivennäispusseja sen jälkeen päivittäin. Auringossa lämpöä oli varmaan +30. Olen sen jälkeen ottanut nesteytysporetabletteja aina mukaan reissuun.
Sain ihan Suomessa. Olin neljännellä luokalla. Oli toukokuu ja sellanen kolmen kympin hellepäivä. Mulla oli päällä farkut, kolitsipaita (mannia kasari), aluspaita ja PITKÄT KALSARIT!!!
Olin siis koulussa ja mulle tuli ihan kauhea pääkipu. Siis ihan järkyttävä! Opettaja kävi heittään mut autolla kotia. Oli semmonen pikkunen kyläkoulu ja matkaa useampi kilometri. Pääsin kotia ja oksensin vaan monta kertaa ja menin sohvalle, jonne nukahdin.
Jossain vaiheessa vanhemmat tuli kotia ja auttovat mut sänkyyn, missä nukuin aamuun asti. Äiti oli pikkusen pahana koululle, kun mulle ei oltu hommattu terkkaria ja oli jätetty yksin moneksi tunniksi kotia. En sitä ite sillon ees älynnyt.
Mutta selvisin hengissä :) Sen vaan muistan, että se pääkipu oli jotain ihan kauheaa.
^Kirjotusvirhe... Mallia kasari oli ne kalsarit ja ite olin ne jostain syystä pannu aamulla päälle. Pöljyyttäni vissiin.
Suomessa joskus ennen kouluikää. Istuin takapihalla leikkimässä, helle ei tuntunut mitenkään erikoisen pahalta. Yhtäkkiä iski heikotus ja sitten oksensin. Hoipertelin sisään ilmoittamaan vanhemmille tekemästäni sotkusta ennen kuin valtava päänsärky alkoi. Taisin levätä loppupäivän pimeässä ja viileässä huoneessa vähän sekavana, enempää en tapauksesta muista.
Olen saanut. Ensin väsyin niin etten jaksanut kävellä enkä edes istua. Sitten menin ihan veltoksi, mies sai kantaa mut ensiapuun. Olin sairaalassa tiputuksessa ja tarkkailtavana. Illalla pääsin kotiin ja menin suoraan nukkumaan. Seuraavaana aamuna en muistanut tapahtuneesta juuri mitään. En ollut juonut alkoholia.