Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko te muut miehet saatte osumia Tinderissä?

Vierailija
04.07.2021 |

Ite saan jotain 0-3 osumaa päivässä, keskiarvo ehkä jotain 1 osumaa/päivä. Tämä siis sen jälkeen, kun ensimmäisten päivien suurempi näkyvyys on ohitettu.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lihavilta naisilta, vaikka itse olen normaalipainoinen.

Miksi olet itse laittanut tykkäyksen näille lihaville..?

Veikkaan kyseisen miehen tykkäävän kaikista ja toisaalta ymmärrän toimintamallin. Mikäli omalla hakuhaarukalla saat 500 käyttäjää tarjolle ja näet saaneesi 5-20 tykkäystä, niin jaksatko keskittyä noiden 500 käyttäjän profiileihin vai klikkaatko 12 tunnin tykkäykset mahdollisimman pian ohi?

En ymmärtänyt tästä mitään. Mitkä ihmeen 12 tunnin tykkäykset?

Tuo tarkoittaa vain ja juurikin sitä mitä sanoit. Et vaan ymmärtänyt. Sivusta

Eikai ne poistu pysyvästi 12 tunnin jälkeen?

Olet hakoteillä.

Olen uusi käyttäjä... Mitä se aika tarkoittaa?

Vierailija
42/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää niitä parhaani mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä oli pitkälti toistasataa, kunnes siivosin kaikki pois. Nyt vaan muutama, pystyy hallitsemaan tilanteen paremmin.

Miksi olet alun perinkään tykännyt noin monista?

Kun aloitin sen, tykkäilin jos näytti ihan hyvältä ja kerronta oli luettavaa. Se vaan ns lähti käsistä, osumia tuli jatkuvasti. No eihän sitä määrää hallitse mitenkään, kirjoittelu täysin mahdotonta kaikille. En uskonut aloittaessa niin hyvästä suosiosta, siksi tykkäilin. Niin ja osumien lisäksi tykkäyksiä kymmenittäin.

Miten se on mahdollista? Itselleni kävi niin että yhdessä illassa kävin kaikki ne läpi joita tinder näytti tästä about 150km säteeltä ja sen jälkeen sieltä loppuivat naiset. Oli pettymys kun ei ollutkaan niitä hyviä tavallisia naisia siellä. M35v

Jos asuu ruuhkasuomessa, onhan niitä vaihtoehtojakin runsaasti. Mitä etelämmäksi menee, sitä enemmän on tarjontaa.

Voi olla. Oli niitä alkuun varmaan about useampi tuhat, mutta en tiedä teinkö väärin kun sudin ne vasemmalle heti. Nyt huomaa että lomalaisia on täällä meidän rannoilla tuhansittain, mutta ei, ei nekään kiinnosta. M35v

Olisko aika poistaa profiili ja tehdä se uudestaan. Uusi alku. Uusi mahdollisuus.

Mietin samaa... Olisi varmaan pitänyt ottaa rauhallisemmin ja tykkäillä itsekkin enemmän... M35

Poista profiilisi, odota muutama päivä ja tee uusi. Sitten tykkäilet jos ihan ok ja siedettävän näköinen ja jotain tarinaa mikä miellyttää. Ei tarvitse heti olla se vuosisadan unelma, ihan normi ok:sta voi hyvinkin ilmentyä kiinnostava.

Jos poistaa ja tekee uuden niin kait se tinder näyttää uudessa profiilissa ne jotka tässä pyyhin vasemmalle? Uusi mahdollisuus?

Juu näyttää, odota muutama päivä tai viikkokin ihan hyvä.

Vierailija
44/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ikähaarukkaa pidätte?

Oma ikä -5 - ääretön.

Vierailija
45/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyseisen miehen tykkäävän kaikista ja toisaalta ymmärrän toimintamallin. Mikäli omalla hakuhaarukalla saat 500 käyttäjää tarjolle ja näet saaneesi 5-20 tykkäystä, niin jaksatko keskittyä noiden 500 käyttäjän profiileihin vai klikkaatko 12 tunnin tykkäykset mahdollisimman pian ohi?

En ymmärtänyt tästä mitään. Mitkä ihmeen 12 tunnin tykkäykset?

Tuo tarkoittaa vain ja juurikin sitä mitä sanoit. Et vaan ymmärtänyt. Sivusta

Eikai ne poistu pysyvästi 12 tunnin jälkeen?

Olet hakoteillä.

Olen uusi käyttäjä... Mitä se aika tarkoittaa?

Ettet ymmärrä mistä on kyse.

Vierailija
46/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +40v peruspena, liikunnallinen ja normaalipainoinen, ja ihan tavallisen näköinen. Itse olen aina käyttänyt kultatiliä, niin ei tarvi turhaan svaippailla, vaan näkee ne tykkääjät suoraan. Ensimmäisen muutaman päivän aikana tulee tykkäyksiä 20-40, riippuen sen hetkisestä käyttäjämäärästä, sitten hiljenee eikä omista tykkäyksistä tule mätsejä.

Ikähaarukkana on 35-48 vuotta. Naisten tekemistä tykkäyksistä kourallinen on sellaisia, jotka voisivat kiinnosta minua, loput ovat poikkeuksetta ylipainoisia/tupakoivia/jne. Keskustelen muutaman mätsin kanssa yhtä aikaa, ja ekan näkemisen jälkeen keskityn vain yhteen ihmiseen kerrallaan, enkä harrasta "sarjatuotantoa". Tämä siis siksi, koska toiveissa on elämänkumppanuus, eikä mikään nopea kiva. Ihan toimiva ja nykyaikainen tapa tutustua uusiin ihmisiin, ei valittamista, vaikka moni pettyykin epärehellisten ihmisten parissa.

Vierailija
47/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tullut yhtä päivässä tai edes viikossa kun aikoinaan kokeilin. En tiedä, olisinko nyt jo senverran hopeakettumaisesti charmiintunut, että voisi olla toisin. Ei huvita kokeilla.

Vierailija
48/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 vuodessa, silloin kun olin.

Vierailija
49/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nimenomaan osumia? Niitä on nyt alusta asti tullut 3 ja yksi spammeri. Alle kuukausi mennyt.

Tykkäyksiä taas on tullut 42 kpl. Ilmaisella meen, joten en tiedä tulisko noista tykkäyksistä yhtään osumaa.

Näin "loistavasti" menee keski-ikäisellä hoikalla miehellä, jolla vielä tukka jäljellä.

Vierailija
50/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parhaimmillaan n 1500 osumaa. Nyt se on vakiintunut sinne 1200 tienoille eli osumia lähtee suunnilleen niin paljon kun tulee.

Jos en tinderöi niin osumat per päivä menevät lähelle nollaa. Jos tinderöin niin saan 5+ päivässä, hyvinä päivinä 10+.

Olen aika valikoiva 30-40% menee oikealle ja ikähaarukka 18-28v.

Vinkiksi että kannattaa siirtyä pois suomesta.

M44

51/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun miehet eivät profiilin esittelytekstissään kerro, että heillä on lapsia, vasn se asua tulee ohimennen puheeksi viestitellessä. Minä en mielellään haluaisi miestä, jolla on lapsia, siksi olisi kiva tietää niistä niin ei tuhlaa aikaa viestittelyyn.

Vierailija
52/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kai teidän on vertailla, kun käyttäjien määrät ovat ihan mitä sattuu missäkin. Itse kun kävin oli n. 10 miestä lähialueella joiden profiilit näytettiin. Kovin kaukaa ei kiinnosta lähteä etsimään.

Vierailija
53/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sitten tyssäävät? Jos päivittäin tulee mätsi niin luulisi, että ei kauan tarvitsisi sinkkuna olla.

Vierailija
54/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä naisille ikähaarukka 25-35. Etäisyys max 200km. Matcheja tulee yhdestä viiteen viikossa. Ei paha.

M.60

Vierailija
55/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi saattaa tulla kuukaudessa. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

56/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tai kaksi saattaa tulla kuukaudessa. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

Asutko sitten jossain syrjäisellä pikkupaikkakunnalla, jossa ei ole Tinder-käyttäjiä?

Vierailija
57/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihavilla on semmonen paha tapa ottaa kuvia semmoisista kuvakulmista, ettei sitä aina näe onko lihava vai ei.

Vierailija
58/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihavilla on semmonen paha tapa ottaa kuvia semmoisista kuvakulmista, ettei sitä aina näe onko lihava vai ei.

Ootko yrittänyt katsoa solisluiden alueen, posket, olkavarret ja reidet, sääret? Kyllä noista saa jo aika hyvin käsityksen rasvaprosentista.

Vierailija
59/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.missä ne lihavat ovat siellä kun ei löydy yhtään. Haluaisin vähän pyöreämmän FWB jutun.

Vierailija
60/72 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ja osa ottaa vain kasvoista. Kesällä tapasin yhden, näytti kasvoista ihan kivalta hoikalta, jopa kehuin että on hyvännäköinen, mutta olikin sellainen L koon lyllerö.