Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko te muut miehet saatte osumia Tinderissä?

Vierailija
04.07.2021 |

Ite saan jotain 0-3 osumaa päivässä, keskiarvo ehkä jotain 1 osumaa/päivä. Tämä siis sen jälkeen, kun ensimmäisten päivien suurempi näkyvyys on ohitettu.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli viisi, aika normi.

Vierailija
2/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, mutta ei mulla ole siellä profiiliakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ikähaarukkaa pidätte?

Vierailija
4/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset arkena räplää kännykkää. Perjantai-lauantai jokainen hakee seuraa. Sunnuntaina toivotonta, alkuviikko satunnaisia selaajia. Huomioikaa kohderyhmä

Vierailija
5/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskimäärin 0.5 per päivä suunnilleen, olin silloin 27-vuotias, ikähaarukka oli 20-30-vuotiaat. Pari viikkoa viihdyin tuolla ja sitten loppui. Livenä "mätsejä" kertyi paljon paremmin ja löytyi hyvin treffiseuraa ja parisuhde.

En tuolla tinderissäkään kyllä kauheasti nirsoillut, ei alkoholia yms profiilikuvissa, ei paidatonta kuvaa ja oli esittelyteksti.

Vierailija
6/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldilla mennään ja normisti 2-3 tykkäystä / kuukausi. Muutama lisää jos käytän boosteja

Vierailija
7/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lihavilta naisilta, vaikka itse olen normaalipainoinen.

Vierailija
8/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ikähaarukkaa pidätte?

+- 4 vuotta omasta iästä ja etäisyytenä max 50km.

Vierailija
9/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet itse laittanut tykkäyksen näille lihaville..?

Vierailija
10/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on näköjään huomattavasti helpompaa tuo tinderöinti. Itse valikoin vaan niistä, jotka ovat tykänneet minusta (ilmaisversio käytössä) ja matcheja tulee päivässä useita vaikka olenkin aika ronkeli, ikähaarukka tosin on laaja.

N40

Vierailija
11/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyseisen miehen tykkäävän kaikista ja toisaalta ymmärrän toimintamallin. Mikäli omalla hakuhaarukalla saat 500 käyttäjää tarjolle ja näet saaneesi 5-20 tykkäystä, niin jaksatko keskittyä noiden 500 käyttäjän profiileihin vai klikkaatko 12 tunnin tykkäykset mahdollisimman pian ohi?

Vierailija
12/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä oli pitkälti toistasataa, kunnes siivosin kaikki pois. Nyt vaan muutama, pystyy hallitsemaan tilanteen paremmin.

Vierailija
13/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyseisen miehen tykkäävän kaikista ja toisaalta ymmärrän toimintamallin. Mikäli omalla hakuhaarukalla saat 500 käyttäjää tarjolle ja näet saaneesi 5-20 tykkäystä, niin jaksatko keskittyä noiden 500 käyttäjän profiileihin vai klikkaatko 12 tunnin tykkäykset mahdollisimman pian ohi?

En ymmärtänyt tästä mitään. Mitkä ihmeen 12 tunnin tykkäykset?

Vierailija
14/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä mätsää kaikki eivät saa mätsejä muilta kuin lihavilta, ja sitten tulevat tänne itkemään, kun eivät saa mätsejä muilta. Tyhmiä.

Vierailija
15/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä oli pitkälti toistasataa, kunnes siivosin kaikki pois. Nyt vaan muutama, pystyy hallitsemaan tilanteen paremmin.

Miksi olet alun perinkään tykännyt noin monista?

Vierailija
16/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän, mutta huomaan että suurempi syy taitaa olla että olen kait aika nirso. Vasemmalle katoavat tatuoidut, salikuvat, siilit, bilekuvat, muuten vain jos naama ei heti miellytä, jäljelle jää hyvin vähän niitä joiden kanssa osuma voisi tulla... Kokoajan tinder ilmoittaa että lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä ja kun joku tulee niin ei kiinnosta ittee sekään. M35v

Vierailija
17/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihme huuhaata tämä on? Ja paljonko niitä matcheja oikein pitäisi saada?

Olen seksuaalivähemmistöön kuuluva nainen. Etsin Tinderistä vain naisia.

Matcheja tuli muutama viikossa/päivässä sen mukaan, miten jaksoin selata.

Etsin pitkää suhdetta, kävin treffeillä, löysin pitkän suhteen. Tinder pois. Ei mitään tarvetta sadoille osumille.

Vierailija
18/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aloitin sen, tykkäilin jos näytti ihan hyvältä ja kerronta oli luettavaa. Se vaan ns lähti käsistä, osumia tuli jatkuvasti. No eihän sitä määrää hallitse mitenkään, kirjoittelu täysin mahdotonta kaikille. En uskonut aloittaessa niin hyvästä suosiosta, siksi tykkäilin. Niin ja osumien lisäksi tykkäyksiä kymmenittäin.

Vierailija
19/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuessani helsingin keskustassa, en laskenut päiväsaalista, yhteensä matcheja tuli reilu 200.

Treffeillä tuli käytyä aika paljon, osa oli mykkiä, osa ei tiennyt minkä takia ovat sovelluksessa. Osan kanssa jäätiin keskusteluasteelle.

En moiti sovellusta, mutta hyvin monelle se on pelkkä egonbuustausmittari, testaa kuinka haluttava olet.

Toinen iso ryhmä on sometileilleen seuraajia etsivät. "En kirjoita tähän profiiliin mitään, mut tuu mun instaan seuraajaksi ja jutellaan sit siellä"

Loppujenlopuksi aika pieni osa tuolta sitä seuraa hakee.

Vierailija
20/72 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aloitin sen, tykkäilin jos näytti ihan hyvältä ja kerronta oli luettavaa. Se vaan ns lähti käsistä, osumia tuli jatkuvasti. No eihän sitä määrää hallitse mitenkään, kirjoittelu täysin mahdotonta kaikille. En uskonut aloittaessa niin hyvästä suosiosta, siksi tykkäilin. Niin ja osumien lisäksi tykkäyksiä kymmenittäin.

Miten se on mahdollista? Itselleni kävi niin että yhdessä illassa kävin kaikki ne läpi joita tinder näytti tästä about 150km säteeltä ja sen jälkeen sieltä loppuivat naiset. Oli pettymys kun ei ollutkaan niitä hyviä tavallisia naisia siellä. M35v