Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos irtisanoudun, voinko pyytää esimiestä kirjoittamaan...

Vierailija
08.07.2014 |

...sellaisen työtodistuksen, jolla en joutuisi karenssiin? Ts. tuotannollisista ja taloudellisista syistä tms.

Olen todella epätoivoinen!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin esimies haluaa avustaa sua petoksessa...

Vierailija
2/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat irtisanoutua mutta tuet kuitenkin kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kirjoittaa tuollaisia ilman yt-neuvotteluja.

Vierailija
4/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:21"]

...sellaisen työtodistuksen, jolla en joutuisi karenssiin? Ts. tuotannollisista ja taloudellisista syistä tms.

[/quote]

Tarkoitat, että pyytäisit työnantajaltasi irtisanomisilmoituksen yllä mainituista syistä. Luuletko, että sun ta suostuisi petokseen?

Vierailija
5/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:21"]...sellaisen työtodistuksen, jolla en joutuisi karenssiin? Ts. tuotannollisista ja taloudellisista syistä tms.

[/quote]Tuskin suostuu koska samalla työnantajalle tulee 9kk takaisinottovelvollisuus kun haluaisi palkata jonkun tilallesi.

Ota lopputili ja vastaa teostasi selkä suorana. Kuuluu vähän niinkuin aikuisuuteen

Vierailija
6/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pois nykyisestä työstäni! Kerroin olevani to-DEL-la epätoivoinen.

Kuvitelkaa olevanne puhelinmyyjä eikä teillä käy kauppa. Mitä saatte palkaksi siitä, että istutte töissä (jota inhoatte, niin että voitte pian fyysisesti pahoin) monta tuntia päivässä?

Jäädessäni pois töistä minulla on mahdollisuus panostaa kunnolla uuden, paremman, kunnollisen työn hankintaan, ja ennen kaikkea keräämään itsetuntoni ja positiivisen omakuvani rippeet kasaan ja lähteä uuteen alkuun.

Ap

Vierailija
7/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:28"]Haluan pois nykyisestä työstäni! Kerroin olevani to-DEL-la epätoivoinen.

Kuvitelkaa olevanne puhelinmyyjä eikä teillä käy kauppa. Mitä saatte palkaksi siitä, että istutte töissä (jota inhoatte, niin että voitte pian fyysisesti pahoin) monta tuntia päivässä?

Jäädessäni pois töistä minulla on mahdollisuus panostaa kunnolla uuden, paremman, kunnollisen työn hankintaan, ja ennen kaikkea keräämään itsetuntoni ja positiivisen omakuvani rippeet kasaan ja lähteä uuteen alkuun.

Ap

[/quote]

Ylläri ehkä, mutta yhteiskunta ei pyöri ainoastaan sinun henk koht tarpeittesi ympärillä...

Vierailija
8/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:21"]...sellaisen työtodistuksen, jolla en joutuisi karenssiin? Ts. tuotannollisista ja taloudellisista syistä tms.

[/quote]Tuskin suostuu koska samalla työnantajalle tulee 9kk takaisinottovelvollisuus kun haluaisi palkata jonkun tilallesi.

Ota lopputili ja vastaa teostasi selkä suorana. Kuuluu vähän niinkuin aikuisuuteen

[/quote]

"Kuuluu vähän niinkuin aikuisuuteen". Joo, mä olen aikuinen, yli kolmekymppinen epätoivoinen palkkakuopassa ja pohjamudissa rämpivä paskakasa.

Ap

Vierailija
9/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu, niin pääset pois, ei kukaan fiksu ta ala väärentelemään yhtään mitään, mistä voi kärsiä itse ihan heittämällä.

Vierailija
10/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne potki sut kohta ulos,jos et kerran saa kauppoja tehtyä

Vierailija
11/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi, ei tule onnistumaan.

-YT-neuvotteluista olisi pitänyt ilmoittaa työvoimaviranomaisille

-takaisinottovelvoite

-petos

Vierailija
12/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne potki! Ne juuri vakinaisti mut, koeaika meni umpeen. Olen ihan suht ok-myyjä pitkällä tarkkailuvälillä ja minussa nähdään paljon potentiaalia, mutta nyt henk.koht. elämän taakat heijastuu työhön niin paljon ettei siitä tule mitään...

Ap

Vierailija
13/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen koulutusta. Ei kukaan voi olla näin tyhmä että kuvittelee työnantajan tekevän räikeästi lain vastaisesti. Kas kun et pyydä samalla palkkatodistusta kassaa varten, jossa lukis et sun palkka oli 8500 euroa kuussa. Tai kysy, katsotaan onnistuuko.

Vierailija
14/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyn paraikaa koulutusasioihin. Oppisopimus, aikuiskoulutus, työn ohessa kouluttautuminen...you name it!

Ja olen muuten ihan kouluttautunut, lukio ja AMK käyty. En siis ole ihan pelle, wt tai lähiömamma.

Ap

Vierailija
15/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten tulisi edes kassasta saamaan rahaa, koska en ole kuulunut liittoon / kassaan tarpeeksi kauan. Ihan mentäis kuule Kelan peruspäivärahoilla.

Ap

Vierailija
16/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä nyt vastaajille tästä suutut. Oikeasti, miksi työnantaja ottaisi irtisanoutuvan ihmisen takia riskin joutua itse vaikeuksiin?

Vierailija
17/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Tää on trolli.

Vierailija
18/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä suutu. Mä kommentoin av-tyyliin!

Ap

P.S. Ja tää on tosi hyvä paikka purkaa omaa vitutusta vittuilemalla anonyymisti, kyllähän sä sen tiedät!...?

Vierailija
19/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:38"]

Ei ne potki! Ne juuri vakinaisti mut, koeaika meni umpeen. Olen ihan suht ok-myyjä pitkällä tarkkailuvälillä ja minussa nähdään paljon potentiaalia, mutta nyt henk.koht. elämän taakat heijastuu työhön niin paljon ettei siitä tule mitään...

Ap

[/quote]

Miksi et sitten lopettanut koeajan aikana? Sehän on olemassa sitä varten, että sekä työnantaja että työntekijä saavat rauhassa pohtia ja katsoa tuleeko työstä mitään.

Vierailija
20/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päätellen trolli?

Ap kysyys