Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos irtisanoudun, voinko pyytää esimiestä kirjoittamaan...

Vierailija
08.07.2014 |

...sellaisen työtodistuksen, jolla en joutuisi karenssiin? Ts. tuotannollisista ja taloudellisista syistä tms.

Olen todella epätoivoinen!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun esimies ei voi kirjoittaa sulle tuollaista työtodistusta, koska silloin entinen työnantajasi ei saisi vuoteen palkata ketään uutta samoihin hommiin kuin sinä. 

J s sulla on henkilökohtianen elämäntilanne sellainen, että et pysty tekemään töitä, sun täytyy joko ottaa sairaslomaa jos olet sairas taimuussas tapauksessa irtisanoutua omalla kustannuksellasi. Palkattomalla minäkin jäin kotiin hoitamaan alakouluiköistä vammautunutta lastani. Ja trust me, siinä tilanteessa rahan puute ei edes ollut enää edes merkittävä ongelma. Koska kaikki muut oli isompia. Oikeasti hoida nyt elämäsi kuntoon ölökö mieti rahaa. Ehdit sen myöhemminkin. Mieti myös, voitko sada sairaslomaa (edes palkatonta) välisikaisesti. 

Vierailija
22/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:48"]Mistä päätellen trolli?

Ap kysyys

[/quote]

No kun ei kukaan rupea jankkaamaan asias, joka on todettu jo mahdottomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole ainakaan jankannut. Mä olen aina kommentoinut uusiin vastauksiin.

Ap

Vierailija
24/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalle jäämisestä muuten, en saa siltä ajalta palkkaa. Miltä susta tuntuis olla työssä, jossa et saa sairasajalta palkkaa?

Ap

Vierailija
25/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkö sä haluat sen lainvastaisen työtodistuksen vai mikä ongelma sulla on?

Vierailija
26/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:53"]

Sairaslomalle jäämisestä muuten, en saa siltä ajalta palkkaa. Miltä susta tuntuis olla työssä, jossa et saa sairasajalta palkkaa?

Ap

[/quote]no mä ole. Urakkahommissa, en edees saa saairaslomaa, vaan työt vaan siirtyy paranemissn jälkeiselle ajalle tehtäväksi.

Vierailija
27/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ole siitä puhunut viimeksi kuin aloituksessa! Sen jälkeen olen kommentoinut uusiin vastauksiin. Capisci?

Ap

Vierailija
28/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauslomalla saat kuitenkin Kelan sairauspäivärahaa, jos sairaus kestää väh. 10 arkipäivää. Tuo 10 pv on omavastuuaika, eli jos sen verran kestät palkatonta, saat sitten korvausta. Jos sulla siis on sellainen sairaus joka estää työnteon. Uupumusta ei lasketa sairaudeksi.

Vierailija
29/29 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua taida lääketietellisesti mikään vaivata, mikä mua nykyistä työtä estäisi tekemästä. Vain suunnaton ahdistus ja turhautuminen, sen myötä ei tuloksia synny.

Ahdistusta ja turhautumista on lisännyt äitini kuolema ja se, että menetin mahdollisuuden aloittaa eräässä uudessa työssä kroonisen sairauteni takia, joka ei ole vuosiin edes oireillut (josta en sairauslomaa saa nyk. työssä).

Ap