Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksihalujen vähentyminen lihomisen myötä

Vierailija
08.07.2014 |

Onko muilla käynyt niin? Tuntuu välttelvän muutakin läheisyyttä. Kyvyssä ei ole mielestäni edelleenkään vikaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei lihominen ole vaikuttanut omiin haluihin mitenkään, mutta mieskuntoon ja itsetuntoon kylläkin. Voihan ukollasi olla jotain muutakin "vialla", kuten stressiä, huolia jne.

Vierailija
22/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 09:43"]Mies! Minä en, vaikka 2 lastakin on.

ap

[/quote]

Haluatko papukaijanmerkin?

[/quote] En, vaan seksiä ja läheisyyttä. Ei ole raskausarpiakaan eikä mitään löystymisiä mussa. Epäreilu tilanne.

Ap

[/quote]

Haluatko kaksi papukaijanmerkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:06"]Itselläni ei lihominen ole vaikuttanut omiin haluihin mitenkään, mutta mieskuntoon ja itsetuntoon kylläkin. Voihan ukollasi olla jotain muutakin "vialla", kuten stressiä, huolia jne.

[/quote] no on joo ja lihominen selittyy osaksi stressillä. Mutta luulisi sen nostavan itsetuntoa, että mä kuitenkin haluan miestä!

Ap

Vierailija
24/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lihavuus vaikuttaa myös yleiseen fyysiseen suorituskykyyn. Jos olette tottuneet yhtään kovempaan menoon, mies ei ehkä kehtaa vaan sanoa ettei jaksa samalla tavalla.

Vierailija
25/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mies kyllä kuntoilee säännöllisesti, mutta ehkä seksi ei ole yhtä mukavaa mahan kanssa. Hemmetti, miten saisin sen motivoitumaan onnistuneeseen laihdutukseen? Itse olen ihan normaalipainoinen mutta treenaan itsestäni tosi timmiä, jotta tuntisin itseni vielä seksikkäämmäksi!

Ap

Vierailija
26/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vonkaaminen vain pahentaa tilannetta. Sinullekin on varmaan käynyt joskus niin, että joku ehdottelee, mutta sua ei yhtään haluta. Ei mikään mukava fiilis, varsinkaan jos se toinen jatkaa yrittämistään

Miehelläsi on nyt se fiilis. Se tietää, että sä haluisit seksiä useammin kuin hän. Siksi hän välttelee kaikkea läheisyyttä koska pelkää sen johtavan tilanteeseen, jossa häneltä odotetaan seksiä.

Yritä keskustella hänen kanssaan. Todennäköisesti taustalla on stressi tai ylipainon laskema itsetunto. Molemmissa tapauksissa sinä voit auttaa. Ehdota, että odotat hänen aloitettaan seksiin, kunhan saat edes läheisyyttä. Ilman sitä muututte pian kämppiksiksi.

Vierailija
27/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, se on varmaan juuri noin. Mälsää.

ap

Vierailija
28/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia, josta ei puhuta tarpeeksi. Olemme olleet 12 v. yhdessä, mies on lihonut n. 20kg, minä 5 kg (takana raskaus ja imetys) ja olin muutenkin hoikka ennen seurustelun alkamista. Mies ei halua seksiä. En itsekään mikään seksipeto ole, mutta jos edes kerran viikossa saisi edes nuolentaa.

Vierailija
30/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan samat luvut, 25.

Mutta joo, mun linja on se, että jos seksiä ei ole, ei ole parisuhdetta. Joten sitähän on oltava, minkä mies tietää. Eikä ole kertaakaan protestoinut näkemystä vastaan. Mutta kaipaan enemmän tekoja!

Ap

Vierailija
31/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tääkin on vain alapeukutettu?!

Vierailija
32/34 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se läskimooses ja tuu hakeen täältä atleettista armastelua.. jaksan kyllä ja kulli on kuin graniittia ;-)

Vierailija
33/34 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää nyt jo jonnekki se masennus. Ei välttämättä johdu siitä. Vaan esim stressistä tai ihan jostain muusta kun masennuksesta. Itselläki tulee kausia että ei vaan kiinnosta ja en todellakaan ole masentunut. Varsinki näin kesällä vähän himot hyytyy ku on niin pirun kuuma.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan