Kuvaile miehesi ulkonäkö. Vastaako ihannettasi?
Millainen on miehesi ulkonäkö? Millainen on ihannemiehesi ulkonäkö?
Kommentit (26)
Mieheni on 184cm, 80kg, ei näkyviä lihaksia, ruskeat silmät&hiukset, 17cm muna, karvoja ihanasti (ei selässä kuitenkaan!), suomalainen, iso nenä, pehmeä iho ja muutenkin pehmoinen ja aika lyhyet hiukset ja farkkuja ja teepaitoja jne. Vastaa täysin 100% ihannettani :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:33"]
Mieheni vastaa ihannettani täysin. Pitkä, tummat pitkät hiukset, kasvoiltaan kaunis, vartaloltaan hoikka. En vaihtaisi hänen ulkonäössään mitään
.
[/quote]
''Miehesi'' on nainen.
Ei vastaa. Mutta VEITSENTERÄVÄ ÄLY ja KOULUTUS ja AMMATTI ja LUONNE vastaavat erittäin hyvin. Näillä on menty yli 20 vuotta ja toivottavasti loppuun asti mennäänkin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:33"]
Ei vastaa. Mutta VEITSENTERÄVÄ ÄLY ja KOULUTUS ja AMMATTI ja LUONNE vastaavat erittäin hyvin. Näillä on menty yli 20 vuotta ja toivottavasti loppuun asti mennäänkin.
Vielä lisää. PITUUS (187 cm) vastaa hyvin ja raami, mutta ei oole 'nätti' mies.
[/quote]
Mieheni on n. 178cm pitkä, hoikka eikä kovin lihaksikas (painaa jotain 69kg) mutta kuitenkin harteikas ja raamikas, ja hiukan elintasomahaa löytyy. Hänellä on vaaleat, pitkät ja paksut hiukset sekä siniset silmät. Kasvoiltaan parran kanssa miehekkään komea, mutta ilman partaa nuortuu "nätiksi pojaksi".
Ja vastaako ihanettani? Totta hitossa!
No okei, jos ihan tarkaksi aletaan, olisi ihanteeni ehkä hieman timmimmässä kunnossa, mahan tilalle hitusen vatsa- ja rintalihaksia. (Mutta ihan vähän vain, en pidä isoista lihaskimpuista!) Mutta yleisesti ottaen olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen :)
Mies on 190 cm ja 100 kiloa, vähän mahaakin löytyy. Kengän koko 46 ja valtavat kädet, hänen pikkurillinsä on suurempi kuin minun peukalosi, vaikken minäkään ole mitään siroa tekoa. Vaaleat hiukset, lyhyt parta, melko karvainen vartalo. Avoin katse ja täyteläiset huulet. Olisi oikeastaan aika komea mies, jos pukeutuisi trendikkäämmin. Tykkään siitä, että mahdun näppärästi miehen kainaloon. Minuun vetoavat isokokoiset ja miehekkäät miehet, joten taisin valita oikean.
mieheni on lyhyt, ylipainoinen, kaljuuntunut, ristihampainen ja hänen ihonsa on ulkotyön ahavoittama. ei minulla nyt mitään sen ihmeempää ihannetta ole, mutta enpä kuvitellut koskaan tämän näköistä miestä valitsevani. :D
kaikesta tästä huolimatta saatan istua ihailemassa mieheni ulkonäköä ja pitää häntä maailman komeimpana miehenä. rakastunut nainen on sokea.
Keski-ikäinen, keskikokoinen mies jolla on maantienvärinen harveneva tukka ja jotain epämääräistä karvaa naamassa.
Ei vastaa ihannettani. En myöskään itse vastaa omaa kauneusihannettani.
Mieheni vastaa täydellisesti. Pituus 190cm, hiekanvärinen tukka, komea hymy ja valkoiset hampaat, raamikkaat kasvot ja todella lihaksikas vartalo, kunnon sixpack jne. Mieheni on sen näköinen, että usein hänelle vittuillaan lihaksista ja tuntemattomatkin saattavat kysellä että miten saisin tuollaiset hauikset. Minusta tuntuu kyllä välillä ihan harmaavarpuselta jos olen vaikka mieheni kanssa rannalla.
En tiennyt edes pitäväni todella lihaksikkaista miehistä, ennen kuin tapasin mieheni. Kyse on toki muustakin kuin ulkonäöstä, emme juopottele ja urheilemme yhdessä. Tärkeintä on kuitenkin äly ja huumorintaju, en vaihtaisi pois vaikka mies lopettaisi punttailun loppuelämäkseen.
Hyvin vaalea, siniset silmät ja jotenkin iso "jykevä" otsa, hymyilevät kasvot, mielenkiintoinen vakavampi ilme, hillitty rokkityylinen (ei kuitenkaan mieti pukeutumistaan kovinkaan paljoa), treenattu vartalo (lihaksikas muttei liian), 178 cm.
Tykkään!! Vastaa hyvinkin paljon miesmakuani, vaikkei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Välillä toivon, että itse olisin lyhyempi, niin voisin käyttää korkokenkiä (olen 170 cm).
Kalju, 174cm pitkä, treenattu ja lihaksikas(ei bodari!), siniset silmät, parransänkeä leuassa
vastaa täydellisesti miesmakuani, nam.
Mieheni on minua 16cm pidempi, ruskeat hiukset, vihreät silmät, siisti perus lyhyt parta, lihaksikas, kiinteä vatsa. Mieheni 23v, itse 21v ja minulla ei ole mitään tiettyä miesihannetta muodostunut, kun olen tämän mieheni kanssa ollut 15-vuotiaasta :)
179cm pitkä, n. 75kg, sopivan lihaksikas. Tummanruskea kihara tukka, joka on päältä pidempi ja sivuilta lyhyempi, vihreät silmät, tuuheat kulmakarvat, komeat kasvot ja nyt kesällä erittäin ruskettunut. On siis hyvännäköinen ja mun mielestä aivan upea. Kaipa sen siis voisi sanoa vastaavan ihannettani, tosin ollaan oltu yhdessä jo niin monta vuotta, että ei mitään ihanteita ole viime aikoina tullut mietittyä
195cm pitkä, pitkät hiukset ja parta. Ulkonäkönsä perusteella mä hänen juttusilleen baarissa meninkin. Tarttui syöttiin ja ilmeni, että luonteeltaankun kaikkea, mitä elämänkumppanilta haluan. Täyden kympin sain haaviini.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 01:22"]Ok. Ok.
[/quote]
Ei liian isoja vaatimuksia, ei liian prameita miehiä :D Ahhaha!
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ihannemiestä. Oma mies on tavallinen suomalainen mies. Ruskeat hiukset, siniset silmät, pikkuisen mahaa. Kasvoiltaan minua miellyttävä, enemmän poikamainen ja nätti, kuin miehekkään komea. Pukeutuu hyvin.
Mieheni vastaa ihannettani täysin. Pitkä, tummat pitkät hiukset, kasvoiltaan kaunis, vartaloltaan hoikka. En vaihtaisi hänen ulkonäössään mitään.
Ei todellakaan vastaa. Tykkään blondeista, hoikista miehistä, sellasista sivistyneistä. Vähän sellaisista babyface-pojista, joita näkee yliopistossa paljon.
Mun tän hetkinen mies on tumma, lihaksikas ja amis. Eli ei mennyt yhtään sinne päinkään :D Luonteesta tykkään kyllä.