Mulla menee tosi hyvin elämässä
Ollaan köyhiä, mutta mulla on ihana mies jota rakastan. Tänään sain herätä lämpimään halliin, ja sain vesilasin jäillä. Myöhemmin teki ruokaa ja siivosi keittiön. Nyt lähti käymään asioilla, ja sain jäädä rauhassa kotiin kun en jaksanut lähteä mukaan. Naapurista kuuluu lapsen itkua, pian mekin päästään hyssyttelemään itkevää vauvaa.
Tilaa on vähän, mutta en koe voivani koskaan kyllästyä tuohon mieheen. Saan niin rakastavia syviä katseita ihanalta kiltiltä mieheltä.
Mies tuli tänään suihkun jälkeen istumaan viereeni sohvalle, enkä voinut vastustaa häntä.
Kertokaa teidän onnellisuudenaiheita:)!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin teen tuolleen ja vaimo kyllä tykkää, mutta pillua ei vain tule. Kyllä se sitten jossain vaiheessa laantuu kun huomaa että et anna huomioa kunnolla. Mies 36v
Ollaan kyllä nautittu toisistamme aina paljon, ja ei ole tarkoitus myöskään pihdata. Ymmärrän myös miehen tarpeet, ja siksi haluankin tän ajan muuten häntä koittaa huomioida. Toivottavasti ei kuitenkaan kävis kuten arvelet, mutta koskaanhan ei voi elämässä tietää mitä tapahtuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On hienoa, että on onnellisia ja tyytyväisiä ihmisiä. Toivottavasti vielä itsekin voisin olla edes tyytyväinen.
Kaikkea hyvää sulle!☺️
Ap
Tämä ketju on positiivista vaihtelua mammojen valitukseen avioliiton kamaluuksista.
Olen ulkomailla, en voisi olla onnellisempi
On hienoa, että on onnellisia ja tyytyväisiä ihmisiä. Toivottavasti vielä itsekin voisin olla edes tyytyväinen.