Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee tosi hyvin elämässä

Vierailija
04.07.2021 |

Ollaan köyhiä, mutta mulla on ihana mies jota rakastan. Tänään sain herätä lämpimään halliin, ja sain vesilasin jäillä. Myöhemmin teki ruokaa ja siivosi keittiön. Nyt lähti käymään asioilla, ja sain jäädä rauhassa kotiin kun en jaksanut lähteä mukaan. Naapurista kuuluu lapsen itkua, pian mekin päästään hyssyttelemään itkevää vauvaa.

Tilaa on vähän, mutta en koe voivani koskaan kyllästyä tuohon mieheen. Saan niin rakastavia syviä katseita ihanalta kiltiltä mieheltä.

Mies tuli tänään suihkun jälkeen istumaan viereeni sohvalle, enkä voinut vastustaa häntä.

Kertokaa teidän onnellisuudenaiheita:)!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimään halliin, ei halliin

Vierailija
2/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään ei tekstinsyöttö nyt suostu tottelemaan😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että osaan elää hetkessä enkä "sitten kun" elämää, kun ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. En siis ole lykännyt sellaisia asioita joita haluan tehdä jonnekkin kauas hamaan tulevaisuuteen tyyliin jopa eläkkeelle vaan elänyt täysillä niin että vaikka makaisin huomenna kuolinvuoteella niin voin olla tyytyväinen elettyyn elämään.

Vierailija
4/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että osaan elää hetkessä enkä "sitten kun" elämää, kun ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. En siis ole lykännyt sellaisia asioita joita haluan tehdä jonnekkin kauas hamaan tulevaisuuteen tyyliin jopa eläkkeelle vaan elänyt täysillä niin että vaikka makaisin huomenna kuolinvuoteella niin voin olla tyytyväinen elettyyn elämään.

Mahtavaa☺️ Hetki on tärkein. Oli se sitten hetki tärkeän ihmisen kanssa, hyvä jäätelö puiston penkillä tai aisteja värisyttävä kappale kotisohvalla, tai konsertissa. Toivon sulle kaikkea hyvää, toivottavasti saat hyvän ja oman näköisesi elämän☺️❤️

Ap

Vierailija
5/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä, mutta hankit lapsia? Miksi?

Vierailija
6/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niin köyhä, etten pystyisi antamaan rakkautta ja tarjoamaan edullista tekemistä, kuten monia aktiviteettejä ulkoilmassa. Meillä ei mene rahaa alkoholiin tai trendikkäisiin villityksiin, joten ollaan valmiita laittamaan rahat sitten lapsen tarpeisiin. En ole itsekään mistään varakkaasta perheestä, mutta rakkautta ja aikaa olen saanut sitä rahaa ja materiaakin enemmän☺️

Vierailija
7/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kaikki oli kamalaa, mutta onneksi löytyi viimeiset rohkeuden rippeet lähteä uuteen suuntaan.

Nyt olen tarpeellinen ja hyvä työntekijä enää vaan ylimääräinen osa koneistossa, enkä pelkää maanantain työpäivää.

Vierailija
8/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin köyhä, etten pystyisi antamaan rakkautta ja tarjoamaan edullista tekemistä, kuten monia aktiviteettejä ulkoilmassa. Meillä ei mene rahaa alkoholiin tai trendikkäisiin villityksiin, joten ollaan valmiita laittamaan rahat sitten lapsen tarpeisiin. En ole itsekään mistään varakkaasta perheestä, mutta rakkautta ja aikaa olen saanut sitä rahaa ja materiaakin enemmän☺️

Rakkaus plää plää plää. Raha on sitä oikeaa rakkautta.

Vierailija
9/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako miehesi edes lasta?

Vierailija
10/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana, ja sun tekee mieli seksiä? Vai mitä tarkoitat vastustamisella?

Vierailija
11/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näin.

Vierailija
12/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurin lapsi usein pulassa?

Vierailija
13/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten kaikki oli kamalaa, mutta onneksi löytyi viimeiset rohkeuden rippeet lähteä uuteen suuntaan.

Nyt olen tarpeellinen ja hyvä työntekijä enää vaan ylimääräinen osa koneistossa, enkä pelkää maanantain työpäivää.

Oon iloinen sun puolesta☺️ Hyvä kun oot löytänyt työnantajan, joka arvostaa sua!

Ap

Vierailija
14/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ihanampaa kuin herätä lämpimän hallin lattialta.

Vierailija
15/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako miehesi edes lasta?

Oltaisiin molemmat kyllä voitu nauttia ihan vaan toisistamme vielä muutaman vuoden, mutta mahassa oleva asukki päätti yllättää. On siitä tullut jo osa meidän arkea. Ollaan koitettu tukea toisiamme, enkä aijo miestä kahlita kotiin lapsen takia. On kyllä kaikesta huolimatta osoittanut täydellisen tukensa. Tämä on vielä lähentänyt meidän suhdetta.

Toki annan miehen nähdä kavereita ja harrastaa, hänkin antaa minun toteuttaa vapaasti itseäni.

Vierailija
16/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana, ja sun tekee mieli seksiä? Vai mitä tarkoitat vastustamisella?

Mun ei ole tehnyt mieli yhdyntää, mutta nautin silti siitä, että voin muillakin tavoilla auttaa miestä, kun itseä ei huvita. Se, että vaikka olen nyt iso ja pyöreä, ja mies silti haluaisi minua, kertoo minulle siitä, että minä olen silti ihailun arvoinen. Ymmärtää hyvin, etten en koe miellyttävänä ajatuksena sitä, että vauvaa tökitään. On sanonut että odottaa niin kauan kun tarvitaan. Se on herättänyt minussa valtavaa luottamusta ja arvostusta.

Ap

Vierailija
17/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naapurin lapsi usein pulassa?

On kyllä itkeskellyt. Liekö koliikkia. Toivottavasti menisi pian ohi vauvan hätä.

Ap

Vierailija
18/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ihanampaa kuin herätä lämpimän hallin lattialta.

Tämähän se olis!

Vierailija
19/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen tuolleen ja vaimo kyllä tykkää, mutta pillua ei vain tule. Kyllä se sitten jossain vaiheessa laantuu kun huomaa että et anna huomioa kunnolla. Mies 36v

Vierailija
20/26 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielisen positiivinen, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi