Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.net -käyttäjä ei saanut minua kiinni kahdessa tunnissa

Vierailija
07.07.2014 |

ostotarjouksen hyväksymisestä. Antoi negatiivisen palautteen. :D Minä siis työssäkäyvä ihminen ja myyjä eläkeläinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa törppö myyjä.

Vierailija
2/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen negatiivinen ja olen käyttänyt huutista jo viitisen vuotta. Ottaa kyllä päähän ja tekee mieli vaihtaa koko tunnus. Täysin kohtuutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys ylläpitoon ja se nega poistetaan. Pikkujuttu.

Vierailija
4/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sillekin negatiivinen palaute ja kerro myös syy.

Vierailija
5/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Kiitos! En tiennyt, että sen voin poistattaa. Hyvä. Ap

Vierailija
6/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netissä on myyjiä joka lähtöön. Yksi myyjä myi muovista tavaraa, jonka kunnosta kysyin. Käski katsomaan kuvasta. Katsoin ja näytti että on ok. No sain tuotteen ja mitä, toinen puoli ihan koiran syömä (eli käyttökelvoton). Kuvattu siis edustavalta puolelta ja kiersi kysymykseni... Laitoin asiallisesti säpoo että haluan purkaa kaupan ja tämä inttää että kuvista kävi kunto ilmi. No eipä käynyt ja lähetin tavaran takaisin myyjän sättiessä mua. Kehtas laittaa perään viestin, että "pureskelit sen sitten pilalle". Mitä helvettiä?! Laitoin vaivalla laaditun omasta mielestäni näppärän palautteen myyjälle, jossa totean mm. että virheitä sattuu kaikille, myös hänelle jne. pysyen ärsyttävän asiallisena. En saanut vastausta vaan negatiivisen palautteen, jossa totesi ettei "jaksa tällaista". Laitoin takaisin myös negatiivisen. Omaani en ansainnut, sillä maksoin heti ja palautin heti, enkä ollut epäasiallinen. Naurattaa.

Toinen myyjä (tehomyyjä) myi mulle feikkituotteen aitona. Tuote oli ilmiselvä feikki ja myyjäkin sen varmasti tiesi. Ei vastannut yhteydenottoihini ja laitoin negatiivisen palautteen. Vastasi siihen sitten niin, että olen valehtelija ja hän yritti palauttaa rahani mutta en vastannut hänelle!! Olisi pitänyt viedä asia pidemmälle, sillä tuote oli kallis.

On siellä onneksi paljon mahtavia myyjiäkin, mutta aina näitä sekopäitä mahtuu mukaan.

Vierailija
7/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 23:15"]

ostotarjouksen hyväksymisestä. Antoi negatiivisen palautteen. :D Minä siis työssäkäyvä ihminen ja myyjä eläkeläinen.

[/quote]

Saat sen negan poistettua, ilmoita ylläpidolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme