Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyt, jotka estivät kuuluisuutesi

Vierailija
04.07.2021 |

Kamala ujous vaivannut, miljoonista kysymys niin tympeä syy huomata.
Nyt kun aikuisena katselee niin ihan mitättömän pienellä määrällä julkkiksista pieninpiäkään avuja, moni tavis hoitaisi tehtävän paremmin!
Millä alalla hoitelisit julkkishommia mieluiten, ehkä jopa aitoja julkkiksia paremmin!?!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten halua olla kuuluisa. Mikään muuhan ei minua voisi estääkään.

Vierailija
2/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi kuin Helmi ja vaihteeksi tummatukka. Voisin myydä itseni Seiskalle ja ehkä Dannylle.

En halua julkkikseksi (Ainakaan kuvailevallani tavalla)

N17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla kuuluisa. Enkä kyllä ole tehnytkään mitään, mistä tulisi kuuluisaksi. Näiden kahden syyn välillä vallitsee suora syy-seuraussuhde. 

Vierailija
4/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuminen. Olen lahjakas ihminen, mutta elämä on ollut takkuilua. Olen vakuuttunut menestymisestäni, jos en olisi sairastellut.

Vierailija
5/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika " Elderfly" Wikmen nuorikkoineen

Vierailija
6/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viimeinen asia jota haluaisin elämässäni. Vältän huomiota kaikin tavoin, vihaan huomion kohteeksi joutumista.

Vierailija
7/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuminen. Olen lahjakas ihminen, mutta elämä on ollut takkuilua. Olen vakuuttunut menestymisestäni, jos en olisi sairastellut.

Mutta tämäkin on ollut suunniteltua. Jos olisin ollut terve, olisin hakeutunut kaupallisemmalle alalle ja olisin keskiluokkaisempi. Nyt olen elänyt puun ja kuoren välissä.

Vierailija
8/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama, joka on kuin petolinnun peräosa. 

Vierailija
9/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä vielä ole eletty. Vielä ehtii kuuluisaksi.

Vierailija
10/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, etten halua olla kuuluisa. Mikään muuhan ei minua voisi estääkään.

Mulla sama. En voi ymmärtää sitä että jotkut hakemalla hakevat julkisuutta. Sitä paitsi ns. turhien julkkisten julkisuus on aika halvalla myyty, ei jotkut Maisat ja Tuksut mitenkään koville tienesteille pääse. Oikealla osaamisella ja asiantuntemuksella tienaa paremmin, eikä tarvitse lukea omista kännimokailuistaan roskalehtien lööpeistä.

Kyllä sillä suht hyvin näyttää tienaavan, kun ei päivääkään tarvitse oikeita töitä tehdä. 

Vierailija
11/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kuuluisa, koska olen tosi hyvä jossain. On vain tosi vaikeaa olla hyvä jossain. Pitäisi olla huomattavaa lahjakkuutta ja hyvää tuuria.

Vierailija
12/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on se syy. Ihmiset ei tajua, että olen oikeasti kaunis huippumalli.

Vierailija
13/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin syntymään naiseksi ja sillä tavalla ei tule kuuluisaksi urheiluansioiden takia. Muista syistä en haluaisi olla kuuluisa. 

Vierailija
14/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama on se syy. Ihmiset ei tajua, että olen oikeasti kaunis huippumalli.

Kauniita ihmisiä on paljon. Kaikki eivät halua olla vaateripustimia. Voisitko työskennellä kauneuden parissa muuten?

Vierailija
15/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat esteet minun urallani maailmankuuluksi huippumalliksi ovat pituus, ruumiinrakenne ja ulkonäkö. Aika pienestä jäi kiinni siis, ettei minusta tullut kuuluisaa. 

Vierailija
16/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuuluisuutta, haluan vain ansaita rahaa. Yleensä kyllä kuuluisuus tuo rahaa. Pitää olla ensin jossain tosi hyvä, ennen kuuluisuutta.

Vierailija
17/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimpänä se etten koskaan ole halunnut kuuluisuutta. Kyllähän sosiaalisen median ja internet striimien aikakaudella kuuluisaksi pääsee kuka tahansa joka haluaa.

Vierailija
18/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve järki.

Vierailija
19/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne ei aikanaan huolinut minua, vaan otti Sirpan :(

Vierailija
20/25 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko videon kaksi tyttöä ja kuppi? Olin kolmas tyttö, mutta jäin pois kuvista kun ohjaaja zoomasi kahteen muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi