Syyt, jotka estivät kuuluisuutesi
Kamala ujous vaivannut, miljoonista kysymys niin tympeä syy huomata.
Nyt kun aikuisena katselee niin ihan mitättömän pienellä määrällä julkkiksista pieninpiäkään avuja, moni tavis hoitaisi tehtävän paremmin!
Millä alalla hoitelisit julkkishommia mieluiten, ehkä jopa aitoja julkkiksia paremmin!?!!
Kommentit (25)
Vaikka noita musahommia on tullut harrasteltua aktiivisestikin, niin enemmän kiinnosti se biisien tekeminen ja soittaminen, tässä järjestyksessä, mahdollinen maine ja kuuluisuus oli sitten listan toisessa päässä. Eli vähän sellainen evvvk asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu Selänne ei aikanaan huolinut minua, vaan otti Sirpan :(
Just joku Sirpa Selänne on ehkä karsein esimerkki sellaisesta mitä en halua. Miehen tuloilla eletään, ja kun mies n*ssii ympäriinsä, niin pitää vaan lehtien sivuilla hymyillä ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. Samalla tietenkin lasten- ja kodinhoito kaatuu yksinomaan omille harteille, kun mies on aina joko töissä tai riekkumassa kavereidensa ja h*orien kanssa. Ei kiitos!
siellä oli aika monta siivoojaa ja kodinhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joku Sirpa Selänne on ehkä karsein esimerkki sellaisesta mitä en halua. Miehen tuloilla eletään, ja kun mies n*ssii ympäriinsä, niin pitää vaan lehtien sivuilla hymyillä ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. Samalla tietenkin lasten- ja kodinhoito kaatuu yksinomaan omille harteille, kun mies on aina joko töissä tai riekkumassa kavereidensa ja h*orien kanssa. Ei kiitos!
Ai? Minulle tuo olisi unelma. Siksi olenkin niin surullinen, kun Teemu ei minua huolinut :,(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan kaatunut :D Av-mammalla noin kävisikin, mutta ei miljonäärin vaimolla. Kun sillä jälkimmäisellä on rahaa palkata vaikka armeijan verran väkeä avukseen.
Ja ihan ilmaiseksi on kuvattavana lehdille. Niinpä varmaan :D