Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla liian kiltti, hellä ja huomioiva (uusi suhde)?

Vierailija
07.07.2014 |

Enpä uskonut koskaan olevani tällaisen ongelman edessä. Entisissä suhteissa on ollut ihan p*rseestä kun miehet eivät ole huomioineet juuri mitenkään: ei kiinnosta koskea, ei huvita pitää kädestä tai halailla. Nykyinen mies on kaikkea muuta, jopa liiallisuuksiin. Mies haluaisi halailla koko ajan, pitää koko ajan kädestä kiinni, suukottaa joka kerta kun kuljen ohi ja muuta. Minua on alkanut jo hieman ahdistamaan :(.

Tykkään tietysti miehestä, mutta haluaisin esim. välillä vaihtaa vaatteet ilman tuijottelua (tottakai saa nähdä jne, mutta vähän ärsyttää kun mies aina oikein "nuolee" katseellaan), syödä rauhassa aamiaista ilman, että joku tulee ihan kiinni jne. Ymmärrän kyllä, että mies tykkää ja se on tietysti todella mukavaa ja imartelevaa. Mutta kun en illalla jaksaisi halailla tuntikausia, pikainen halaaminen ja pusu riittäisi mulle aivan hyvin. Mies ei halua käydä nukkumaan ennen kuin ollaan halailtu kunnolla, välillä turhaudun jo niin että tekisi mieli työntää mies kauemmas :(.

Onko tämä vain jotain alun yli-innokkuutta? Mies paijaisi mua koko ajan ja tuntuu, että en millään jaksa antaa samalla mitalla huomiota takaisin tai olla koko ajan huomion kohteena :(. Jos menen päivällä miehen luokse ja lähden seuraavana päivänä, tuntuu että on ihan pakko päästä olemaan yksin! Tarvitsen tilaa aika paljon, väsyn ihmisten seurasta jne. Miehen seura melkeinpä kuluttaa multa kaikki mehut pois kun koko ajan se vaan haluaisi huomiota, pitää mua hyvänä, pussata, halata, seksiä, silittää, paijata, hieroa tai jotain vastaavaa.

Miten tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Vähän vähemmätkin hellyyden osoitukset riittäisivät ja en oikein osaa enää nauttia näistä, niitä kun tulee oikeasti jo ihan liikaa..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eksä tuollainen että esim.

-kesken leffan piti pussailla enkä nähnyt mitään ja aloin vain ärtyä siitä joskus

-kun oli kova kiire ja yritin pukea, hän roikkui perseessä yms kiinni, ja sitten hermostui kun olen hidas pukemaan ja joutui odottamaan minua autossa ja oltiin usein juhlista myöhässä (hän itse aina häiritsi!!!!!!!! vaikka sanoin että en kerkeä pukemaan ja laittautumaan kun hän roikkuu kiinni koko ajan)

-Halaili koko ajan, niin juuri etten itse kerennyt tehdä alotteita halailuun ja pussailuun ja sitten kiukutteli joskus että minä en koskaan halaa tai pussaa, kun sain sitä jo liikaa häneltä (olen vähän erakko ja introvertti, tykkään läheisyydestä mutta ahdistun liiasta)

-Halusi aina nukkua ihan kiinni ja joskus jos halusin vähän "ilmaa" tai oli niska niin kipeä etten pystynyt nukkumaan hänen kätensä niskan alla, niin hän suuttui ja valtasi koko sängyn ja siinä sitten nukuin aivan sängyn reunalla kun hän oli selkä minuun päin keskellä sänkyä

Ja näitä riittäisi.... Nykyinen mies haluaa hirveästi pussailla.. Ärsyttää esim. ennen seksiä esileikin aikana menee pelkkään pussailuun julmetusti aikaa, ja alan todellakin kyllästyä siihen ja fiilikset menee kun tunnin pussaillaan ja odotan että MILLOIN ALETAAN HOMMIIN. siinä kerkeää jo tulla päänsärky. Ja siis teen itse alotetta että koskettelen häntä yms. mutta homma ei meinaa edetä kun mies vaan haluaa pussailla. pikapanosta turha kuvitellakaan. Hän haluaa pussailla muutenkin aika paljon, innostuu eikä meinaa lopettaa. Huuleni rohtuvat.

Huhhuh

Vierailija
2/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä narsissi! Yrittää nyt olla mielin kielin ja kohta on ihan karmea! Narsissi! Narsissi! Jätä mahdollisimman pian. Pistä tähän vielä miehen puhelinnumero, niin mä sit soitan ja varmistan että ette ole enää kimpassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep narsistiksi epäilin myös eksääni!!!!!!

T.52

Vierailija
4/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:55"]

Ap jatkaa: pakko nyt vielä täsmentää, että mies ei siis todellakaan ole läheisriippuvainen yksilö. (...) Mies myös loukkaantuu aika helposti jos töksäytän, että en halua halata.

[/quote]

Nämä kaksi lausetta ovat täysin ristiriidasa. Kyllä hän on huonoitsetuntoinen mies, joka TARVITSEE jonkun, ei siis aikuinen mies joka tuntee olonsa hyväksi ilman toisen ihailua ja halauksia. Koska sitähän hän hakee, vastakaikua hellyydenosoituksilleen, jotta saa tuntea kelpaavansa edes jollekin.

Vierailija
5/53 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:55"]

Ap jatkaa: pakko nyt vielä täsmentää, että mies ei siis todellakaan ole läheisriippuvainen yksilö. (...) Mies myös loukkaantuu aika helposti jos töksäytän, että en halua halata.

[/quote]

Nämä kaksi lausetta ovat täysin ristiriidasa. Kyllä hän on huonoitsetuntoinen mies, joka TARVITSEE jonkun, ei siis aikuinen mies joka tuntee olonsa hyväksi ilman toisen ihailua ja halauksia. Koska sitähän hän hakee, vastakaikua hellyydenosoituksilleen, jotta saa tuntea kelpaavansa edes jollekin.

[/quote]

Hän on kyllä myös viihtynyt sinkkuna suhteiden lisäksi. En sitten tiedä, että saiko pitkä sinkkukausi jotenkin miehen haluamaan entistä enemmän läheisyyttä ja nyt sitten se purkautuu siksi jotenkin ylenpaattisella tavalla.

59, mulla ei ole esim. WhatsApp-keskusteluista mitään semmoista oloa, että olisi pakko jotenkin hakea ja keksiä keskusteltavaa. Se tulee ihan luonnostaan..

ap

Vierailija
6/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP! Kyseessä feeder ilman mitään turhia analysointeja.

Vierailija
7/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on feeder :D??

Mies siis todellakin kohtelee kuin prinsessaa ja se tuntuu tietysti tiettyyn pisteeseen asti mukavalta. Mies on kunnollinen, ahkera ja luotettava. Eli en nyt ihan viittisi lempata senkään takia, että tyyppi ilmeisesti tykkää musta todella todella paljon.

AP

Vierailija
8/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui tulipahan mieleen että kuinka siirappista seksiä teillä on, jos mies on noin tarraantunut

Vierailija
9/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeä mies on sinulle? Oletko rakastunut ?

Vierailija
10/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis ole muuten muhun ripustautunut. Ei todellakaan soittele koko ajan tai pistä viestiä eikä muutenkaan kinua minua koko ajan sinne tai mitään. Seksi on mielestäni ihan toimivaa :D.

Mies on mulle tärkeä.. Olenko rakastunut, en tiedä? Ihastunut nyt ainakin :). Minä vaan turhaudun tuosta jatkuvasta läheisyydestä ja se ehkä ajaa mua välillä kauemmas ja ahdistun. En ehdi edes kaivata läheisyyttä kun olen saanut sitä koko ajan jo enemmän kuin tarpeeksi.

En halua loukata miestä ja ei se varmaan hänestä ole kiva, että alkaisin työntää sitä pois. Vai onko mussa joku vika kun ahdistun jos mua kehutaan paljon? En ole tottunut sellaiseen, koskaan. Miten tästä asiasta kannattaisi keskustella? Mies tietää, että mulla on ollut vaikeita suhteita ennen ja siksi mun on ollut välillä hankala tehdä aloitteita, mutta tämä asia on muuttunut ja muuttuu koko ajan paremmaksi kun olen ajan kanssa rentoutunut.

ap

Vierailija
11/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä laimenee ajan kanssa.

Vierailija
12/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
13/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: pakko nyt vielä täsmentää, että mies ei siis todellakaan ole läheisriippuvainen yksilö. Meillä on molemmilla omatkin elämät ja muuta, mutta usein nähdessä sitten hukuttaa ja jopa tukahduttaa mut noihin ylenpaattisiin hellyysjuttuihinsa. Ymmärrän, että tulee joku hellyyspuutos jos ei oo nähnyt muutamaan päivään, mutta kun tuntuu että se haluaisi koko ajan vaan olla yhdessä. Mies myös loukkaantuu aika helposti jos töksäytän, että en halua halata. Olen pyrkinytkin jotenkin vähän lempeämmin vihjaamaan, että en todellakaan vaan jaksa enää halailla ja pussailla.. Tulee silti vähän ilkeä olo kun toinen joutuu pettymään :/

Vierailija
14/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:54"]

Jätä se sika!

[/quote]

No en jätä ainakaan heti tämän asian takia. Mietin, että miten tästä tulisi keskustella ilman, että vaikutan tosi kylmälle ja välinpitämättömälle. Arvostan toki hellyyttä, mutta en niin paljoa että ahdistun.

AP

Vierailija
15/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen mies? onko aiempia vakavia suhteita? ulkonäkö?

Vierailija
16/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 22:09"]

[/quote]

Ei mieskään saa sanoa naisen ulkonäöstä mitään tai tulee paskaa niskaan. Ei saa moittia ulkonäköä :)     

Vierailija
18/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:11"]

Enpä uskonut koskaan olevani tällaisen ongelman edessä. Entisissä suhteissa on ollut ihan p*rseestä kun miehet eivät ole huomioineet juuri mitenkään: ei kiinnosta koskea, ei huvita pitää kädestä tai halailla. Nykyinen mies on kaikkea muuta, jopa liiallisuuksiin. Mies haluaisi halailla koko ajan, pitää koko ajan kädestä kiinni, suukottaa joka kerta kun kuljen ohi ja muuta. Minua on alkanut jo hieman ahdistamaan :(.

Tykkään tietysti miehestä, mutta haluaisin esim. välillä vaihtaa vaatteet ilman tuijottelua (tottakai saa nähdä jne, mutta vähän ärsyttää kun mies aina oikein "nuolee" katseellaan), syödä rauhassa aamiaista ilman, että joku tulee ihan kiinni jne. Ymmärrän kyllä, että mies tykkää ja se on tietysti todella mukavaa ja imartelevaa. Mutta kun en illalla jaksaisi halailla tuntikausia, pikainen halaaminen ja pusu riittäisi mulle aivan hyvin. Mies ei halua käydä nukkumaan ennen kuin ollaan halailtu kunnolla, välillä turhaudun jo niin että tekisi mieli työntää mies kauemmas :(.

Onko tämä vain jotain alun yli-innokkuutta? Mies paijaisi mua koko ajan ja tuntuu, että en millään jaksa antaa samalla mitalla huomiota takaisin tai olla koko ajan huomion kohteena :(. Jos menen päivällä miehen luokse ja lähden seuraavana päivänä, tuntuu että on ihan pakko päästä olemaan yksin! Tarvitsen tilaa aika paljon, väsyn ihmisten seurasta jne. Miehen seura melkeinpä kuluttaa multa kaikki mehut pois kun koko ajan se vaan haluaisi huomiota, pitää mua hyvänä, pussata, halata, seksiä, silittää, paijata, hieroa tai jotain vastaavaa.

Miten tämä kannattaisi ottaa puheeksi? Vähän vähemmätkin hellyyden osoitukset riittäisivät ja en oikein osaa enää nauttia näistä, niitä kun tulee oikeasti jo ihan liikaa..

[/quote]

Naisia on mahdoton miellyttää...   

Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
"Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

Vierailija
19/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut aiempiakin suhteita, yksi niistä tosi pitkä suhde. Kuulemma joutui aina kinuamaan huomiota kun sen exää ei kiinnostanut ollenkaan seksi tms. Ollaan molemmat 20-30v ja ihan normaalin näköisiä :D. Mies ei ole mikään "toivoton tapaus" joka nyt vaan takertuisi ensimmäiseen jota kiinnostaa, kyllä sille varmaan ottajia olisi ihan muitakin.

ap

Vierailija
20/53 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 21:11"]Enpä uskonut koskaan olevani tällaisen ongelman edessä. Entisissä suhteissa on ollut ihan p*rseestä kun miehet eivät ole huomioineet juuri mitenkään: ei kiinnosta koskea, ei huvita pitää kädestä tai halailla. Nykyinen mies on kaikkea muuta, jopa liiallisuuksiin. Mies haluaisi halailla koko ajan, pitää koko ajan kädestä kiinni, suukottaa joka kerta kun kuljen ohi ja muuta. Minua on alkanut jo hieman ahdistamaan :(.

[/quote]

Ikuinen naisten ongelma; koskaan ei ole hyvin. Liian vähän tai liian paljon jotakin. Tällaisia me ihmiset ollaan. Uskon myös, että et ole ihan täysin ihastunut/ rakastanut tähän mieheen, myös se vaikuttaa ärsyyntymiseen.