Miehen aggressiivisuus pelottaa!
Olen seurustellut miehen kanssa vuoden verran. Riitoja meillä on ollut aika harvoin, mutta viime aikoina useammin, koska mies on ollut stressaantunut töistä yms. Muutaman kerran riidellessä mies on paiskonut tavaroita, tosin vain sellaisia, jotka eivät mene rikki, eli sohvatyynyjä, vaatteita yms. Viimeksi riidellessä mies löi nyrkillä seinään, ja pelästyin sitä tosi paljon. Rystyset olivat ihan mustelmilla tuon jälkeen, eli kovaa löi. Tuon jälkeen käytiin keskustelu miehen aggressiivisuudesta. Hän ei omien sanojensa mukaan koskaan löisi tai muuten vahingoittaisi ketään, ei ole kuulemma myöskään koskaan lyönyt ketään. Mutta minua miehen käytös pelottaa ja ahdistaa, ja pelkään, että aggressiivisuus pahenee. Mies vähättelee asiaa, enkä tiedä, mitä tehdä tai ajatella. Itse olen riidellessäkin tosi rauhallinen, korkeintaan korotan ääntäni. Yleensä alan itkeä, enkä pysty olemaan vihainen pitkään. Onko miehen käytös normaalia? Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (5)
Onhan joillakin naisillakin tapana viskellä lautasia ja tuhota kämppää. Miehesi ei ole koskaan käynyt kehenkään käsiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:52"]
Jätä se sika!
[/quote]
Daaamn, jo ehdit ensin!!
joo-o, puolen vuoden päästä kirjoittelet tänne ett' mitä tehdä kun on taas silmä mustna... ei oo normaalia tollanen riemurinen miehellä on ongelma...
No höpönpöpön! Itse heittelen milloin mitäkin tavaroita ja rikon kanssa, enkä ole koskaan halunnut lyödä ketään, enkä ole lyönyt! Mies yrittää vain purkaa vihaansa niin, ettei siitä olisi haittaa kenellekään.
Jätä se sika!