Ostettiin eilen 17000€ Palju kuinka kateelinen olet
Kommentit (162)
palju?siis lillutaan vedessä ja vedetään skumppaa?uima-altaassa pääsis sentään uimaan.mikä siinä paljussa niin hienoa on??
Nyt ei kyllä palju minussa herätä kateutta. 1,7 millinn kämppä merenrannalla voisi herättää.
Palju on paras silloin kun se ei ole oma. Saat nauttia siitä ilman ylläpitoa. Ei huonoa omaatuntoa, kun into menee tokan kerran jälkeen siihen samoissa vesissä kököttämiseen.
Mitä hienoo on paljussa?
Etkö osaa uida?
0/5 inhoan paljuja. Liian korkeat laidat ja niin matala penkki että mun pitää olla sillä kyykyssä, istua en voi.
Kaverin poreamme on huomattavasti kivempi, helteellä on ihana liota lämpimässä vedessä. Edellisessä talossamme oli iso uima-allas, siitä tykkäsin.
Mutta henkilökohtaisesti mulle riittää nyt meri ja 2 uimajärveä alle 2km etäisyydellä.
Munat pois tollasilta leveilijöiltä
Toivottavasti joku käy vääntämässä löysät paljuusi.
En lilluisi omissa ja muiden paskoissa tollasessa tynnyrissä kovin mielelläni.
Ammeestakin halusin eroon, aikoinaan. En tehnyt sillä mitään.
Eikö puhallettava tms. pieni uima-allas ois kätevämpi jos haluaa olla pihalla vedessä. Sen saa sitten jonnekin kaappiin kun ei käytä.
Mikäli minun ei tarvitsisi itse siivota sitä tai mitään muutakaan työlästä, niin ottaisin kyllä paljun, poreammeen, uima-altaan jne... Nyt vain ei ole rahaa ja itsetuntoni kestää sanoa sen.
Ostettiin toissapäivänä lapselle uima-allas, mukana tuli uimarengas ja rantapallo, maksoivat 6,90e.
En yhtään. Voisin ostaa samanhintaisen ja kalliimmankin vaikka heti, mutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt paljujen ideaa. Ne ovat mielestäni tylsiä ja turhia. Ostan sitten jos tuntuu siltä että sellaiselle paljulle olisi oikeasti käyttöä, muuten vaikka mieluummin vuokraan sellaisen viikonlopuksi tms.
Palju on niin last season. Kuka sellaisen suostuu vapaaehtoisesti ottamaan?
Onko se kullattu vai miks ihmeessä noin paljon maksoit vesitynnyristä?
Ei herätä mussa minkäänlaista kateutta kuten ei mikään muukaan asia. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ihmiset omistavat:)
niin mihin sitä paljua tarttee kun kokonainen järvi terassin edessä,eikä edes naapureita.
Liikaa hommaa pitää puhtaana. Enkä halua muidenkaan paljuun ihohuokosten ja muiden eritteiden sekaan lillumaan.
Mäkin voisin myydä ap:lle kaikkea. Pingispöytä takapihalle, 5000€, vain sulle ap. Ei oo meinaan monilla viiden donan pingispöytään varaa.
Mitähän tykkäät siitä kun mun mies tulee ja kaataa sen? Helvetin nousukas! Taidat vaan luikkia pakoon kun narukädet yleensä kun mun treenattu mies eka tekee ilmapotkuja sun edessä.