Ostettiin eilen 17000€ Palju kuinka kateelinen olet
Kommentit (162)
Sut pitäis hukuttaa omaan paskavetees, saatanan nousukas!
Monemko metrin allas toi on?
Yleensä kun menen ei-luonnonvesiin, niin tulee uitua 3000m. Epäilen, että turhan monta volttikäännöstä pitäisi tuossa paljussa tehdä.
Mulla on tällainen uima-allas, kuinka kateellinen olet :D https://www.eurotoys.fi/product/Pool_Easy_Set_sarja_1250_l_2_Intex_Uima…
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen uima-allas, kuinka kateellinen olet :D https://www.eurotoys.fi/product/Pool_Easy_Set_sarja_1250_l_2_Intex_Uima…
Meilläkin on tällainen. Parempi kun palju. Helpompi pestä ja hävittää☺️!
Inhoan paljuja!
Tuolla rahalla vuokraisin mieluummin kämpän Italiasta tai Kroatiasta läheltä merta vuodeksi. Siitä olisi paljon enemmän iloa kuin likavedessä lillumisesta ikinä:)
Hihi eipä taida monikaan olla kateellinen paljusta :D
Jos olisit ostanut 17000 edestä bitcoineja 10v sitten niin olisin kateellinen.
Onko se kultainen vai pelkästään iso?
En minä mistään paljusta ole kateellinen. En ole kateellinen edes 170000000000 euron hintaisesta talosta, en ole kateellinen 1700000 euron autosta.
Kateellinen (terveellä tavalla) olisin kielitaidostasi tai terveestä parisuhteesta.
Minusta palju on jo sanana ällöttävä.
Rahaa on mutta paljua luullaan erisnimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan niitä melkein 40000€ paljujakin:D
Ap
Miksi ihmeessä et sitten ostanut sellaista?
No pakkohan mun on olla, kun SINUN arvoihisi kuuluu leveily ja keuliminen. En mä kyllä sitä tunnetta tunnista, mut ei auta vastaanpullikointi, kateellinen mun on oltava. Vähän niinkuin työkaveri tiesi kertoa että olin lätkässä Rikuun, itelle sellainen tuli ihan puun takaa mutta mikä mä olen vastaanväittämään?
Mulla on omakotitalo auto ja 3 lasta. Päivääkään en oo tässä elämässä tehnyt töitä ja tilillä on silti enemmän ku kerkiän käyttämään normaalissa elämässäni. Olet varmasti kateellinen. Olethan. M40
En ole kateellinen vaan pidän sinua idioottina. Miksi hemmetissä maksoit noin paljon paljusta?
Huppista. Vähän ylihintianen. Sua on varmaan huijattu.
Oma palju voisi olla kiva mutta hyi hel vetti kun niissä likoaa sitten koko suku ja kaikki kaverit. Vähän junttia. :D
Voi, voi AP - en mitenkään voi olla kateellinen jostain altaasta, jossa likavesi lilluu. *jäiks* ;) Pidä sinä silti kivaa itsesi kanssa! :D