Ostettiin eilen 17000€ Palju kuinka kateelinen olet
Kommentit (162)
Palju maksaa palju! Plus alvi, se pitää maksaa aina. Vähän käy kateeksi, muttei paljon. Hyväksyn sen, että monet ovat rikkaampia.
En ymmärrä tuota palju intoilua. Itseäni ei todellakaan kiinnosta lillua toisten eritteiden seassa. Muutenkin typerän näköistä touhua istua porukalla pienessäkin tynnyrissä.
Mitä mä sillä tekisin kerrostalossa?
Liian hidasta puuhaa minun makuuni. Uin mielummin omassa altaassa.
Mä hommasin eilen 1,6 miljoonan euron huvijahdin ja vietän sillä aikaa saimaalla. Olen todella kateellinen aloittajalle.
Toivottavasti nämä tälläiset aloitukset eivät tule tavaksi. Ei kiinnosta, mutta ärsyttää tämmöiset aloitukset jotka ei johda mihinkään.
Oletko sama tyyppi joka kehui kuinka auton mittari on 240km/h?
Ps. olet onnellinen jos osaat jo iloita siitä mitä sinulla on jo
Ketä siinä ihmispaskavellissä viitti edes lillua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä tälläiset aloitukset eivät tule tavaksi. Ei kiinnosta, mutta ärsyttää tämmöiset aloitukset jotka ei johda mihinkään.
Oletko sama tyyppi joka kehui kuinka auton mittari on 240km/h?
Ps. olet onnellinen jos osaat jo iloita siitä mitä sinulla on jo
Taitaa tuo ap olla jokaisen ketjun aloittaja tällä sivustolla
Onneksi olkoon, sulla on iso sanko. Josta maksoit 17 000. Vautsi vau.
Ootko varma ettei se oo poreamme?
olen monista asioista kateellinen, mutta en ap: n paljusta.
Oisko tossa yksi nolla liikaa? Mitä nopeesti googlailin, niin paljut maksaa yleensä 1700-3500 e välillä. Ulkoporealtaat 5000 - 10 000 e, mutta ei nekään tota 17 000 e maksa.
(On kyllä kieltämättä provojen taso tänään surkea. Ei taida trolleilla olla helteellä mitään tekemistä, eikä riitä ajatus keksimään kunnon provoja...)
Ap hei, oikeesti sen paljun hinta on 1 700, mutta myyjä pisti tussilla yhden nollan lisää, kun näki että sinä olet tulossa ostoksille. Ja läpihän se meni.
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli juttu aamulla jossa komee pari etelä Kaliforniassa laitto 200 000 pihan uimaaltaaseen ym.
AP taitaisi olla vihreänä kateudesta....
Se pari oli Christina Haack ja Ant Anstead .
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota palju intoilua. Itseäni ei todellakaan kiinnosta lillua toisten eritteiden seassa. Muutenkin typerän näköistä touhua istua porukalla pienessäkin tynnyrissä.
Vois heitellä tilliä ja lipstikkaa ja muuta maustetta,perunoita tai nuudeleita.
Ihmiskeittoastia.
Aivan naurettavaa!
Niin kateellinen että tulen sinne iltapissalle.
Ostettiin eilen 22000 euron ylätasojyrsin, olkaa kaikki kateellisia...
Ennen putkiremonttia mulla oli amme, kylvyn jälkeen jää aina rantu kuonaa reunoille vaikka suihkun kautta on sinne astunut. Ei kiitos paljuille, kylpylöille, uimahalleille. Ihmisestä lähtee hirvee määrää scheissee.
*tyrsk*
Noista paskavesipaljuista nyt varmaan joku onkin kateellinen, oli hinta mikä hyvänsä. Uima-altaallisille olen kateellinen. Tai no, en osaa sitäkään ehkä sanoa kateudeksi, mutta sellaisen tahtoisin itsellenikin...
Jos ei ole omaa jokea, pitää ostaa palju. Mulla on