Mieheni auton nopeusmittarissa on maksimina 240km/h, mitäs siihen sanotte köröttelijät?
Kommentit (43)
JAAHAS ! Pitänee soittaa 112 Poliisille se on Lain mukaan TÖRKEÄÄN LIIKENNETURVALLISUUDEN
VAARANTAMISEEN SYYLLISTYY SE, JOKA YLITTÄÄ HUOMATTAVASTI SALLITUN ENIMMÄISNOPEUDEN, JA
Ylinopeus On Omiaan AIHEUTTAMAAN VAKAVAA VAARAA TOISEN Hengelle TAI TERVEYDELLE. ... Liikenneturvallisuuden
vaarantamisesta voidaan tuomita sakkoon tai enintään kuuden
kuukauden vankeuteen.!
Lähde: Poliisi.fi
👮♀️👮♂️🚔🚨
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräilijänä nauran kun autoilijat kehuskelee autojensa nopeudella :D
Voidaan mennä radalle niin sen jälkeen itket.
Luuleeko joku että auton huippunopeus on sama kuin mittarin suurin numero?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vanha Lada teillä on? Minun autoni on rajoitettu 255 km/h ja mittari menee 330 km/h asti.
Mulla rajoitin max 315km/h. digi mittarissa ei loppulukemia. Tuskin kyllä tuota kulkee edes alamäkeen mutta kumminkin näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan mennä radalle niin sen jälkeen itket.
Miksi radalle? Etkö uskalla liikenteessä? Ai niin, autoilijat jää kuin tikku paskaan kiihdytys ja ohitustilanteissa :D
Tiesitkö että miehes kiihtyy nollasta sataan alle kymmenen sekunnin, autosi takapenkillä mun kanssa?
Onhan se omalla tavallaan söpöä...
Vierailija kirjoitti:
Se että ajaisit sitä 260 km/h sillä mopollasi ei naurata enää ketään koska et yksinkertaisesti osaa ajaa sitä nopeutta. Mun autossa nopeusmitarissa on 360 kmh. Ei se sitä kulje. Ei se 1000 km/h kulje vaikka se siihen mittariin on joku piirtänyt.
Sillä on siis pieni pili kun pitää tuollaisella hakea lisää pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että osaat vinguttaa kumia ja tehdä kytkinpommin sillä sun teinikottaraisella, ei tarkoita sitä että osaisit radalla ajaa pätkän vertaa.
Nimim. Alastaro 1.05,13, Botniaring 1.12,18
Myötähäpeää aiheuttavat kiihdyttelijät tulisi poistaa liikenteestä pysyvästi.
Eikö Ohisalo voisi ajaa asia?
Kas automiehet tulivat leuhkimaan taas tälle palstalle. Juuri kurjempia otuksia ei voisi kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku että auton huippunopeus on sama kuin mittarin suurin numero?
Kyllä se näin on.
Mun mittaristossa tällä hetkellä suurin numero on 394 985, aikamoinen raketti siis pakettiautoksi.
Kerro samalla miten olet päässyt yli sen mikropeniksestä.
0/5
Mun eka autoni oli Morris Marina Coupe '73 joka tärisi 120 km/h siihen malliin, että ei todellakaan tehnyt mieli ajaa lujempaa.
Mulla 280 mutta yleensä pistän digitaalisen kierrosmittarin siihen näyttöön, nopeus vain numeroina ilman viisaria.
Mullakin on 260kmh mittarissa, mutta ei tuo jaksa kulkea niin paljon.
Kaverin M bemmillä on tullut vedettyä 280kmh mittariin.
Ei muuta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ajaisit sitä 260 km/h sillä mopollasi ei naurata enää ketään koska et yksinkertaisesti osaa ajaa sitä nopeutta. Mun autossa nopeusmitarissa on 360 kmh. Ei se sitä kulje. Ei se 1000 km/h kulje vaikka se siihen mittariin on joku piirtänyt.
Kuka tahansa osaa suoraa tietä ajaa 500 km/h.
Meidän autossapa on suuntavilkut! Niitä ei kovin monessa autossa, varsinaan premium-merkeissä, tunnu olevankaan!
Valkokastiketta