Mieheni auton nopeusmittarissa on maksimina 240km/h, mitäs siihen sanotte köröttelijät?
Kommentit (43)
"Miehesi"? Sinähän olet pikkupoika.
Olet naimisissa vauhtihirmun kanssa
Mulla on vanha hidas auto ja rakastan sitä ja se on miljoona kertaa parempi kuin ukkosi raketti.
Mun auto kulkee nippanappa sen 120km/h. 110 on jo kovaa ajoa mutta kyllä sekin harmittaa, jos sen tutkaan ajaa taajama-alueella. Että kaikki yli 120 nopeudet on turhia.
Hmm minulla on 20v vanha japanilaisauto ja jo siinä on digitaalinen nopeusmittari eikä mitään typerää neulaa ja asteikkoa vuodelta höyrykone.
Minun 2004 vuoden mallissakin on. Eipä niin hääppöistä. Kaasun polkemiseen ei vaadita korkeaa äota.
Minulla on juuri nyt hämmentävä erektio.
Mitäs outoa tuossa, mulla on 260...
Sakkoja ei vaan parane ottaa 😬
Taitaa olla 1-litraisen 3-sylinterisen turbottoman Fiestan/Yarisin/tms mittarissakin.
Mikä ihmeen vanha Lada teillä on? Minun autoni on rajoitettu 255 km/h ja mittari menee 330 km/h asti.
Hävettikö sen jälkeen kun olit tuollaisen tekstin laittanut eteenpäin, jos kyllä niin sinulla voi olla vielä kehittymismahdollisuuksia.
Olet siis homo kun tuntuu niin _kovalta_ miehesi auton mittarit? Noh sopiipahan pride viikkoon, ei mitään pahaa siis.
Mulla oli -69 Taunus ja siinä oli 240 mittarissa. Nykyaikaa
Mulla on kans 260 km/h mittarissa, muttei kulje kuin 215 km/h.
M54
Vierailija kirjoitti:
Minulla on juuri nyt hämmentävä erektio.
Mitä aiot sillä hämmentää?
Niin ja ette nytkään ole sillä edes ajelemassa, vaan vauva palstalla, surullista.
Moottoripyöräilijänä nauran kun autoilijat kehuskelee autojensa nopeudella :D
Mitä merkitystä tuolla on Suomessa, jossa korkein nopeusrajoitus moottoriteillä hyvällä kesäkelillä on 120 km/h, ellei sitten miehesi osallistu autollaan johonkin kilpailuihin.
Aika turhaa kun missään Suomen teillä et saa laillisesti ajella kuin 50% tuosta.