Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppiset äidit eivät huolehdi lapsistaan.

Vierailija
07.07.2014 |

Se nyt vain on niin, että sen ikäinen ei pysty ottamaan vastuuta ja olemaan aikuinen. Bilettäminen on aina tärkeämpää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi todellakaan yleistää, tunnen pari jotka on saanu lapsen alle 20 - vuotiaana, suurin osa on upeita ja hyviä äitejä ja sitten on myös niitä joiden lapsi on kokoajan mummolassa ja kavereilla hoidossa. Mielestäni esim. 22 - 24 - vuotias ei ole enään niin nuori, kyllä siinä iässä on jo ehtinyt jo bilettää jne. ihan tarpeeksi. Itse oon äsken täyttänyt 24 ja nyt tuntuu että olisin jo valmis äidiksi, mutta pitkä parisuhde loppui juuri joten.. lapsia toivottavasti joskus tulee. Ymmärrän kyllä että jos tosi nuorena saa lapsen, niin VOI tuntua että elämä jää ns. elämättä kun ei saa mennä ja tulla miten lystää, mutta sekin on ihan yksilöllistä. Itse en olisi esim. 18-22 vuotiaana vielä ollut valmis äidiksi.

Vierailija
22/24 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ikis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olen 25-vuotias viisikuukautisen vauvan äiti, eikä vauvani ole vielä koskaan ollut hoidossa. Joskus on ollut isänsä eli aviomieheni kanssa, kun olen ollut kuntosalilla.

Sori. :(

Vierailija
24/24 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan lasteni hygienian, ruokailut lautasmallin mukaan, miehen kanssa hoidetaan parisuhdetta, joka on tasapainoinen ja mielestämme hyvä esimerkki ihmissuhteesta.

Lapset on arkisin kanssani puistossa aamupäivät vähintään tunnin päivässä, kesäisin ollaan lähes koko päivä ulkona. Viikonloppuisin ulkoillaan niin, että isäkin on mukana tai sitten ulkoilevat vain isin kanssa. Askarrellaan, laitetaan ruokaa ja tehdään kotitöitä yhdessä. Käydään metsäretkillä ja pyöräilemässä.

Käyn tyttöjemme kanssa muskarissa, sisarusuinnissa (mies mukana) ja perhekahvilassa jossa ohjaan askarteluja ja osallistun ohjelmien suunnitteluun sekä kahvitukseen.

Tykkään arjesta lasten kanssa, mutta n.10h/vk omistan nettilukio opinnoille ja toiset 10h omaan aikaan, jolloin maalaan, luen, lenkkeilen tai katson telkkaria. Osa tästä ajasta tapahtuu lasten jo nukkuessa. Viihteellä käyn kun tekee mieli n. kerran parissa kuukaudessa.

Joten perusasiat on kai kunnossa? Lapset voi hyvin ja olen itsekin onnellinen :)

- 24v 3v:n ja 1v:n äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän