Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pelottaa, että joku naapureista keksii tehdä ls-ilmoituksen...

Vierailija
07.07.2014 |

...ihan vaan siksi että on kyllästynyt vauvan itkuun.

Meillä on 6 vko vanha vauva, esikoinen, joka itkee toisinaan mahavaivoja, kuitenkin yhteensä alle puoli tuntia päivässä. Nukkuu yöt, eli silloin ei pidä ääntä. Otan hänet syömään aina jo ennen kuin alkaa itkeä, eli kun alkaa ähistä (olen herkkäuninen).

Tehdään kaikkemme helpottaaksemme lapsen mahavaivoja, mutta pelkään että joku naapureista luulee vauvalla olevan joku hätä tai että se olisi jätetty yksin kun itkee. Niin paljon kun on muutenkin saanut lukea näistä tapauksista, joissa on tehty kiusallaan ilmoituksia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:50"]

Olen kerran tehnyt tuosta syystä. Itku loppui, joten taisi olla aiheellista. Varmasti ilmoitan jatkossakin. Kerrostalossa ei voi elää kuin omakotitalossa.

[/quote]

Vitun kiusantekijät. Kun saisin sinut selville toivottaisin tervetulleeksi helvettiin! Kerrostalo ei ole kyttääjiä ja muita valittajia varten. Lasten äänet ovat luonnollisia ääniä, oli yö tai päivä. Aikuiset voivat varoa metelöimästä. Olet itsekin ollut joskus lapsi.

Vierailija
22/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:50"]

Olen kerran tehnyt tuosta syystä. Itku loppui, joten taisi olla aiheellista. Varmasti ilmoitan jatkossakin. Kerrostalossa ei voi elää kuin omakotitalossa.

[/quote]

Aika tylyä. Kyllä lapset ja etenkin vauvat pitää elämää. Kuinka sä perustelet 6-viikkoiselle vauvalle että nyt täytyis lopettaa huutaminen kun naapuri häiriintyy. Eiköhän itkevän vauvan vanhemmilla ole tarpeeksi tekemistä ilman naapureitakin. Oon itsekkin kuunnellut naapurin vauvan itkua illasta aamuun. Onhan se turhauttavaa mutta minkäs sille mahtaa. Pikemminkin on käynyt sääliksi vauvaa ja äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla muutenkin tapana pelätä jotain, mitä ei pitäisi pelätä??? Siis keksitkö itsellesi pelonaiheita ja miksi?

Vai haetko vain huomiota näin typerällä asialla?

ot, joidenkin lapset itkevät vuorokaudessa usemmankin tunnin ilman tuollaista pelkoa

Vierailija
24/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, meillä koliikki poika huusi reilut kolme tuntia päivässä, joskus enemmänkin ja ei meidän naapurit välittäneet.

Vierailija
25/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:14"]

Kuinka sä perustelet 6-viikkoiselle vauvalle että nyt täytyis lopettaa huutaminen kun naapuri häiriintyy.

[/quote]

Ei ole minun ongelmani. Lastensuojelu puuttukoon tilanteeseen, jos perheessä on asiat sekaisin. -21

Vierailija
26/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:58"]

Kun saisin sinut selville toivottaisin tervetulleeksi helvettiin!

[/quote]

Asut siis itse helvetissä? Lapsiperhe-helvetissä? Pitäisiköhän teilläkin käydä tarkistamassa, että asiat ovat hyvin. -21

Vierailija
27/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:14"]

Kuinka sä perustelet 6-viikkoiselle vauvalle että nyt täytyis lopettaa huutaminen kun naapuri häiriintyy.

[/quote]

Ei ole minun ongelmani. Lastensuojelu puuttukoon tilanteeseen, jos perheessä on asiat sekaisin. -21

[/quote]

:D 

Jaa niin vauvan huuto on merkkinä siitä että perheessä on asiat sekaisin? :D
Onko sulla lapsia? Lapset huutaa ja kiukuttelee. 

Otetaan nyt esimerkki, sanot Päivi-Nicoliinalle ettei hän saa tänään karkkipussia kaupasta, koska ylihuomenna on karkkipäivä ja Päivi-Nicoliina vetää pultit siitä ja parkuu kiukuspäissään huoneessaan. Kumpi on parempi vaihtoehto; käskeä lasta olemaan hiljaa vai antaako hänen purkaa kiukkunsa?

Miten sinä hoidat perheessäsi tällaiset kiukunpurkaukset ja ennenkaikkea, oletko vaientanut itkevän vauvan pakkokeinoin?

Vierailija
28/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinulla aiemminkin ollut tapana pelätä kaikenlaisia turhia asioita. tiedät itsekin, että lapsesi itkee paljon vähemmän kuin tavallinen lapsi.

ystävästäni on tehty ls-ilmoitus ja jopa kiireellisenä. Naapurit soittivat ja poliisit tulivat myös, koska naapuri oli nähnyt tämän ystäväni istuvan parvekkeella siideritölkki kädessä.

Huvittavinta on, että ystävällä ei ollut tuolloin yhtään lasta eikä ollut edes mitän kummilasta ym. kylässä. Yksin istui parvekkeella, kun ovikello soi ja siellä oli poliisi ja sossu.

Vierailija
29/29 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 15:52"]Eli siis tosiaanko minun pitäisi pahoitella naapureille, että lapsi itkee alle puoli tuntia PÄIVÄLLÄ? Soittavathan he itsekin välillä musiikkia, joka kuuluu meille.

Ap

[/quote]

Vastasit itse kysymykseesi. Murehdit aivan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi