Lähipuistossa istuu mies helteessä puku päällä kaljakassin kanssa.
Jotenkin to-del-la outoa. Hirveä helle ja sillä on kuuma puku päällä, kravatti ja kaikki. Istuu puiston penkillä ja vieressä on Alepan kassi täynnä kaljatölkkejä. Istuu siellä yksin lipittämässä, oikein siistin näköinen mies. Noin nelikymppinen, lyhyt, kalju ja silmälasipäinen. Jos tunnistat omaksesi, niin hae se pois sieltä, sehän saa kohta lämpöhalvauksen.
Kommentit (33)
Japaniassahan tuo on todella yleistä, että työttömät pukumiehet hortoilevat päivät pitkät puistoissa salkku kädessä. Jos se kerää voimia ja rohkeutta kaljan voimalla siinä Seppukua varten?
Laulaako se itsekseen? Olisko Samuli Putro... :D
Mulle tuli kans mieleen, että jotain järkyttävää on tapahtunut eikä osaa käsitellä sitä muutoin kuin juomalla. Tarpeeksi järkyttynyt ihminen turvautuu siihen keinoon millä osaa asiat käsitellä ja surullista kyllä, jotkut juomalla.
Tai kyseessä voi olla mt-ongelma.
Minä teen joka kesä noin. Vaikka on kesäloma niin lähden muka töihin. Sitten menen päiväksi kaljoittelemaan. Sanon vaimolle että on vain kahden viikon kesäloma, loput otan (palkattomana) syksyllä.
Toiminut jo lähemmäs 10 vuotta. Suosittelen muillekin miehille!
Käypä kuule ihan itse kysymässä siltä mieheltä mitä varten se puku päällä puistossa istuu ja kaljaa juo. Kun me ei tiedetä! ja kaikki pitää tietää!
Mitä jos menisit siihen viereen ottamaan vähän bisseä. Kysyt, että eikö sulla tule kuuma?
Suu auki, ap!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:22"]
Käypä kuule ihan itse kysymässä siltä mieheltä mitä varten se puku päällä puistossa istuu ja kaljaa juo. Kun me ei tiedetä! ja kaikki pitää tietää!
[/quote]
Hanki huumorintaju, käpy.
Full monty - leffassa ainakin oli se yksi työnjohtaja (tjsp) joka ei vaimolleen ollut uskaltanut moneen kuukauteen kertoa työn loppumisesta.