Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?

Vierailija
04.07.2021 |

Jos tämä mies tulisi kysymään sinulta kaupassa, että lähdetkö joku päivä kahville hänen kanssaan:

https://marketplace-images.asos.com/user/7fa9227e-f9ea-4087-a5ea-13c052…)

Lähtisitkö?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tuossa paidassa on? Kyllä te naisetkin usein pukeudutte rumiin ja mauttomiin vaatteisiin.

Ja ihan yhtä lailla miehetkin tykkäisivät, kun naisella olisi mieluummin hyvin istuvat vaatteet eikä löysää ja roikkuvaa t-paitaa.

Vierailija
22/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos olisi siniset silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat väittää aina etteivät tykkää alfoista joilla on ottajia vaikka kuinka, mutta sitten kun olisi tarjolla kiltin ja tavallisen näköinen mies, niin ei jostain syystä innostuta... 🤣

Aika harva innostuu miehestä, josta ei tiedä mitään, ja joka hyökkää jostain makaronihyllyn takaa pyytämään kahville. Jos itse ei ole edes huomannut koko miestä eikä tiedä tästä mitään, niin mikä olisi se syy lähteä?

Ei tuon miehen ulkonäössä varmaan perusnaisen mielestä muuta vikaa ole kuin paita, mutta ehkä tuo paita on joskus pesussa ja tilalla on vaikka joku yksivärinen musta. Mutta ei tuo silti sen kiltimmältä ja tavallisemmalta näytä kuin 80% muista miehistä, joten en oikein ymmärrä, miksi jossain kauppahyllyjen välissä pitäisi herätä palava tarve saada juuri tuo mies - ihminen, josta ei tiedä mitään. Eri asia, jos olisi tutustunut ja tietäisi hänet hyväksi tyypiksi.

Vierailija
24/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
25/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat väittää aina etteivät tykkää alfoista joilla on ottajia vaikka kuinka, mutta sitten kun olisi tarjolla kiltin ja tavallisen näköinen mies, niin ei jostain syystä innostuta... 🤣

Aika harva innostuu miehestä, josta ei tiedä mitään, ja joka hyökkää jostain makaronihyllyn takaa pyytämään kahville. Jos itse ei ole edes huomannut koko miestä eikä tiedä tästä mitään, niin mikä olisi se syy lähteä?

Ei tuon miehen ulkonäössä varmaan perusnaisen mielestä muuta vikaa ole kuin paita, mutta ehkä tuo paita on joskus pesussa ja tilalla on vaikka joku yksivärinen musta. Mutta ei tuo silti sen kiltimmältä ja tavallisemmalta näytä kuin 80% muista miehistä, joten en oikein ymmärrä, miksi jossain kauppahyllyjen välissä pitäisi herätä palava tarve saada juuri tuo mies - ihminen, josta ei tiedä mitään. Eri asia, jos olisi tutustunut ja tietäisi hänet hyväksi tyypiksi.

No minusta se paita on tuossa melkein pienin ongelma. Ehkä en sitten ole perusnainen.

Vierailija
26/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nsiset,tämä mies voi olla tosi intohimoinen sängyssä...imee ja nuolee teidän nännejä ja housuista löytyy kova ja kärjestään kostunut herkkupatukka.....

Vierailija
27/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että fyysinen ulkomuoto ei olisi ongelma. Ei siis mitenkään luotaantyöntävä, muttei myöskään ihastuttava. Hyvin tavallisen näköinen mies. Nuo vaatteet ovat kyllä itselleni miinusta, parempi tyyli nostaisi heti kiinnostusta hieman. Sanoisin, että miten hän lähestyisi ja miten tultaisiin juttuun ratkaisisi asian.

Vierailija
28/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää poikanen (22v tjsp?), eikä oikein tavallisen näköinenkään. Kyllä tuo näin miehen silmissä keskivertoa paremmalta mutta naisten keskiverto jo tiedetäänkin... Ehkä top 30% kasvojen peruseella.

Vierailija
29/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nsiset,tämä mies voi olla tosi intohimoinen sängyssä...imee ja nuolee teidän nännejä ja housuista löytyy kova ja kärjestään kostunut herkkupatukka.....

Totta, mutta ei me voida lähteä testaamaan jokaista tuntematonta miestä, joka pyörii kaupoissa. Muuten meillä menisi koko vapaa-aika eri miesten kanssa naimiseen. Joten valitettavasti se edelleen menee niin, että ensin tutustutaan ja sitten harrastetaan seksiä, ja sitten vasta paljastuu, onko mies kuvaamasi kaltainen.

Vierailija
30/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo mies on kasvoiltaan ja kropaltaan kivannäköinen ja oikeanlaisella vaatetuksella varmasti hyvinkin vetävä

Vierailija
31/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää poikanen (22v tjsp?), eikä oikein tavallisen näköinenkään. Kyllä tuo näin miehen silmissä keskivertoa paremmalta mutta naisten keskiverto jo tiedetäänkin... Ehkä top 30% kasvojen peruseella.

Voi olla jopa 3-kymppinen.

Vierailija
32/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhditön olemus eikä lihaksia taida juuri olla, heti näkee ettei ole liikunnallinen ihminen. Juntti tukkatyyli. Jos nuo laittaisi kuntoon, heti näyttäisi edes asteen paremmalta.

En kyllä itse varmasti kiinnostuisi sittenkään sillä jokin kasvonpiirteissä ei miellytä, mutta varmasti useampi kiinnostuisi.

Vierailija
33/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhditön olemus eikä lihaksia taida juuri olla, heti näkee ettei ole liikunnallinen ihminen. Juntti tukkatyyli. Jos nuo laittaisi kuntoon, heti näyttäisi edes asteen paremmalta.

En kyllä itse varmasti kiinnostuisi sittenkään sillä jokin kasvonpiirteissä ei miellytä, mutta varmasti useampi kiinnostuisi.

Niin ja se vaatetus. Pikkasen voisi olla enemmän tätä päivää.

Vierailija
34/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi.

Epäilyttävää jos jossain kaupassa tulisi kysymään.

Ties mikä p.er.r...verssi...

Ja niin kaukana MIEHESTÄ

tuo häiskä

Vierailija
35/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ulkonäön perusteella en, mutta jos luonne olisi hyvä niin kyllä.

Vierailija
36/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mulla on huono näkö mutta toi näyttää ihan 16v. Mun omat lapset on vuosia vanhempia. Alle 30v on kakaroita. Onhan toi söpö pojanpallero.

Vierailija
37/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mulla on huono näkö mutta toi näyttää ihan 16v. Mun omat lapset on vuosia vanhempia. Alle 30v on kakaroita. Onhan toi söpö pojanpallero.

Tuosta on kyllä vaikea arvioida ikää. Voi olla mitä tahansa 16 ja 30 välillä.

Vierailija
38/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Söötti ja näyttää suunnilleen mun ikäiseltä (26). Mulla on joku juttu, että en tykkää lyhytraajaisista miehistä. Eli se on pieni turn off, muttei todellakaan mikään ratkaiseva tekijä 😄

Vierailija
39/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään tässä miehessä ei ole ulkonäöllistä vikaa. Työkaverinani oli juuri hänen näköisensä nuorimies, tumma tukka ja tummanruskeat silmät, pituutta n. 170 cm, mutta erotuksena kuvan mieheen hän pukeutui hyvin, sillälailla sexysti, ja hänellä oli aina sellainen ilkikurinen, flirttaileva poikamainen pilke silmissä ja hymyili paljon. Nuoret naiset pyöri hänen ympärillään ja sai valikoida parhaat päältä.

Vierailija
40/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Olen itsekin ihan tavallisen näköinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi