Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?

Vierailija
04.07.2021 |

Jos tämä mies tulisi kysymään sinulta kaupassa, että lähdetkö joku päivä kahville hänen kanssaan:

https://marketplace-images.asos.com/user/7fa9227e-f9ea-4087-a5ea-13c052…)

Lähtisitkö?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, liian nuori, mamis.

Vierailija
2/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole miehekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa? En ole kyllä tapanani pitänyt lähteä tuntemattomien kanssa treffeille, siinähän ei tiedä ihmisestä mitään. Mutta jos ulkonäköä mietit, ei siinä mitään vikaa ole. Omituinen paita tosin, ehkä se oli tarjouksessa. Ja vähän nuoren näköinen jantteri minunkin makuuni.

Vierailija
4/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat tällä että postaat näitä ja vastailet itse naisena esiintyen? Oletko todella niin katkera naisille?

Vierailija
5/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä olisin. Miehen vaatemaku hieman outo.

Vierailija
7/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en..

Vierailija
8/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, katselen vähän toisentyyppisiä miehiä.

Vierailija
9/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi, katselen vähän toisentyyppisiä miehiä.

Tai siis, "vähän".

Vierailija
10/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä joo, kaupassa en, jos oltaisiin suht saman ikäisiä.

Nyt ei enää olla.

Tykkään nörttimiehistä! 💖

Vierailija
11/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ventovieraan ukon kanssa yhtään mihinkään. Kuvaa en katsonut, ei sillä ole tässä kohtaa väliä.

Vierailija
12/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta voisin lähteä :) mutta tärkeämpää on luonne, eli täysin tuntematta en osaa sanoa. Minunkin mielestäni paita on kyllä mauton.

Vierailija
13/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Riippuisi paljon hänen luonteestaan, eleistään, jutuistaan, ajatuksistaan jne. Pelkän kuvan perusteella ei voi lähteä edes sinne kahville. Jotain pitäisi tietää.

Vierailija
14/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat väittää aina etteivät tykkää alfoista joilla on ottajia vaikka kuinka, mutta sitten kun olisi tarjolla kiltin ja tavallisen näköinen mies, niin ei jostain syystä innostuta... 🤣

Vierailija
15/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se miehen kuva on? Tuohan on vielä ihan pikkupoika.

Vierailija
16/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat väittää aina etteivät tykkää alfoista joilla on ottajia vaikka kuinka, mutta sitten kun olisi tarjolla kiltin ja tavallisen näköinen mies, niin ei jostain syystä innostuta... 🤣

Eivät kaikki väitä. Minä ja moni muukin täällä on ihan rehellisesti sanonut, että miehen ulkonäöllä on väliä. Tuon miehen ulkonäkö olisi minulle este, mutta ei varmasti ole sitä kaikille.

Vierailija
17/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa paidassa on? Kyllä te naisetkin usein pukeudutte rumiin ja mauttomiin vaatteisiin.

Vierailija
18/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet aina väittää että naiset ei lähtis mutta tässäkin ketjussa moni lähtisi. Jostain syystä näistä lähtijöistä ei kuitenkaan innostuta, miksi?

Vierailija
19/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuka tahansa kysyisi minua kahville kaupassa, olisi vastaukseni aina "kiitos, ei"". Ei minulla oliis mitään syytä lähteä kahvilel jonkun randomin kanssa - en ole introvertti, mutten myöskään niin ylisosiaalinen, että kaipaisin koko ajan seuraa vaikka tuntemattomista. Eikä aikaakaan ole sellaisiin kahvitteluihin, joihin itselläni ole mutta pointtia kuin jonkun randomin kanssa juttelu. Ja jos romanttista kiinnostusta mietitään, niin minun kiinnostukseni ei kyllä herää ihan siitä, että toinen on mies, sattui olemaan samassa paikassa samaan aikaan sekä kysymään minua jonnekin. En myöskään innostuisi miehestä, joka kiinnostuu minusta pelkän ulonäön perusteella (muuta syytähän ei kaupassa tapahtuvaan lähestymiseen olisi) saati siitä, jos hänelle riittää, että olen "kuka vaan nainen". ja itse taas en kiinnostu ikinä ulkoisen olemuksen perusteella.

Vierailija
20/41 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittaa tänne aina miehiä joissa on joku asia hassusti, esim mauton vaate, tai huono ilme jne. Tasan siksi että saisivat haluamansa vastaukset. Minä istun tässä rannalla, tuossa vieressä on luultavasti sinkku nuori nainen äitinsä kanssa. Ei mikään missi ja pari kiloa ylipainoa, joten aivan palstamiehen kohderyhmää. Mutta tämä mieluimmin linkittää kuvia miehistä keski-ikäisille mammoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan