Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on hyvä kielissä niin onko se neutraali asia, turn off vai turn on?

Vierailija
04.07.2021 |

Sanotaan vaikka että Suomen ja englannin lisäksi osaa 2-4 kieltä. Ja syynä ei ole työ tai mikään sellainen "pakko" vaan ihan puhdas mielenkiinto kieliin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn, nainen ei saa tuntea itseään tyhmäksi. Mieshän voi puhuakin jopa ulkomaalaisten kanssa eikä nainen voi tietää, puhuvatko he vaikka hänestä jotakin epäedullista. Siis ehdoton turn off.

Vierailija
2/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito se on tuokin, mutta opettelepas tekeen vaikka pajupilli, niin voit joutessas soitella sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisinhan minä kuunnella eri kielillä lämmittelyjä.

Vierailija
4/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taito se on tuokin, mutta opettelepas tekeen vaikka pajupilli, niin voit joutessas soitella sitä.

Kas, tästä tulikin mieleeni että näin unta pajupillin tekemisestä. En silti sanoisi että tuo olisi turn on.

Vierailija
5/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on. Kuulostaa fiksulta mieheltä. Itse tykkään jos mies osaa ja ymmärtää englantia. Vietän paljon aikaa katsellen youtubea ja sarjoja englanniksi ja se on tarttunut. Välillä kun ei löydä suomeksi sopivaa sanaa, niin sanon englanniksi ja välillä siteeraan jotain elokuvia. On kiva, että mies ymmärtää eikä tarvitse selitellä, tai muuttaa omia tapoja.

Vierailija
6/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vammanen kysymys.

Vierailija
7/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, jos oppinut kielet tehdessään kansainvälistä jalkapallouraa tai syntynyt vanhan eliitin sukuun.

Turn off, jos mies harrastaa kieliä ja niiden opiskelua. Nörtti.

Vierailija
8/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off-hullu taas vauhdissa

Vierailija
9/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali.

Vierailija
10/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vammanen kysymys.

Jos mies puhuu thai kieltä ja venäjää joita oppi eksiltään?

Vierailija
11/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vammanen kysymys.

Jos mies puhuu thai kieltä ja venäjää joita oppi eksiltään?

Positiivista, että olisi opetellut eksänsä kielen eikä olettanut, että suomi ja enkku riittää. 

Vierailija
12/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö kysymys. Miten älykkyys voisi koskaan olla haitta?

Vierailija
13/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi turn-on on, jos osaa useita ohjelmointikieliä.

Vierailija
14/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelle vaan plussaa, itsellä myös mielenkiintoa kielten opiskeluun nii olisi siinä vaa yksi keskustelunaihe lisää

Vierailija
15/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain turn on, vaan myös perusvaatimus. Puhun itse useita kieliä ja asun pysyvästi ulkomailla, joten en voi kuvitellakaan että seurustelisin vain suomea puhuvan miehen kanssa.

Vierailija
16/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaito kertoo oppimiskyvystä, sinnikkyydestä ja hyvästä muistista. Arvostan. Meidän perheen (4 henkilöä)  yhteenlaskettu kieliataito on iso valtti reissussa.

Venäjä 2, ruotsi 3, englanti 3, ranska 2, saksa 2. Lisäksi selviäisimme auttavasti italiaksi, puolaksi ja viittomakielellä.

Vierailija
17/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain turn on, vaan myös perusvaatimus. Puhun itse useita kieliä ja asun pysyvästi ulkomailla, joten en voi kuvitellakaan että seurustelisin vain suomea puhuvan miehen kanssa.

Vain englantia puhuva on ok?

Vierailija
18/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali. Jos snobbailee asialla ja nostattaa tästä syystä itsensä muiden yläpuolelle, niin on negatiivinen asia.

Vierailija
19/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten mukaan turn off. Eräs nainen sanoi kuvaavasti, että miehen pitää osata tehdä asioita käsillään eikä lukea kirjoja.

Vierailija
20/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan samantekevää. Toisaalta jos mies ei osaa edes auttavasti englantia, niin sen koen hämmentäväksi, ei sekään kuitenkaan mikään turn off ole kun olen suomalainen ja suomenkielellä kommunikoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän