Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on hyvä kielissä niin onko se neutraali asia, turn off vai turn on?

Vierailija
04.07.2021 |

Sanotaan vaikka että Suomen ja englannin lisäksi osaa 2-4 kieltä. Ja syynä ei ole työ tai mikään sellainen "pakko" vaan ihan puhdas mielenkiinto kieliin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain turn on, vaan myös perusvaatimus. Puhun itse useita kieliä ja asun pysyvästi ulkomailla, joten en voi kuvitellakaan että seurustelisin vain suomea puhuvan miehen kanssa.

Vain englantia puhuva on ok?

Ei, koska asumme ei-englanninkielisessä maassa, joten turn off jos hän ei edes yritä opiskella paikallista kieltä.

Vierailija
22/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdoton turn on. Ei sen miehen edes tarvitse puhua mulle niitä kieliä, vaan pelkkä tieto siitä kielitaidosta riittää. En tiedä, miksi mua kiinnostaa niin paljon toisen kielitaito, mutta olen kyllä itsekin kiinnostunut kielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksetön.

Jos on assertiivinen, lihaksikas ja ihailtu, niin voi olla vaikka mykkä.

Vierailija
24/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdoton turn on. Ei sen miehen edes tarvitse puhua mulle niitä kieliä, vaan pelkkä tieto siitä kielitaidosta riittää. En tiedä, miksi mua kiinnostaa niin paljon toisen kielitaito, mutta olen kyllä itsekin kiinnostunut kielistä.

Osaan  kirkkoslaavia ja pystyn laulamaan fado musiikkia portugaliksi. Koska on treffit?

Vierailija
25/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin turn on.

Mielettömät mahdollisuudet miehellä.  Pystyy lukemaan kirjojojakin ja sanamolehtiä 4:llä alkuperäräiskielellä.

Samoin kuin katselemaan elokuvia.

Ei joudu ongelmiin reissatessaa maailmalla.

Töitä löytyy kielitaidon ansiosta maasta kuin maasta.

Vierailija
26/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn on, mutta ei missään nimessä turn offkaan. Hienoa jos osaa useita kieliä, mutta ei se mulle ole tärkeysjärjestyksessä erityisen korkealla.

Vierailija
27/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusten mukaan turn off. Eräs nainen sanoi kuvaavasti, että miehen pitää osata tehdä asioita käsillään eikä lukea kirjoja.

En tiennytkään, että poissulkevat toisensa.

Vierailija
28/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevä asia minullekin. Tottakai on kiva, että mies osaa kieliä, mutta omassa arjessani se ei ole enää tärkeää. Tärkeää on mm. se, että on lämmin hyväsydäminen ihminen, joka tekee muutakin kuin vain kalkattaa. Sanoja ei aina tarvita, ei yhtään millään kielellä, vaan teot ja välittäminen ovat tärkeämpiä.

Olen aika introvertti ihminen ja vaikka pärjäänkin ihmisten kanssa oikein hyvin, niin pidän hiljaisuudesta, rauhasta ja vakaasta elämästä. Parhaiten viihdyn kotona, mökillä ja luonnossa. Työnikin on sopivan yksinäistä ja vaikka pystyisin työtä tehdessäni kuuntelemaan musiikkia, radiota tai äänikirjoja, niin aina ei jaksa, vaan hiljaisuus on parasta.

Olen asunut vuosia ulkomailla ja pärjännyt ihan kivasti omalla kielitaidollani, joten en nyt niin katso, että miehen kielitaito lisäsi hyvinvointia mitenkään.

Vierailija
29/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin turn on.

Mielettömät mahdollisuudet miehellä.  Pystyy lukemaan kirjojojakin ja sanamolehtiä 4:llä alkuperäräiskielellä.

Samoin kuin katselemaan elokuvia.

Ei joudu ongelmiin reissatessaa maailmalla.

Töitä löytyy kielitaidon ansiosta maasta kuin maasta.

Mitä sinä siitä hyödyt?

Vierailija
30/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itse useampaa kieltä, joten ehdottomasti ihanaa jos mieskin. 

Vierailija
31/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se ja sama. En minä miehen kielitaidolla mitään tee, sillä en oikeastaan matkustele muualla kuin Suomessa ja jos matkustelenkin, niin hyvin niissä paikoissa on minun tankeroenglannillakin pärjännyt.

Osaako mies puhua suomea hyvin? Siis myös tunteistaan ja ajatuksistaan? Kykeneekö hän sellaiseen ollenkaan? Miten mies suhtautuu minun tankeroenglantiini, häpeääkö, ivaako vai alkaako korjaamaan ääntämistäni ja sanavalintojani?

Vierailija
32/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi turn-on on, jos osaa useita ohjelmointikieliä.

Hyvä tietää, toivottavasti c ja cobol on hot

Vierailija
33/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on, jos oppinut kielet tehdessään kansainvälistä jalkapallouraa tai syntynyt vanhan eliitin sukuun.

Turn off, jos mies harrastaa kieliä ja niiden opiskelua. Nörtti.

Olen mies ja rakastan kielten opiskelua koko sydämestäni enkä ole nörtti.

Vierailija
34/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusten mukaan turn off. Eräs nainen sanoi kuvaavasti, että miehen pitää osata tehdä asioita käsillään eikä lukea kirjoja.

Kai sitä voi käsillä tekemisen lisäksi myös lukea.

Vierailija
35/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn on, jos oppinut kielet tehdessään kansainvälistä jalkapallouraa tai syntynyt vanhan eliitin sukuun.

Turn off, jos mies harrastaa kieliä ja niiden opiskelua. Nörtti.

Olen mies ja rakastan kielten opiskelua koko sydämestäni enkä ole nörtti.

Tuskinpa panet nimeksikään.

Vierailija
36/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taito se on tuokin, mutta opettelepas tekeen vaikka pajupilli, niin voit joutessas soitella sitä.

Ei pysty enää. Ois pitänyt keväällä tehdä, jos ois meinannut, ei irtoo kaarna enää.

Vierailija
37/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö kysymys. Miten älykkyys voisi koskaan olla haitta?

Jos olisit älykäs, ymmärtäisit kuinka älytön kommenttisi on.

Vierailija
38/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina plussaa, jos mies on cunning linguist. ;)

Vierailija
39/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että poissulkevat toisensa.

Eivät ne suljekkaan.

Aina saan kehuja kielitaidoista ja taikakäsistä.

Vierailija
40/51 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti plussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan