Pienitissiset ovat tyhmiäkin
Kommentit (30)
Onpa sitten hyvä ettei kasvanut niitä isoja aiv.. tissejä. Jos mä vielä älykkäämpi olisin niin ei pää olisi kestänyt tämänkään vertaa mitä nyt.
Läskeillä hyvä itseluottamus?? Just joo :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:24"]
Isotissisellä on parempi itseluottamus, kun niitä on aina kehuttu. ---> Pärjää testeissä.
[/quote]
Kuppikoko vaihtelee samallakin naisella 80B (tai 80/85A) on sama kuin 75C tai joissakin liiveissä jopa 75D. Riippuu liivimallista. Toisin sanoen mitään absoluuttista kuppikokoa ei ole olemassakaan.
Tieteellinen läpimurto! Aivoilla on etäpesäkkeitä tisseissä!
Joo-o, vai olen läski...bmi 19,5 ja F75...
Tunnustan, olen tyhmä!
- se maailman ainoa 75A joka ei ole ottanut silareita
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:51"]Joo-o, vai olen läski...bmi 19,5 ja F75...
[/quote]
Nam :P
HAHAAHAHAHAH !!! Kiitos nauruista ja kommenteista.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 07:29"]
Lähde?
[/quote]
Lukisit vähän muuatkin kuin aaveetä.
[/quote]
Ai niin kuin älykköjem iltalehtiä?
Meillä suvun naiset pienirintaisia, ja enemmistö akateemista porukkaa. Menestyneitä yrittäjiä löytyy myös. Työnantajani täysin lauta, koulutus KTL, pyörittää useita yrityksiä, mm. Afrikassa toimintaa.
Ystäviä, tuttavia, joilla ei rinnoista tietoakaan, hyvissä ammateissa ja hyvällä koulutuksella. Kiitos 5, piristystä päivään, haaahaaaaaaaah!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 07:29"]
Lähde?
[/quote]
Lukisit vähän muuatkin kuin aaveetä.
Näkeehän sen jo videoistakin, et isotissiset tietää miten toimia
Silaritko tekee älykkäämmän? Hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 08:36"]Ai ollaan vai? Kiitti vitusti.
[/quote]
Kyllä olette. Ole hyvä, ei kestä kiittää.
Eli miehet ovat kaikkein tyhmimpiä.
Isotissisellä on parempi itseluottamus, kun niitä on aina kehuttu. ---> Pärjää testeissä.