Tulossa uusi sarja: Martina ja hengenpelastajat?
Mikä juttu tuo on kun tuo musavideo pyörii Liv-kanavalla jossa jotain poikia ja niitä naisia hidastetussa juoksussa, ja onko sinne sarjaan voinut hakea suurin piirtein meriitillä: viidakon tähtönen tai seiskajulkkis?
Ihme Baywatch-kopiointia, vain parikymmentä vuotta jäljessä :D
Martina on kieltämättä hyvässä ja timmissä kunnossa, samoin Sara ja Sahra, mutta mikä ihme tuo blondi maatalon emäntä -tyylinen on joka juoksee silikonit(?) navassa, joka ainakin kooltaan puolet isompi kuin ne muut?
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:19"]Huhhuh Linda on aivan eri näköinen kuin blogi/instakuvissaan. A
[/quote] Jep!! Tuolta se näyttää ilman muokkauksia ja hyvää kuvakulmaa :D oivoi..
No voi kauheeta nyt missasin tän laatuohjelman. Kaikki nuo luonnollisen kauniit ja aidot naiset. Kyllä harmittaa. En kestä.
Ja mikä tää matkaopas-Anne-Mari nyt oikein oli?
tulipas huono kuva tuosta lindasta "mä oon paras uimaan" "mä olin nopein" "olin nopein noustessa mut kompastuin" "mullon vahvat käsivarret" sieppihän tuossa lopussa puhuikin että "ei paljon kysele muiden mielipiteitä vaan, on vaan et hän suorittaa hän suorittaa, on niin hyvä kaikessa" ja puhui selvästi lindasta.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:58"]
[/quote]
oli julkkis bb:ssä viime vuonna. erottuu kyllä missien ja fitnessmuijien (-minna sara) joukosta.
Se lihava silariblondi muuten voitti noi kaikki muut ohjelman ensimmäisessä kisassa. Että sillain.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:40"]
Linda haukkunut Elinaa läskiksi joskus. Elinalla mielestäni ehkä parhaimpia vartaloita ohjelmassa. Linda tasapaksu eikä ollenkaan muotoja ilman silareita ja perse pystyssä poseja
[/quote]Elinalla on suht huono vartalo. Aika pyöreässä kunnossa ja mittasuhteet hyvin epäedulliset. Lyhyet jalat, pitkä torso... Ennen silareita oli ihan olemattomat rinnat.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 21:58"]
[/quote]
oli julkkis bb:ssä viime vuonna. erottuu kyllä missien ja fitnessmuijien (-minna sara) joukosta.
[/quote]
Olisi pysynyt vaan matkaoppaana, koska siinä oli aivan viehättävä. Bb:t ja tämmöiset ohjelmat antavat kyllä kuvan vaan huomionhakuisesta ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 01:08"]
Lindalla ainakin nyt kova yritys päästä julkisuuteen kun täytyy joka paikkaan tunkea, iltalehteen yms. Luulin fiksuksi ja asialliseksi naiseksi, mutta nyt vaikuttaa lähinnä julkisuuden kipeältä tyrkyltä. Sääli!
[/quote]
Vaikka kirjoitti aikoinaan kokonaisen postauksen siitä, miten ei missään nimessä tahdo julkisuuteen. Kieltäytynyt kuulemma kauneuskilpailuiden voitoistakin kun on ihan järjestäjät pyytäneet häntä voittamaan ne.
Omituinen tapa pysyä poissa julkisuudessa kun änkee bimbo-ohjelmiin, seiskaan ja iltalehtiin tämän tuosta. Kaipa hänet on pakotettu niihin vasten tahtoaan kun kerran niin julkisuutta välttelee.
Silarithan saa mahan näyttämään paljon litteämmältä, kuin jos olisi pienet rinnat. Onhan se helppoa hakea virosta Hymyn rahoilla silarit kuin oikeasti treenata se maha timmin kovaksi. Ei vaan tule noille mieleen, että jos jalat ja perse on tuhteja ja hankkii lisäksi vielä liian suuret silarit niin näyttää yleisesti katsoen paljon paksummalta kuin tavallisilla tisseillä.
Äo ei taida olla kuppikokoa suurempi...
Joskus tykkäsin Lindan blogista mutta sitten siitä alkoi paistaa se teennäisyys ja "oih kun mulla on ollut vaikeeta". Bitch please, mamma osti tissit ja elelet herroiks miehen kämpässä. Ja sen pienen hetken kun ohjelmaa katsoin... Huhhuh miten ärsyttävä pikku prinsessa! :D Ja ei ihan insta-kuvat vastaa todellisuutta. Kiitos ja anteeks.
Minnahan on laihtunut vuosien saatossa paljon, oli ihan eri kaliiberia aikanaan BB:ssä (samalla kaudella Niko Saarisen kanssa, moni ei ehkä tunnista, koska oli läski tupakanhimoinen "I'm still standing" -Minna ja nyt on tuommoinen fitness-wannabe).
:D Av-mammat täällä arvostelee bikinimisuja... Miten teitä voi noin kauheena kiinnostaa koko ohjelma? Tissiä ja tissiä.. Miehillehän tää on tarkotettu. Lesbojako ootte?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:28"]
http://static.iltalehti.fi/viihde/martinaetu030914HA_vi.jpg
Miten kaikki osallistujat ovat noin lyhyitä ja persjalkasia?!!?!?!? Tuhteja typyjä. Tuolla mustalla naisella ainut upea kroppa jota kehtaa esitellä...
[/quote]
Tuo nyt vain on tyypillinen suomalainen ruumiinrakenne. Vaikka kuinka laihduttaisi, niin ei se vain muutu. Tuo kuvakin kyllä vääristää, esim. Sahra Alin pituus 172 m, Sara Siepin 173 cm ja Sabina Särkän 178 cm.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:40"]:D Av-mammat täällä arvostelee bikinimisuja... Miten teitä voi noin kauheena kiinnostaa koko ohjelma? Tissiä ja tissiä.. Miehillehän tää on tarkotettu. Lesbojako ootte?
[/quote] Itse katsoin pari minuuttia ihan vain kun selailin kanavia ja jäin toljottamaan että mitä tää ..ska on?! :D No, onneks tuli Sinkkuelämää toiselta kanavalta :)
Onpas lihonut tuo matkaoppaiden anne-mari! Se oli vuosi sitten bb:ssä ainakin 5-8kg hoikempi. Perse ja reidet levinneet..ja naamastakin näkee lihomisen.
No huu, tulipa jännä juonenkäänne..