Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulossa uusi sarja: Martina ja hengenpelastajat?

Vierailija
07.07.2014 |

Mikä juttu tuo on kun tuo musavideo pyörii Liv-kanavalla jossa jotain poikia ja niitä naisia hidastetussa juoksussa, ja onko sinne sarjaan voinut hakea suurin piirtein meriitillä: viidakon tähtönen tai seiskajulkkis?

Ihme Baywatch-kopiointia, vain parikymmentä vuotta jäljessä :D

Martina on kieltämättä hyvässä ja timmissä kunnossa, samoin Sara ja Sahra, mutta mikä ihme tuo blondi maatalon emäntä -tyylinen on joka juoksee silikonit(?) navassa, joka ainakin kooltaan puolet isompi kuin ne muut?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin innoissani osallistumassa kaikkiin tuollaisiin kisoihin, jos vain joku pyytäisi. En voi siis moittia kisailijoita että ovat joka ohjelmassa. Harmi etten ole julkkis.

Vierailija
22/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voit hakea vaikka viettelysten saari ohjelmaan mukaan? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin ton ohjelman aikana noista ämmistä. Miks tollaset ämmät aina haluu tunkee naamaansa näihi pskaohjelmiin. Hyi helvetti.
T. Mies

Vierailija
24/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mikä ohjelma :D Aika hupaisaa, että tämä "fitnesmimmi" Elina Terve oli lihavimmasta päästä koko ohjelmassa, oikein kunnon punkero. Ärsyttävin taas oli Linda Danakas, joka korostaa blogissaan jatkuvasti, kuinka kiltti ja hyväsydämminen on, mutta tuolla oli täysi mulkku, mollasi muita tyttöjä ja ylisti itseään, kuinka hän voittaa koko kilpailun, hänellä on paras uimataito jne..

Vierailija
25/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:40"]

Minnahan on laihtunut vuosien saatossa paljon, oli ihan eri kaliiberia aikanaan BB:ssä (samalla kaudella Niko Saarisen kanssa, moni ei ehkä tunnista, koska oli läski tupakanhimoinen "I'm still standing" -Minna ja nyt on tuommoinen fitness-wannabe). 

[/quote]

Juu mutta näytää edelleen siltä kun olisi paljon ylimääräsitä,ylisuuret roikkuvat silarit tekevät sellaisen vaikutelman.

[/quote]

Niinpä! Ihan sattui omiin rintoihin katsoessa sitä hölskymistä jossain juoksutehtävässä.

Vierailija
26/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:41"]

Huh huh, mikä ohjelma :D Aika hupaisaa, että tämä "fitnesmimmi" Elina Terve oli lihavimmasta päästä koko ohjelmassa, oikein kunnon punkero. Ärsyttävin taas oli Linda Danakas, joka korostaa blogissaan jatkuvasti, kuinka kiltti ja hyväsydämminen on, mutta tuolla oli täysi mulkku, mollasi muita tyttöjä ja ylisti itseään, kuinka hän voittaa koko kilpailun, hänellä on paras uimataito jne..

[/quote]

Hänellä on myös vahvimmat kädet sekä on valmistautunut koko elämänsä tätä ohjelmaa varten.

Vierailija
27/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuella ei edes julkaissut kommenttiani hänen blogissaan vaikka asiallisesti kommentoin. Jopa kehuin häntä mutta kun kirjoitin että hieman ihmettelin hänen erinoimaista-asennetta niin eipä julkaissut.

Vierailija
28/157 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:53"]En katsonut, kuka oli typerin?
[/quote] Aika paha. Varmaan Linda "oon paras kaikista" Manuella.

Vierailija
29/157 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Lindan blogista ja instagrammista saa jo lellipentu prinsessa kuvan. Saanut kaiken mitä haluaa elämässään. Äiti kustantanut rinnat, mies maksaa muut huvit, ei tartte käydä normaalissa työssä, saa istua kotona ja kirjoittaa blogia, saa kuvata naamaa ja persettä päivät pitkät. On se helppoa kun muut kustantavat lystin. Sitten vielä istuskellaan miehen ferrarin kyydissä uuden nenän kanssa.

Vierailija
30/157 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä naisista keskustellaan tasan sen takia koska he elävät niin pinnallisessa maailmassa jossa ulkokuori on tärkein. Tällöin itse en voi muuta kuin nauraa noiille leikkauksille koska jälkikään ei ole siltikään kaunis. Siksi arvostelen. Eiköhän sitä negatiivista kommenttia puhutakkin vain Manuellasta joka on fixannut itseään. Eipä ole esim. Siepistä tai matkaopas tytöstä tai Sahrasta puhuttu koska ovat luomuja!!! Että veitsen alla käynneistä se puhe ja ulkonäön arvostelu herää!

Vierailija
31/157 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:05"]

Miten naiset voi näyttää tuolta vaikka on upotettu satoja tai tuhansia euroja ulkonäköön? Se Bimbo Manuella jolla on tissit ja huulet ainakin laitettu niin miten voi olla niin miesmäinen??

[/quote]

Siinä on jotain todella maskuliinista.

Vierailija
32/157 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi esim. tuo Sahra meni mukaan koko juttuun. Miten voi tulla hengenpelastajaksi, jos pelkää vettä???

Vierailija
33/157 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuttiin kattoon tota jätkäkamun kans ja yhtäkkiä se meni vaikeeksi. Kysyin että mikä mättää ja se siinä kiemurteli omituisena. Sit viimein paljasti että on joksus 10 vuotta sitten nussinut tota Minnaa. Olin syömässä just ja meinas tulla ylös. En tosiaan tiedä haluanko enää tota jätkää!

Vierailija
34/157 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 02:33"]

Satuttiin kattoon tota jätkäkamun kans ja yhtäkkiä se meni vaikeeksi. Kysyin että mikä mättää ja se siinä kiemurteli omituisena. Sit viimein paljasti että on joksus 10 vuotta sitten nussinut tota Minnaa. Olin syömässä just ja meinas tulla ylös. En tosiaan tiedä haluanko enää tota jätkää!

[/quote]

Minna on tosi symppis, mitä sä pingotat?

Vierailija
35/157 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä symppis ku ebola anaalissa

Vierailija
36/157 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson ohjelmaa alakoululaisten kanssa, koska he tykkäävät kaikista kilpailuohjelmista. Yhtään ei olla arvosteltu kenenkään ulkonäköä, toivottavasti ei muutkaan av-mammat lasten/nuorten kuullen.
Ajattelen niin, että mitä kotona tänään puhutaan, lapset puhuu koulussa myöhemmin enkä halua että lapseni arvostelevat ja haukkuvat lukkatovereitaan ja kavereitaan.

Vierailija
37/157 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyyyyy hyyy

Vierailija
38/157 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda voitti bikinifitness karsinnat, huikee kroppa!

Vierailija
39/157 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kisassa saa ja kannattaa sanoa missä itse on vahvoilla. En tajua sitä miksi se käsitetään minäminäminä-käytökseksi. Jos itse on niin jumalattoman vaatimaton ettei osaa kertoa että minäkin olen tosi hyvä uimari, niin ei pidä itkeä jos joku muu saa kisan uintiosuuden.
Jotain muutakin on takana tuossa epäsovussa. Kiltinoloinen Sieppikin uskaltaa sanoa ikävästi Lindasta koska ilmeisesti hänellä on ryhmän tuki takanaan. Tähän saakka mulla on ollut ihan positiivinen kuva ko. tyypistä, mutta nyt ropisi pisteet kiusaamisen ja lapsellisen luovuttamiskäytöksen takia.

Vierailija
40/157 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä mutta mä olen kyllä kauhulla katsonut niitä löysiä bikinirajoja. Ehkä kunnon peittävät uikkarit olis kuitenkin jees.