Tulossa uusi sarja: Martina ja hengenpelastajat?
Mikä juttu tuo on kun tuo musavideo pyörii Liv-kanavalla jossa jotain poikia ja niitä naisia hidastetussa juoksussa, ja onko sinne sarjaan voinut hakea suurin piirtein meriitillä: viidakon tähtönen tai seiskajulkkis?
Ihme Baywatch-kopiointia, vain parikymmentä vuotta jäljessä :D
Martina on kieltämättä hyvässä ja timmissä kunnossa, samoin Sara ja Sahra, mutta mikä ihme tuo blondi maatalon emäntä -tyylinen on joka juoksee silikonit(?) navassa, joka ainakin kooltaan puolet isompi kuin ne muut?
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:26"]
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/bb-minna/bb-minna-3?
[/quote]
Silikonit on mallia muuminkuonot, toivottavasti ei ole tarvinnut maksaa täyttä hintaa.....
Minnahan just vuos sitten treenas vielä niihin bikini fitness kisoihin... Kunto ainakin mennyt vain huomopaa. Ei tainnut Tapen treenit tehota.
minna sara? (bb stä)[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 00:08"]
Mikä juttu tuo on kun tuo musavideo pyörii Liv-kanavalla jossa jotain poikia ja niitä naisia hidastetussa juoksussa, ja onko sinne sarjaan voinut hakea suurin piirtein meriitillä: viidakon tähtönen tai seiskajulkkis?
Ihme Baywatch-kopiointia, vain parikymmentä vuotta jäljessä :D
Martina on kieltämättä hyvässä ja timmissä kunnossa, samoin Sara ja Sahra, mutta mikä ihme tuo blondi maatalon emäntä -tyylinen on joka juoksee silikonit(?) navassa, joka ainakin kooltaan puolet isompi kuin ne muut?
[/quote]
Toi jonkun linkittämä kuva oli kauhee, mua oksettaa ja nolottaa toisen puolesta. Noilla pohkeilla vois ruokkia kokonaisen kerjäläisperheen viikkokausia :D
Ohjelma jota en aio koskaan katsoa. Tulisi vaan helvetillinen päänsärky koska olen tyhmyydelle allerginen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 19:05"]
"Martinakin näyttää olevan nykyään jonkinlainen iltapäivälehtien suosikki."
Ainakin turhatyrkkyjulkkis Martinaa puffataan Iltalehdessä jatkuvasti ja keksitään tyhjänpäiväisiä "uutisia." No, minä olen boikotoinut Iltalehteä jo pitkään juuri Martina Aitolehden takia.
[/quote]
Sun boikotointi ei kiinnosta ketään.
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/bb-minna/bb-minna-2
Tää on ihan huippu. "Mamma taluttaa kehitysvammaista poikaansa ulos päivän töistä?"
Kyllä esko- faneille pitäisi nyt joku reality-sarja tehdä. Nimeksi vaikka Miten kusipää Martina kohteli vanhaa ukkoa! Av-mammat sitten jonoon kertomaan totuuksiaan.
Hyvin sopii hengenpelastus rattijuopolle ylinopeutta ajelevalle moukalle. No, onneksi ei tarvitse moista paskaa katsoa!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 01:55"]
Hyvin sopii hengenpelastus rattijuopolle ylinopeutta ajelevalle moukalle. No, onneksi ei tarvitse moista paskaa katsoa!
[/quote]
Ja ukkos kuolaa :)
Tuosta mainoksesta muutama mielipide.
Nuoret naiset ryntäävät ruma ilme kasvoillaan kohti kameraa. Sara Sieppi näyttää lähinnä pelästyneeltä lehmältä, joka rynnii sieraimet suurina hallitsematta kömpelöitä raajojaan.
Koko joukkio ei muutenkaan ole esteettinen ilo silmälle.
Pisteet menee Martinalle. Nainen on n kymmenen vuotta vanhempi, kuin tuo hyllyvä naislauma. Hänellä on kaunein ja kiintein vartalo, jonka tuo esiin katsojaystävällisesti.
Voimakastahtoinen, kunnianhimoinen ja peräänantamaton nainen, jolla on sisua.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 01:55"]
[/quote]
Ja ukkos kuolaa :)
[/quote]
Minä olen mies ja minulla on vaimo, eikä hän kuolaa! Mutta kuolaa sinä ihan rauhassa. Olette Martinan kanssa taatusti samalla alhaisella tasolla! Kirjoitustaidottomia moukkia!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 01:47"]
http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/bb-minna/bb-minna-2
Tää on ihan huippu. "Mamma taluttaa kehitysvammaista poikaansa ulos päivän töistä?"
[/quote]
onpa suonekkaat ja valkoiset.....
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 01:50"]
Kyllä esko- faneille pitäisi nyt joku reality-sarja tehdä. Nimeksi vaikka Miten kusipää Martina kohteli vanhaa ukkoa! Av-mammat sitten jonoon kertomaan totuuksiaan.
[/quote]
Esko on sananvalmis ja hyvä juontaja, kohtelee ihmisiä hyvin ja tasapuolisesti, eikä kiroile kun turkin lappalainen!
Miks ihmeessä tää aihe nostattaa tällaisen raivon :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:32"]
Miks ihmeessä tää aihe nostattaa tällaisen raivon :D
[/quote]
En ole nähnyt täällä raivoa, pelkkää myötähäpeää ja varmaan lähinnä siksi koska Baywatch ja rantavahtiohjelmat ovat niin 90-lukua ja menneen talven lumia, sillä itse David Hasselhoff sentään ymmärsi tehdä pilaa sarjastaan ruotsalaisessa telkkarissa ja juoksi Baywatch-asussaan ja kellukkeessaan Tukholman rautatieasemalla ja yritti naurattaa ihmisiä.
Tää show on jatkoa Viidakon Tähteille ja osamaksusilikonien heiluttamiselle?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:40"]
Miehillehän tää on tarkotettu.
[/quote]
Mun mies sanoi ettei se jaksa katsella mitään jokapaikan telkkarihöyliä jotka hölskyy hiekalla, ja sillä on sentään kotona tällainen näyttävä luomu alfanaaras :-)
[/quote]
En halua kyllä tietää miltä luomu alfanaaras näyttää. (Todellisuudessa muistuttaa lehmää)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:40"]
Minnahan on laihtunut vuosien saatossa paljon, oli ihan eri kaliiberia aikanaan BB:ssä (samalla kaudella Niko Saarisen kanssa, moni ei ehkä tunnista, koska oli läski tupakanhimoinen "I'm still standing" -Minna ja nyt on tuommoinen fitness-wannabe).
[/quote]
Juu mutta näytää edelleen siltä kun olisi paljon ylimääräsitä,ylisuuret roikkuvat silarit tekevät sellaisen vaikutelman.
Elina Tervo tosiaan aika punkerossa kunnossa myös ja Linda näytti ihan tavikselta. Ei pidä uskoa noita blogi- ja instakuvia.
"Martinakin näyttää olevan nykyään jonkinlainen iltapäivälehtien suosikki."
Ainakin turhatyrkkyjulkkis Martinaa puffataan Iltalehdessä jatkuvasti ja keksitään tyhjänpäiväisiä "uutisia." No, minä olen boikotoinut Iltalehteä jo pitkään juuri Martina Aitolehden takia.