Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva nainen, oletko koskaan nähnyt vaivaa saadaksesi mieheltäsi seksiä?

Vierailija
04.07.2021 |

Useimmilla miehillä tämä on normijuttua: siivoa talo, pese lakanat, tee illallinen, järjestä spesiaaliohjelmaa, osta lahjoja, pidä itsesi kunnossa ja hyvin puettuna, katso vaimon toive-elokuva tai teatteriesitys, kuuntele hänen lempimusiikkiaan, esitä somessa, että parisuhde on täyttä kultaa ja vaimo hehkein nainen päällä maan, vaikka ei olisi käynyt kahteen päivään suihkussa. Toista tämä useampi kerta viikossa niin saat ehkä kerran kuussa seksiä. Aika-ajoin sitten vähän kalliimpia "yhteisiä" hankintoja (esim. naistenlehdistä luettuja design-kalusteita, joilla tarkoitus tehdä vaikutus ystävättäriin), joihin on parempi suostua tai kuiva kausi venähtää astetta pidemmäksi.

Mutta kysytäänpä vaihteeksi aviossa olevilta naisilta. Oletteko te koskaan joutuneet näkemään vaivaa saadaksenne seksiä? Miltä teistä tuntuu se, että seksiä tosiasiallisesti "ostetaan" noilla teoilla?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin totuudenmukainen avaus. Kuin omasta elämästä.

Vierailija
2/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä! Menkää miehet itseenne miksi vaimoa ei seksi kiinnosta. Peilistä se syy löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaista on? Ap:n maailma on täysin vieras mulle ja uskoisin, että useimmille muillekin.

N 50+

Vierailija
4/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset ole narsistisesti häiriintyneitä.

Vierailija
5/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuollaista on? Ap:n maailma on täysin vieras mulle ja uskoisin, että useimmille muillekin.

N 50+

Niin, tässä tullaan juuri siihen että esitetään somessa ja ystäville että kaikki niiiin hyvin. Mutta se totuus onkin aivan jotain muuta. Voi teitä naisia ;)

Vierailija
6/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 50+

Niin, tässä tullaan juuri siihen että esitetään somessa ja ystäville että kaikki niiiin hyvin. Mutta se totuus onkin aivan jotain muuta. Voi teitä naisia ;)

Ei kaikki ole somessa, tai ainakaan esittele siellä mitään ihanne-elämää - mun fb-kavereista ei kukaan. Instassa taas ei juurikaan tuttuja ole aktiivisena.

Vierailija
7/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 50+

Uskoisin, että sinun sukupolvessa varmasti näin onkin. Nykyisissä kolmi- ja nelikymppisissä sen sijaan on otettu parisuhteen malli Fifty Shades of Graystä. Mies on ihan ok, kunhan on miljardööri ja mallin mitoissa. Ennen riitti ihan se, että tekee osansa perhearjesta ja rakastaa vaimoaan.

Vierailija
8/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 50+

Juuri näin se menee. Vaimo myös puhuu illanistujaisissa usein seksijutuista ikäänkuin antaakseen muille kuvan, että peitto heiluu ja hän on moderni nainen, joka ottaa mitä haluaa. Todellisuus on sitten, että kelpaa vain valot poissa kyljellään kerran kahdessa kuukaudessa. No eipä ole ainakaan noilla virikkeillä riskinä ennenaikainen laukeaminen. Itseasiassa vaimolle on laukeamisensa jälkeen ihan herttaisen sama laukeanko ollenkaan. Jos kuitenkin runkkaa minut loppuun niin tekee sen ihan kettuillessaan niin kovakouraisesti, ettei tarvitse ihan senkään puolesta haaveilla seksistä hetkeen, kun ei pysty.

Vierailija
9/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä! Menkää miehet itseenne miksi vaimoa ei seksi kiinnosta. Peilistä se syy löytyy.

Juuri näin meillä yhteiskunta toimii.

Naista ei haluta seksi -> miehen vika

Nainen pettää -> miehen vika

Nainen lyö -> miehen vika

Naisella on jonkun pilipalikoulutuksen jälkeen pienempi palkka -> miehen vika

Jos on narsisti niin syypää on aina joku muu

Vierailija
10/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee pitkää päivää ja maksaa käytännössä meidän leveän elintason, olen itse osa-aikaisesti töissä ja elämä rentoa. Tästä syystä minulla usein halut suuremmat niin saatan joskus hieroa hieman jumissa olevia hartioita saadakseni mieheni oikeaan tunnelmaan. Mutta en alkaisi kyllä katsomaan tippaakaan semmoista, että minun pitäisi joku illallinen tehdä saadakseni seksiä.

Vierailija
11/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on harhaa. Mies pettää aina. Usein pettäminen väännetään petetyn vaimon syyksi. Seli, seli naistyökaveri kun on niin kuuma ja firman ilmaisen viinan bileissä kaikki nussii kaikkia.

Vierailija
12/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on harhaa. Mies pettää aina. Usein pettäminen väännetään petetyn vaimon syyksi. Seli, seli naistyökaveri kun on niin kuuma ja firman ilmaisen viinan bileissä kaikki nussii kaikkia.

Tuo on ihan oma ihmistyyppinsä, joka kusettaa kaikissa muissakin asioissa. Itse en ole koskaan edes luntannut kokeessa enkä valehtele koskaan tarkoituksellisesti. Ei puhettakaan, että pettäisin. Itse paneminenhan on sinänsä triviaali asia. Se mikä pettämisessä merkitsee, on luottamuksen menettäminen. Ja sitä ei kyllä pettämisen jälkeen saa koskaan täysin takaisin.

Vierailija
13/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää työpäivää tehneenä alkoi minuakin lopulta jurppimaan, kun työtöntä vaimoa olisi pitänyt koko loppupäivä liehitellä seksin toivossa. Illalla vastaus oli yleensä kuitenkin: ei mua tänään huvita. Viikko tätä 10+6 tuntista touhua niin alkoi mitta olla täysi. Ero tuli ja hyvä niin.

Vierailija
14/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkää työpäivää tehneenä alkoi minuakin lopulta jurppimaan, kun työtöntä vaimoa olisi pitänyt koko loppupäivä liehitellä seksin toivossa. Illalla vastaus oli yleensä kuitenkin: ei mua tänään huvita. Viikko tätä 10+6 tuntista touhua niin alkoi mitta olla täysi. Ero tuli ja hyvä niin.

Tuo on varmasti ihan järkevää. Burn out siitä tulee, jos pitää kellon ympäri toista mielistellä. Tuollaisessa tilanteessahan (olettaen, että maksat hänen elämisensä) voisi nainenkin tulla hieman vastaan arjessa.

Vierailija
15/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunt tekemää vaika mitä, että mies innostuisi seksiin.  Ei se vaan aina innostu, vaikka olenkin hyvä sängyssä ja kaunis (näin itse siis sanoo).

Vierailija
16/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pihtaa, eikä halua seksiä.

Kun hän vielä muutama vuosi sitten halusi, niin tilanne oli sellainen, että kyselin hänen fantasioitaan ja toteutin ne, mutta ei ei koskaan ole suostunut toteuttamaan minun toiveitani. Lisäksi maksoin kaiken elämisen ja talokin on minun ostamani ja teen kaikki kotityöt.

Kiitos ap avauksesta, se herätti minut miettimään taas, että voisin saada paremman miehen ilmeisesti sormia napsauttamalla.

Vierailija
17/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysointini jatkuu.. olen ilmeisesti oikeassa. Tämäkin aloitus saanut 5  alapeukkua, mikisiköhän? Heti, jo on vivahdekkaan että nainen kirjoittanut, oli asia mikä vaan tulee alapeukkuja.

Kyllä on aivotonta, perusjunnu menoa. Näinmihenä kuuluu toimia.

Eukö täällä ole ketään oikeesti kotona? Oikeita jotka ajattelevat, ei sopulilaumana vaan ihmisinä.

Mitää asiaa ajattelevalla naisella ei täällä ole.

Vierailija
18/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pihtaa, eikä halua seksiä.

Kun hän vielä muutama vuosi sitten halusi, niin tilanne oli sellainen, että kyselin hänen fantasioitaan ja toteutin ne, mutta ei ei koskaan ole suostunut toteuttamaan minun toiveitani. Lisäksi maksoin kaiken elämisen ja talokin on minun ostamani ja teen kaikki kotityöt.

Kiitos ap avauksesta, se herätti minut miettimään taas, että voisin saada paremman miehen ilmeisesti sormia napsauttamalla.

Päästitkö sitten mirrin ulos?

Vierailija
19/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joudun näkemään vaivaa saadakseni seksiä. Suhde loppui kun vaivannäkökään ei enää auttanut.

T. Nainen

Vierailija
20/89 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analysointini jatkuu.. olen ilmeisesti oikeassa. Tämäkin aloitus saanut 5  alapeukkua, mikisiköhän? Heti, jo on vivahdekkaan että nainen kirjoittanut, oli asia mikä vaan tulee alapeukkuja.

Kyllä on aivotonta, perusjunnu menoa. Näinmihenä kuuluu toimia.

Eukö täällä ole ketään oikeesti kotona? Oikeita jotka ajattelevat, ei sopulilaumana vaan ihmisinä.

Mitää asiaa ajattelevalla naisella ei täällä ole.

Tulikin nopsaan todistettua  oikeaksi.