Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko minua ikinä?

Vierailija
06.07.2014 |

Olen 22-vuotias, hieman ujo, ihan nätti kai, minulla on siniset silmät ja pitkät tummanruskeat hiukset. Ulkonäköä on verrattu joskus Megan Foxiin, mutta se nyt on omasta mielestäni huuhaata. Opiskelen yliopistossa. Olen todella introvertti, en oikein viihdy kuin läheisimpien ihmisten seurassa. Mittani ovat 166/59, 70D. Ystäviä minulla on pari, mutta ei laajaa sosiaalista piiriä. Tekeekö se minusta aivan surkimuksen? Olen myös masentunut, mutten tee siitä mitään suurempaa haloota. Pärjään asian kanssa, mutta se eristää minua entisestään muista ihmisistä.

Huolisitko tällaista naista?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo masennus on se juttu. Aika harva haluaa ryhtyä terapeutiksi.

Vierailija
2/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä tykkäät burritoista etkä vieroksu muutamaa bisseä jalkapallon finaalien yhteydessä niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi.

Vierailija
4/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]

Ja masennus on sairaus. Miksi kukaan mies ottaisi sairaan naisen?

Masentunut äiti on pahinta mitä lapselle voi vauvaiässä tapahtua.

Sinut ottavat miehet täällä ajattelevat vain munallaan.

T. M37

[/quote]

En ymmärrä alapeukkuja, koska yllä oleva on ihan totta.

Vierailija
5/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:10"]

Oletko sellainen joka voivottelee, säälii ja aliarvioi itseään joka käänteessä? Sellasta ei pidemmän päälle jaksa kukaan. Kuulostat hieman sellaiselta ruikuttajaluonteelta.

[/quote]

En valita ääneen kovinkaan. Yleensä tuskailen itsekseni ja osaan tsempata muiden ihmisten kanssa.

-Ap

[/quote]

Ei se mitään vaikka et valita. Kysymys on tunteesta, joka sinulla on sisällä. Se näkyy kyllä ulospäin tavalla tai toisella.

Ja joo, edellä mainitusta syystä en huolisi. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
6/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]

T. M37

[/quote]

[/quote]

Masentuneet äidit täällä alapeukuttavat syyllisyyden tunteissaan. Äidin pitää olla iloinen ja osata suhtautua lapseensa empaattisesti, kannattelevasti. Masentuneen äidin lapsesta tulee jollain tavalla häiriintynyt. Eihän masentunut osaa kannatella edes itseään. Saati rakastaa, koska depressio on myös särö kyvyssä rakastaa. Kemiallinen häiriö aivoissa lamaannuttaa ja vaikuttaa ihan ulospäin muun muassa toimintaan ja muiden huomioon ottamiseen.

T. Masentuneen äidin lapsi ja sen vuoksi 5 vuoden terapiassa ollut.

Vierailija
7/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sut ekana nähä mutta etköhän sä jollekkin kelpaa älä huoli

Vierailija
8/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nätti niin kyllä. Hyvä vaan jossei nainen puhu paljoa.

Vierailija
9/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pelkästään noilla tiedoilla ryhtyisi suhteeseen kenenkään kanssa. Ethän edes varsinaisesti kertonut itsestäsi ihmisenä mitään muuta kuin että olet masentunut introvertti. Entä elämänarvot, kiinnostuksenkohteet, unelmat, muut luonteenpiirteet jne? Jos olisin mies, vaatisin enemmänkin kuin hyvän kropan ja Megan Foxin naaman.

Vierailija
10/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:42"]Hohhoijaa, nuori, kaunis ja isotissinen nainen kyselee täällä tyhmiä.

[/quote]

D on aika pienet.

[/quote]

No eikä ole. A on pieni, B on pieni, C on keskikokoinen ja D alkaa olla jo selkeästi iso koko.

Vierailija
11/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]

T. M37

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Minä olen itsekin jaksottaista ja toistuvaa masennusta sairastava mies, joten osaan katsoa sairauden ohi. Sairauden ei tarvitse määrittää ihmistä, ja jos on kokemusta tietystä sairaudesta, pystyy herkemmin ymmärtämään sitä ja sen aiheuttamia mielialoja ja käytöstä.

Sinä taas tunnut ajattelevan lähinnä persereiälläsi.

Vierailija
12/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]Ja masennus on sairaus. Miksi kukaan mies ottaisi sairaan naisen?

T. M37

[/quote]

Joku elämäntapaisukki täällä kuvittelee, että kaikki miehet punnitsevat naista sen mukaan, millainen äiti hänestä tulisi. Sinulla taitaa olla melko kompleksinen suhde omaan äitiisi, onko oidipaalikompleksi jäänyt ratkaisematta? Haluat rakastua äitiisi?

Vierailija
13/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:36"]

Olen 22-vuotias, hieman ujo, ihan nätti kai, minulla on siniset silmät ja pitkät tummanruskeat hiukset. Ulkonäköä on verrattu joskus Megan Foxiin, mutta se nyt on omasta mielestäni huuhaata. Opiskelen yliopistossa. Olen todella introvertti, en oikein viihdy kuin läheisimpien ihmisten seurassa. Mittani ovat 166/59, 70D. Ystäviä minulla on pari, mutta ei laajaa sosiaalista piiriä. Tekeekö se minusta aivan surkimuksen? Olen myös masentunut, mutten tee siitä mitään suurempaa haloota. Pärjään asian kanssa, mutta se eristää minua entisestään muista ihmisistä.

Huolisitko tällaista naista?

ANNATKO PERSETTÄ?

T. SETÄMIES

Vierailija
14/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi yhtäkään naista, joka arvottaa itsesnsä miesten haluamisien perusteella.

Vierailija
15/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]Ja masennus on sairaus. Miksi kukaan mies ottaisi sairaan naisen?

T. M37

[/quote]

Joku elämäntapaisukki täällä kuvittelee, että kaikki miehet punnitsevat naista sen mukaan, millainen äiti hänestä tulisi. Sinulla taitaa olla melko kompleksinen suhde omaan äitiisi, onko oidipaalikompleksi jäänyt ratkaisematta? Haluat rakastua äitiisi?

[/quote]

Suhteeni äitiini on mutkaton ja terve. Olen sen ikäinen, että haluan kyllä aika tarkkaan selvittää minkälaisen ihmisen kanssa teen lapsia. Ja mikä parasta, minulla on varaa valita.

En missään nimessä halua lapsia mt-ongelmaisen kanssa. Se on mun oikeus. Ja lapsen.

Vierailija
16/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:52"]

T. M37

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Minä olen itsekin jaksottaista ja toistuvaa masennusta sairastava mies, joten osaan katsoa sairauden ohi. Sairauden ei tarvitse määrittää ihmistä, ja jos on kokemusta tietystä sairaudesta, pystyy herkemmin ymmärtämään sitä ja sen aiheuttamia mielialoja ja käytöstä.

Sinä taas tunnut ajattelevan lähinnä persereiälläsi.

[/quote]

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
17/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne meihet jotka huolisivat sinut, sä et huolisi niitä (=rumia, köyhiä).

Ja ne miehet kenet huolisit, ne ei huolisi sinua (koska ne on komeita tai/ja rikkaita), ne saisivat parempaakin seuraa.

Vierailija
18/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
19/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, saanko kysyä, että mikä suurin syy ettet? ap

Vierailija
20/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mies, mutta kuulostat aivan viehattavalta. ei kaikkien tarvitse olla niita ekstrovertteja riehujia ja suomessa harva onkaan, paitsi kannissa. olet aivan ehdottomasti ihana ja tsempit sinulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi