Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maha turpoaa koko ajan

Vierailija
04.07.2021 |

Taas ei mahdu kesähousut päälle. Muuten mahtuu hyvin, mutt maha on jatkuvasti kuin olisi 9kk raskaana. T. Ammattivalittaja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaiva tämä on? Ap

Vierailija
2/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Olen muuten tosi pienikokoinen, mutta maha kuin ilmapallo. Täytyy johtua jostain mitä syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Olen muuten tosi pienikokoinen, mutta maha kuin ilmapallo. Täytyy johtua jostain mitä syön.

Mulla on keliakia, mutta syön luontaisesti gluteenitonta ruokaa. Syön myös laktoositonta ruokaa. En syö sipulia, herneitä tai omenaa tms ja melkein joka päivä on ripuli. Ap

Vierailija
4/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keliakia, mutta syön luontaisesti gluteenitonta ruokaa. Syön myös laktoositonta ruokaa. En syö sipulia, herneitä tai omenaa tms ja melkein joka päivä on ripuli. Ap

Moni keliakikko ei hoksaa ajatella että ongelma saattaa johtua myös kaurasta tai tattarista. Maito kannattaa kokeeksi jättää myös kokonaan kuukaudeksi. Soija ja kananmuna kannattaa testata myös. Allergiat jotka oireilevat vain suolisto-oirein, harvemmin näkyvät testissä ja selviää vain testaamalla.

Vierailija
5/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS

Vierailija
6/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistosyöpä

Vierailija
7/7 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensviikolla tiedän ainakin omani kun sama homma, jatko tutkimukset perjantaina.