Missä vaiheessa aloit mieltää itsesi naiseksi etkä tytöksi?
Tällainen tuli mieleen. Kun juridisesti olen tietysti ollut nainen 18-vuotiaasta asti (esim. lehdessä minuun viitattaisiin sanalla "nainen", tai ehkä "nuori nainen" mutta silti) ja fyysisesti pidemäänkin jos kuukautisten alkamisesta laskisi. Omillani olen asunut 19-vuotiaasta asti ja nyt olen 23v, mutta edelleen olen mielestäni enemmän "tyttö" kuin "nainen".
Mites palstalaisilla?
Kommentit (37)
Tajusin siinä vaiheessa, kun töihin alkoi valumaan niitä parikymppisiä ja ne oli selkeästi mua nuorempia. En siis enää mieltänyt itseäni siihen sarjaan, joten oli pakko myöntää olevansa vanha eli ei tyttö, ei edes nuori nainen vaaan ihan vaan nainen.
Ikää tuossa kohtaa oli ehkä joku 33v.
18v on kyllä teini vielä, kuten 19-vuotiaskin.
Minä en ymmärrä mitä tarkoittaa mieltää itsensä tytöksi tai naiseksi, en minä miellä mielestäni olevani kumpaakaan. Voisin kai aivan hyvin olla mieskin.
Siis minäkin olen vain minä.
Joskus toisen lapsen synnyttämisen jälkeen, noin 36-vuotiaana.
Aika pian sukupuolenkorjausleikkaukseni jälkeen.
36v ja tyttö olen mielestäni. Tätittely tuntuu tosi pahalta.
En ole koskaan oikein mieltänyt itseäni naiseksi enkä tytöksi. Jotenkin koko sukupuoli on minulla aika toissijainen asia. Minä olen ihminen, olen minä. Pystyn kysyttäessä sanomaan olevani naispuolinen ihminen, mutta normaalisti en miellä itseäni mitään sukupuolta edustavaksi.
Olen 22 v, naisena en itseäni osaa pitää vaan tyttönä. Mutta en varmaan missään myöhemmässäkään iässä, naiseudella on negatiivinen kaiku minulle.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:21"]
[/quote]
??? Miten sain korjautettua sukupuolesi, jos et mieltänyt itseäsi naiseksi jo ennen sitä? Et varmaan ainakaan Suomessa.
20-vuotiaana. Tätitelty minua on jo 15-vuotiaasta, kun sain ekan kummilapsen. Äidiksi tulin 21-vuotiaana. Eikö äiteys ole naisen hommaa, eikä tytön (=lapsen)?
8 jatkaa:
Olen nyt 25 ja kahden lapsen äiti.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:21"]
[/quote]
??? Miten sain korjautettua sukupuolesi, jos et mieltänyt itseäsi naiseksi jo ennen sitä? Et varmaan ainakaan Suomessa.
[/quote]
Valehtelemalla.
Kaipa se on vihdoin myönnettävä, että olen NAINEN. Täytin just 40. Oon kahden koululaisen äiti.
No viimeistään 15 vuotiaana kun muutin pois kotoa satojen kilometrien päähän Helsinkiin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:21"]
[/quote]
Nyt olet hiukan ulalla.
Katsos kun sukupuolesi ei ole ollut rikki, niin et ole sitä voinut korjata tai korjauttaa. Sukupuolesi on siis ollut ihan ehjä miehen sukupuoli, mutta Sinulla on ollut harhaluulo, että olet nainen. Ns. "sukupuolenvaihdosleikkaus" on ollut väärä hoitomuoto, kun olisit tarvinnut psykiatrista hoitoa harhaluulosi parantamiseksi.
En tiedä mikä sairaus Sinulla on oikeasti ollut aiheuttamassa tätä harhaluuloasi, mutta yksi mahdollisuus on tietysti skitsofrenia. Ja nyt kun olet ollut ns. sukupuolenvaihdosleikkauksessa, on ruumiisikin yhtä sairas kuin mielesi.
Siis sikäli kyllä fysiikkasi ja psyykesi ovat harmoniassa keskenään.
Koitin miettiä, mutta kait minä yhä tyttö olen. Vaikka muutankin alkuvuodesta yhteen poikaystäväni kanssa.
t. 16v
Olen 24-vuotias tyttö tai nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:40"]
Koitin miettiä, mutta kait minä yhä tyttö olen. Vaikka muutankin alkuvuodesta yhteen poikaystäväni kanssa.
t. 16v
[/quote]
No totta helvetissä oot tyttö, oot melkein lapsi vielä! Nyt vittu.
Olen 28 ja miellän itseni karvaperäiseksi akaksi Näin kotiseutuni vanhojen naisten kielellä.
Tämä ketju selittää paljon sitä mikä nyky-yhteiskunnassa on vikana. Vanhat kurpat eivät myönnä olevansa aikuisia naisia vaikka ovat itse lasten äitejä! EI äiti voi olla tyttö! Eikä myöskään yli 18-vuotias voi olla tyttö koska hän on aikuinen, nuori aikuinen, mutta silti aikuinen. Tyttö tarkoittaa lasta. Yli 18-vuotias tyttö on kyllä kehitysvammainen, kun on jäänyt jonnekin lapsen tasolle.