Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että pidän korkokenkiä sängyssä, tuntuu tyhmältä

Vierailija
04.07.2021 |

En osaa olla "normaalisti" jos olen muuten alasti mutta korkokengät jalassa. Kaikki eksätkin kuulemma pitivät mielellään.

Kommentit (528)

Vierailija
221/528 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa että miellytäisin häntä sängyssä, tuntuu tyhmältä.

Vierailija
222/528 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten tulee. se tulee historiasta. se meidän feministien ja miesten, jotka meitä kannattavat, suuntaus. nainen ensin, mies kuolkoon. te kärsitte esi-isienne teoista. tavalla tai toisella. miehet ovat lokaa. eikä kunnon feministi miestä edes tarvitse, tältäkin palstalta sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesten tulee. se tulee historiasta. se meidän feministien ja miesten, jotka meitä kannattavat, suuntaus. nainen ensin, mies kuolkoon. te kärsitte esi-isienne teoista. tavalla tai toisella. miehet ovat lokaa. eikä kunnon feministi miestä edes tarvitse, tältäkin palstalta sen näkee.

Mitä potaskaa taasen. Ja miten tältä palstalta muka tuollaista saa lukea, päinvastoin!

Minäkin olen feministi, ja aivan himoan miestäni.

Vierailija
224/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä potaskaa taasen. Ja miten tältä palstalta muka tuollaista saa lukea, päinvastoin!

Kuinka feministinä kiihotat miestäsi (joka muuten terminå on omistamista)? Et pukeudu hepeneisiin, koska teillä tehdään alasti "mitä vaan".

Kerrohan feministi. Älä ota stigmaa itseesi, jos et pysty sitä kantamaan. Kerro, miten pukeudut. Mitä teette. Tasa-arvoahan tässä ajetaan.

Vierailija
225/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka feministinä kiihotat miestäsi (joka muuten terminå on omistamista)? Et pukeudu hepeneisiin, koska teillä tehdään alasti "mitä vaan".

Kerrohan feministi. Älä ota stigmaa itseesi, jos et pysty sitä kantamaan. Kerro, miten pukeudut. Mitä teette. Tasa-arvoahan tässä ajetaan.

Mitä mun tai meidän seksielämä kuuluu sulle tai kellekkään. Mun mies saa ihan mitä tahtoo, jasaakin jokapäivä. Älä länkytä .

Vierailija
226/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun tai meidän seksielämä kuuluu sulle tai kellekkään. Mun mies saa ihan mitä tahtoo, jasaakin jokapäivä. Älä länkytä .

Eli miehesi ei saa mitään, koska ei feministiltä edes uskalla pyytää. Et vastannut kysymykseen... Ajatko muuten tasa-arvoa vai naisten oikeuksia? Mitä olet tehnyt miesten eteen?

Vierailija
227/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi ei saa mitään, koska ei feministiltä edes uskalla pyytää. Et vastannut kysymykseen... Ajatko muuten tasa-arvoa vai naisten oikeuksia? Mitä olet tehnyt miesten eteen?

Miesten edessä ollut todella montakin kertaa, ja aina on hyvää tehnyt.

Vierailija
228/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten edessä ollut todella montakin kertaa, ja aina on hyvää tehnyt.

No mitä olet tehnyt? Et kerro. Mä olen kertonut feministien vaatimuksesta kyllä, miten olen naista pitänyt hyvänä hänen toiveiden mukaan. Oletko sinäkin "meillä tehdään vaikka mitä"-tyylinen tasa-arvon kannattaja, joka muilta vaatii faktaa ja itse verhoudut keskustelemattomuuteen.

Vierailija
229/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää olen tehnyt ja sillai..ja mulle tehty erikoisen hyvää myös. Kerro itse, en ole kyllä lukenut mitä hyvää olet tehnyt.

Vierailija
230/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää olen tehnyt ja sillai..ja mulle tehty erikoisen hyvää myös. Kerro itse, en ole kyllä lukenut mitä hyvää olet tehnyt.

Aloittaisiko tällä kertaa feministi itse. Teiltä ei ole palautetta kuulunut.

Vierailija
231/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sinä se vaan puhut, et toimi etkä toimintaasi ees kerro, et edes teetkö mitään.

Minä sentään toimin, täänään jo 2 kertaa, kuten aina.

Aamulla taas, nyt aika aikasin, kun pitää herätä katsomaan hiihto ja lätkää, siinäsamalla varmasti hyvä olla lusikassa, kuten aina. Nyt voi olla tunnelmat kiihkeemmät vaan! 

Kiihekyttä lisää, ettei sentään Hannu Hanhet ole vastassa.

Vierailija
232/528 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellevaan "hepeneet päälle" eli poliisivermet ja sitten vielä se "iso pamppu",siitä se lähtee.

Vierailija
233/528 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sinä se vaan puhut, et toimi etkä toimintaasi ees kerro, et edes teetkö mitään.

Minä sentään toimin, täänään jo 2 kertaa, kuten aina.

Aamulla taas, nyt aika aikasin, kun pitää herätä katsomaan hiihto ja lätkää, siinäsamalla varmasti hyvä olla lusikassa, kuten aina. Nyt voi olla tunnelmat kiihkeemmät vaan! 

Kiihekyttä lisää, ettei sentään Hannu Hanhet ole vastassa.

No johan oli "vaikka mitä". Ei jatkoon.

Vierailija
234/528 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset tee mitåån miestå miellyttååkseen. Takana on aina jotain. Feministit tässä ketjussa sen jo todistivat. Kertomatta yhtään mitään. Muilta ollaan vaatimassa.

Vierailija
235/528 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda säveltä jo viimein.

Vierailija
236/528 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin laittaa kirjoituksen, koska se on m o d e r a a t t o r e i l l a, niin eipä päädy näkyviin.

yriän uudelleen...

j u o n v i r t s a a, jos nianen tahtoo (nainen ei ole kielletty sana)

annan hänelle vapaan suhteen (kunhan ehkäisy kunnossa)

N u o l e n häntä, jos hän haluaa, kun katsoo tv:tä ja on kiinnostunut omasta nautinnostaan.

P a n e n, häntä pitkään ja kovaa niin että en itse laukea ennen häntä.

pukeudun häntä varten palomieheksi tai poliisiksi tai tom of finlandiksi

syväkurkutan, jos hänellä on strap-on

tulisiko nyt f e m i n i s t e i l t ä vastauksia?

ja nainen tekee mun hyväksi tiedättekö mitä? "vaikka mitä"

Vierailija
237/528 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit pyysivät vastauksia, ja kun tää yks vastas, niin on taas hiljaista.

Vierailija
238/528 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mieheni toivomuksesta. Hän kiihoittuu niistä selkeästi. Mieheni täyttää samalla omat toiveeni. Makkara kenkiä on useammat. Meillä toimii erinomaisesti. Molemmat saa mitä haluaa.

Vierailija
239/528 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina silloisella tyttöystävälläni oli kerran sängyssä mustat nahkasaappaat. Aivan herkkua oli vetää takaa.

Vierailija
240/528 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut vaimolle useita erilaisia korkkareita vain seksiä varten. Siroja piikkikorko avokkaita. Hän käyttää muutenkin virassaan korkkareita joten ne eivät ole ongelma hänelle. Minä nautin ja hän saa myös mitä haluaa. Heels lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän