Miehen kesäloma on mennyt näin.
Mies nousee aamuviideltä-kuudelta pelaamaan. Pelaa lähes koko päivän. Jos mennään jonnekin niin sillä on kohta kiire kotiin, pelaamaan tietty. Äksyilee jos ei pääse. Illalla se menee yhdeksältä nukkumaan, siis suunnilleen samaan aikaan lasten kanssa. Yhteistä, kahdenkeskistä aikaa meillä ei enää ole lainkaan. Eikä seksiä, koska kun minä menen nukkumaan (yhdentoista-kahdentoista aikaan) niin mies nukkuu. Aamulla kun mä herään (kahdeksan-yhdeksän aikaan) mies pelaa.
No, onhan mulla sentään omaa aikaa. Olis vaan joskus ihan kiva jutella tuon miehenkin kanssa tai jotain :(
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:49"]
Sä oot kuule ihan itse valinnut näin!
Terv. palstan vakiovastauksen oppinut
[/quote]
Tiedän, sen verran ole palstalla notkunut. ap
Kunhan taas vaan vitutti kun mies painui nukkumaan. Että kun ei aina olis näin yksin. Ja minä ihan oikeasti otin aikanaan miehen, joka teki muutakin kun pelas. Kateltiin telkkaria tai juteltiin, pelattiin lautapelejä jne. Nykyään ei mitään, sille on ne tuntemattomat pelikaverit mua ja lapsia tärkeempiä. Pitää mennä nukkumaan, että jaksaa nousta ylös niiden kanssa pelaamaan. ap
On sillä väliä, halutaan tietää mitä peliä mies pelaa. Jos se on hyvä peli voisi itsekin kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:01"]
On sillä väliä, halutaan tietää mitä peliä mies pelaa. Jos se on hyvä peli voisi itsekin kokeilla.
[/quote]
Ei kannata, menee perhe alta kun koukkuunnut etkä enää muuta tee.
Mikä peli? Onko se Miten pelastaa avioliitto erolta?
Syötätkö sinä sen vai miten se saa ruokaa?
Jos koko perhe pelaisi, niin sitten ne olisivat yhdessä ja yhteistä puuhaa?
eihän se voi salaista olla että mikä peli
Onko teillä mitään jyrsijää....kato muka se purisi johdon poikki niin tulisi pieni tauko...
Piilota nettijohto...pakolliset tärkeät nettijutut, kuten sähköpostin luku, laskujen maksu ja av-palsta onnistuvat kyllä kännykälläkin mut noi isot pelit harvemmin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 09:37"]
Sun miehestä tulee mieleen se brittiläinen gimma, mikä pelas WoW:iä vähän liikaakin ja koirat jäi ruokkimatta. Koirat sitten kuolivat pois ja mimmi senkun jatkoi pelaamista, vaikka kaksi koiranraatoa mätänee keittiössä.
(Ei ole ihan tervettä tuollainen liiallinen pelaaminen).
[/quote] Hyi helv.... :( Sairasta!
Ap:lle: Miehesi tarvitsee apua, mutta todella hankala tilanne, koska ei välttämättä sitä halua ottaa vastaan. Hänestä saattaa tuntua, että kaikki on hyvin, vaikkei oikeasti todellakaan ole. Hänellä menee elämä aivan hukkaan ja hänet täytyy saada tajuamaan se - keinolla millä hyvänsä! Nalkuttaminen ei varmasti auta, minusta hän tarvitsee ammattiapua. Paljon tsemppiä ja voimia, toivottavasti miehesi "paranee"!