Olen Jumala. Kysyttävää?
Kaikkivaltias hetken linjoilla...
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:40"]Onko sinulla jumaluuskompleksi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumaluuskompleksi
[/quote]
Minulla on kaikki kompleksit, sillä olen luonut ne.
Ymmärrän mitä tarkoitan. Kaikkihan me olemme... harva sen vaan tajuaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:53"]Moneltako siellä suljetulla osastolla jaetaan iltalääkkeet?
[/quote]
Vaikene, vääräuskoinen. Rangaistuksesi on oleva kauhea, ellet minuun usko. Jumala
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:54"]Kenen jumala?
[/quote]
No se kuuluisin, siis Jumala-niminen jumala. Eikö olekin muuten aika siistiä nimetä itsensä koko käsitteen mukaan? Jumala
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:55"]Pitääkö Räsänen vaihtaa KD:n puheenjohtajan pallilta?
[/quote]
Minä sinulle pallit näytän. Jumala
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:37"]Ymmärrän mitä tarkoitan. Kaikkihan me olemme... harva sen vaan tajuaa.
[/quote]
Ei, sinä et ole. Minä olen. Jumala
Pyhähenki toimii.
Jumala - Kiusaaja / pyörä 1
Jeesus - Kiusaaja / pyörä 2
Pirulainen - Kiusattu / ylimääräinen pyörä 3
Jos Pirulainen pyytää mielessään (Pyhän hengen välityksellä) "Auta Jeesus", tuleeko Jumalasta Pirulainen?
Mikä källi se on, että maailmassa on parasiitteja joiden ainut elämisen muoto ja tarkoitus on syödä viattomien olentojen silmä sisältä päin (tämän olennon ollessa elossa, mikä luonnollisesti on hiukkasen epämukavaa)?
No, ei mitään kiinnostusta eksistentiaalisiin vastauksiin tai pienempiin juttuihin?