Näyttelijä Janne Reinikainen, 52, ja toimittaja Sonja Saarikoski, 32, naimisiin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1327272a-8c5d-4bc5-a1fd-c3684e…
Onnea heille! Ikä on vain numero.
Kommentit (28)
Sairasta. Valtapositiosta taas alistetaan nuorta naista. Setämies.
Vierailija kirjoitti:
Sonja pääsee omaishoitajaksi. 20 niin Simo on laitoskunnossa ja 30 vuoden päästä haudassa. Sonja elää loppuelämän yksin.
Paljon mahdollista, mutta ei välttämättä. Tietysti ikä tuo rajoitteita, sairauksia yms., mutta varmaan kolmekymppinen sen osaa ajatella. Jotkut elää hyväkuntoisina hyvinkin vanhaksi, vaikkakin miehet naisia harvemmin. Suvuissani on paljon yli 90-v eläneitä naisia, eikä heistä monikaan mitään hoitoa tarvinnut kuin ihan viimeisinä vuosina. Yksi mies eli 99-vuotiaaksi ja oli hoitokodissa vain pari vuotta.
Ei kai sille mitään voi, kun tosissaan rakastuu. Toivotaan onnea, terveyttä ja pitkää ikää!
Vierailija kirjoitti:
Sonja pääsee omaishoitajaksi. 20 niin Simo on laitoskunnossa ja 30 vuoden päästä haudassa. Sonja elää loppuelämän yksin.
Ja jos Simo onkin 25v ja toteaa että Sonja on turhake ja vaihtaa? Vuoden päästä Sonja jää auton alle ja Simo toteaa ett olisi se kuitenkin aika rakas?
Vierailija kirjoitti:
On tämän päivän trendi että naiset kiinnostuvat itseään 20+ vuotta vanhemmista miehistä. Se on pelkästään positiivinen asia.
Tällaistahan on ollut jo iät ja ajat.
Onneksi mulla ja miehelläni ei ole kuin 9 vuotta ikäeroa. Minkäs sille voi kun rakastuu. Toivottavasti hän elää terveenä ja pitkään.
Onnea heille. En kyllä tiedä keitä ovat, mutta aina toivon onnea avioituneille.
Itse olen kyllä iloinen, että mieheni on mua vain vuoden vanhempi, on se aika hmmm outo ajatus, että hän olisi jo yli 70-v, huh! Kyllä sen ikäinen on jo aika vaari/mummo. Mulla ei ole mitään muiden ikäeroja vastaan, kunhan kumpikin on aikuisia ja tässähän juuri on niin. Onhan näitä: presidenttipari, Katri ja Tommi, Marion Rung ja miehensä, Lipposet, mikäs se poliitikkopari onkaan, joka sai vasta lapsenkin vaikka nainen reilusti yli 50 v.
Mikä ihmeen Simo? Hän on Janne! Vai onko tämä joku kolmiodraama? :D
Ei ole sukua lainkaan.
Juuri oli juttu lehdessä.