Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENSKAT torstai (on muuten kummallinen nimi päivälle annettu)

24.08.2006 |

Het alkuun miljoonasti onnea Niameylle ja koko perheelle, taitaa olla kova rutistus takana. Tulehan kertomaan miten sujui jahka jaksat :)

Mulla tuli taas käytyä synnärillä. Oksentelin eilen koko päivän ja illalla menasin pyörtyä. Lisäksi tärisin ihan kamalasti. No siellä oltiin taas käyrillä. Ei mitään vikaa vauvan tai minun voinnissa. No oli mulla taas paineet hieman koholla... mutta ei erityistä. Ilmeisesti mulla alkaa vaan kunto pettää tän raskauden suhteen ;)

Oli ihan kivakin käydä siellä nimittäin lekuri tahtoi sitten kahtoa alakerran tilanteen.. ja ylläripylläri, mun supistukset on saaneet jotain aikaan. Kohdunkaula edelleen kiinni ja kiinteä, mutta kanavaa vain 0,5cm jäljellä. Tämä ei EHKÄ mene yli aikaiseksi, vaikka niin pelkään.

Hee, sain äsken ihme kohtauksen .. mun oli pakko laittaa Pikku-Pupulle ensi sänky valmiiksi. Tuli hyvä mieli kun sain jotain tehtyä.

Maanantaina olis taas neuvola... sen jälkeen Pupuli saa miun puolesta vaikka syntyä! Pahoittelen omanapaisuutta.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 37+3

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pikkuisen harmittaa toi sun nikin valinta... Nyt mun alkaa tehdä suklaata mieli joka kerta, kun luen enskapalstaa!

Mutta kovasti siis tervetuloa, kiva saada tänne lisää kavereita, joiden kanssa mennään aika samoissa.

Kesis, rv 8+0

Vierailija
42/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi, että laskettu aika on tänään ja vauvalla on aikaa syntyä noin 2 ja 1/2 h jos meinaa ehtiä syntymään laskettuna aikana! Nyt tuntuu siltä, että normaalin alatiesynnytyksen sijaan vauva yrittääkin juuri kaivautua navasta ulos... Lisäksi mahasta kuuluu outuoa naksumista, ilmesesti luut paukkuvat!

Onnea kuitenkin Niameylle hienosta saavutuksesta, se antaa toivoa, että vauva tajuaa joskus putkahtaa ulos! Ull-Maj taitaakin ehtiä ensin, veikkaisin!

Sippu kyseli päivänä toissaniistä neuvolan " ennustuksista" : täti oli jo 3 viikkoa varma, että vauva syntyy pian, kun kaikki merkit olivat ilmassa. Tänään täti katsoi hölmistyneenä ja kyseli, mitä vielä täällä teen, kun saavuin sovittuun tapaamiseen!

Anteeksi turhautunut valitteluni, sillä oikeasti kaikki on ihan hyvin. " Eihän sinne yksikään ole vielä jäänyt" , kuten kaikki sanovat... Tsemppiä niille, jotka sitä oikeasti tarvitsevat, kuten Mörötin ja muut, jotka ovat joutuneet oikasti huolestumaan tilanteestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä pakkaillaan täyttä häkää... Anoppi on tulossa myöhäisellä junalla keskiyöllä, luvattiin vielä kävellä sitä vastaan rautatieasemalle. Saadaan samalla vähän vilkuilla Taiteiden yön tarjontaa. Mua kyllä jo väsyttää ihan älyttömästi, mutta nukutaan sitten viikonloppuna. Huomenna on aamulla Keravalla se neuvola, ja täältä Helsingin keskustasta pitää lähteä jo puolitoista tuntia aiemmin liikkeelle... Eli lyhyet yöunet tiedossa.

Tintarellalle kärsivällisyyttä, uskon että haluaisit jo nyytin syliisi! Varsinkin jos on ollut viitteitä siitä, että aikaisessa tullaan.

Amyllako käy vipinä masussa? Täällä sama homma, tosin vähän pienempi potkiskelija vielä kyseessä ;) Muhku taisi äsken leikkiä törmäysautoa, se sinkoili puolelta toiselle joka ikistä kohdun kohtaa potkiskellen. Mies sai taas korvalleen kunnon potkut, kun yritti kuunnella pienen liikkeitä :)

Mutta nyt pakkailemaan, nolottaa kun mies yksinään tuolla pyyhkii kaappeja, ja mä vain palstailen...

Kandi & muhku, jo viidettä kertaa tänään (*nolona*)